3 goals in Rotterdamquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Oké. Hij heeft dus gele, witte en nu groene voetbalschoenen. What's next?
Blauwe heeft hij ook al gehad:quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Oké. Hij heeft dus gele, witte en nu groene voetbalschoenen. What's next?
Winst van Kalmar is toch gunstig voor ons ?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met deze wedstrijd te maken schat.
Toch vreemd dat ie met Adidas en Nike's rondlooptquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blauwe heeft hij ook al gehad:
[ afbeelding ]
Kwestie van geen sponsorcontract hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:28 schreef toma het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ie met Adidas en Nike's rondloopt
Ik dacht dat al die spelers wel een sponsor contract haddenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kwestie van geen sponsorcontract hebben.
Is met Suarez hetzelfde.
Speelt nu weer in Adidas terwijl hij ook af en toe in Nikes rondloopt.
Toendertijd had ie nog een internationale schorsing van een jaar. En je weet ook niet hoe hij zich ontwikkelt zou hebben bij Ajax. Bij Heerenveen kon ie lekker in de luwte gebracht worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Dvm86 het volgende:
Mickey is echt een geweldige aankoop. Jammer dat we 'm niet gewoon voor 300,000 EUR weggeplukt hebben. Van Geel
Zeker de 2 beste spelers van de eredivisie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:31 schreef toma het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die spelers wel een sponsor contract hadden
Nooit geweten. Waarom had hij zo'n lange schorsing? Ik ben het niet met je eens dat je niet weet of hij zich zo ontwikkeld zou hebben. Dat weet je nooit en als je zoveel talent als Miralem hebt dan komt dat er toch wel uit of je nou bij Heerenveen of Ajax speelt (dat soort toptalenten kunnen met die druk overweg).quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Toendertijd had ie nog een internationale schorsing van een jaar. En je weet ook niet hoe hij zich ontwikkelt zou hebben bij Ajax. Bij Heerenveen kon ie lekker in de luwte gebracht worden.
www.ajax.tvquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:41 schreef Longmen het volgende:
Iemand een link naar 1-4 van KJH?
Geen idee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zeker de 2 beste spelers van de eredivisie.
Leuk om met kerst in huis te hebben, verder vind ik het niets.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:40 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Denneboom?
Te flauwquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuk om met kerst in huis te hebben, verder vind ik het niets.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het waarom weet ik niet precies, gesteggel met z'n contract bij Partizan ofzo. Weet niet meer hoe het precies zat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Nooit geweten. Waarom had hij zo'n lange schorsing? Ik ben het niet met je eens dat je niet weet of hij zich zo ontwikkeld zou hebben. Dat weet je nooit en als je zoveel talent als Miralem hebt dan komt dat er toch wel uit of je nou bij Heerenveen of Ajax speelt (dat soort toptalenten kunnen met die druk overweg).
Als je één zo'n fout maakt dan is dat te overzien, maar Douglas heeft vrijwel geen aandacht gehad. Als het mogelijk was geweest hadden we nu weer miljoenen voor hem op tafel kunnen leggen, toen konden we hem gratis ophalen.
Wat vinden jullie trouwens van Denneboom?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
rustig, rustig, mijn weekend begint netquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:44 schreef Jasza het volgende:
Het kan niet snel genoeg zondag zijn.
Echt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:43 schreef Luco het volgende:
Zondag de Klassieker
quote:Hofland onzeker voor duel tegen Ajax
quote:Mols: "Weinig verschil tussen Feyenoord en Ajax"
quote:
Wat moeten ze dan? Zeggen dat ze kansloos zijn? Vooralsnog staat feyenoord boven Ajax op de ranglijst dus waar die grote bekken van de Ajacieden vandaan komen is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:25 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
Staan ze in Rotterdam allemaal op paddo's te trippen? Jezus wat een onrealistische uitspraken allemaal van die kakkerlakjes.
idd, ook dat iedereen denkt dat het een makkelijke overwinning wordtquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Zeggen dat ze kansloos zijn? Vooralsnog staat feyenoord boven Ajax op de ranglijst dus waar die grote bekken van de Ajacieden vandaan komen is mij een raadsel.
Eitje, redbull ftw zondagquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
idd, ook dat iedereen denkt dat het een makkelijke overwinning wordt
quote:Ajax streeft naar gezonde rivaliteit
Amsterdam, 19 sep 2008
Ajax roept zijn supporters op om Ajax tijdens de Klassieker positief te ondersteunen. T-shirts of spandoeken met kwetsende teksten of uitingen worden zondag niet toegelaten.
Ajax roept de fans ook met klem op om zich te onthouden van kwetsende en beledigende spreekkoren. Supporters die zich misdragen worden niet toegelaten tot de wedstrijd.
Zondag vinden bij het vertrek uit Amsterdam en bij de Kuip extra strenge controles plaats. Beide clubs nemen veiligheidsmaatregelen, waardoor misdragingen zelfs achteraf nog bestraft kunnen worden.
Ajax hoopt dat zondag vooral sprake zal zijn van een gezonde en sportieve rivaliteit tussen de beide clubs. Gezonde rivaliteit is mooi en hoort bij de Klassieker. Maar er zijn grenzen aan wat wij met zijn allen toelaatbaar vinden. Supporters kunnen hun club op allerlei manieren positief steunen en hun stem laten gelden.
We hebben slagers ingeruild voor houthakkers in de medische staf?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef Silenus het volgende:
Aissati ligt er nog 3 tot 6 weken uit volgens TT.
Godverdomme, hoe kan zoiets nou?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef Silenus het volgende:
Aissati ligt er nog 3 tot 6 weken uit volgens TT.
quote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een kwestie van als supporter extra aanmoedigen.
Alleen maar mooi lijkt me dat als ik speler was.
Dan is die strijd er niet voor 100% maar misschien voor 130% wat misschien wel doorslag kan geven op de wedstrijd.
Keepen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als er 11 Vertonghens in het veld stonden werden we elk jaar kampioen, wat een voetballer is dat zeg! Is er iets wat hij niet goed kan?
Falen tegen Ajax wanneer hij met RKC speelt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als er 11 Vertonghens in het veld stonden werden we elk jaar kampioen, wat een voetballer is dat zeg! Is er iets wat hij niet goed kan?
Niet zo aanstellen. Het aantal keren dat ik verkankerd in het stadion stond is niet meer op 2 handen te tellen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef Silenus het volgende:
Verdomme, heb gewoon koorts gekregen. Echt voor het eerst in tien jaar ofzo, dat verzin je toch niet. Ik MOET zondag halen, al laat ik me in de ambulance naar de Arena brengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Voor Gabri komt het zwaarbeladen duel tegen Feyenoord nog te vroeg. De middenvelder haakte afgelopen donderdag ziek af voor het UEFA-cup duel en is nog altijd herstellende.
'Het duurt een beetje langer dan verwacht', aldus van Basten over de Spaanse Ajacied.
Ik las verkrachtquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen. Het aantal keren dat ik verkankerd in het stadion stond is niet meer op 2 handen te tellen.
Jij zou je pas ziek voelen als je je niet zo wasted voelt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen. Het aantal keren dat ik verkankerd in het stadion stond is niet meer op 2 handen te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |