quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Songfestival is voor fags.
Wat is er dan mooier dan de Toppers te sturen
Wat is er dan mooier dat de Toppers te sturen
ze heeft jammer genoeg toch nee gezegd...quote:
Zou ook mooi zijn. "Artiesten" die aan het SF meedoen zijn afgebrand voor de rest van hun carriere. Hoeven we dat jankwijf tenminste niet meer op de radio te horen.quote:
Songfistival.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:51 schreef Megumi het volgende:
Songvistival neem ik niet meer serieus.
Had dan kikkerbek Dinant van Kane gestuurdquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn. "Artiesten" die aan het SF meedoen zijn afgebrand voor de rest van hun carriere. Hoeven we dat jankwijf tenminste niet meer op de radio te horen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
/care
Het songfestival is toch voor latente reetknallers. Passen de toppers mooi bij.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had dan kikkerbek Dinant van Kane gestuurd
Het is een janksmoelquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik vind dat Kane wel goede muziek maakt voor een Nederlandse band eigenlijk
Altijd goed idd. Zeikstem van die gozert....quote:
Hear, hear!quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Ik vind het hem wel staan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:38 schreef Walter81 het volgende:
Een tip voor [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee mongool, kane is zo'n beetje de slechtste band ter wereld met de slechtste zanger op de koop toe.quote:
Ik ben een keer naar een concert geweest en ik heb alle albums (waarvan nog een deel orgineel gekocht ook)quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:26 schreef Laton het volgende:
[..]
nee mongool, kane is zo'n beetje de slechtste band ter wereld met de slechtste zanger op de koop toe.
Jij kijkt vast ook naar het songfestival.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een concert geweest en ik heb alle albums (waarvan nog een deel orgineel gekocht ook)
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij kijkt vast ook naar het songfestival.
En feijenoordfan. Man wat een kutleven moet je wel niet hebben. Ohnee door je slechte smaak heb je dat zelf niet eens door..quote:
quote:
Dat je niet eens het rijden in een Renault Twingo erbij zetquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef Heathen. het volgende:
[..]
En feijenoordfan. Man wat een kutleven moet je wel niet hebben. Ohnee door je slechte smaak heb je dat zelf niet eens door..
Als ze via Polen reizen halen ze Rusland nieteensquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Russen zijn dol op homo's dus het zou met Geer en Goor weleens helemaal goed kunnen komen.
Ja dat was de bedoeling, schijnbaar dacht de Nederlandse songfestival organisatie daar anders over.quote:
4 heaumeauxquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef yvonne het volgende:
Goed topic ineens, goede klachten, Toppers en Kane
'proest'quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef zovty het volgende:
Zodra ze weg zijn gelijk de grens achter ze dichtdoen en nooit meer binennlaten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl hij al ooit aan het songfestival heeft meegedaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef mighty_myte het volgende:
Gordon vertelt nu op 3fm dat het een jongensdroom van hem is en dat het zijn idee was.
Dat is geen Haags. Dat denkt Dinand alleen maar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:32 schreef MLI het volgende:
Dinand. Kane
. Die stem
. En dan ook nog een Haags accent hoorbaar in zijn Engels, als je door die gaargekookte stem heen kunt luisteren.
.
Ga es deaud?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:34 schreef Sorella het volgende:
Ik kijk nooit naar het songfestival maar dat ga ik nu zeker doen dan.
Toppers
Welk accent meneer zich ook aangemeten heeft, je hoort het in zijn uitspraak.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat is geen Haags. Dat denkt Dinand alleen maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |