3 goals in Rotterdamquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Oké. Hij heeft dus gele, witte en nu groene voetbalschoenen. What's next?
Blauwe heeft hij ook al gehad:quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Oké. Hij heeft dus gele, witte en nu groene voetbalschoenen. What's next?
Winst van Kalmar is toch gunstig voor ons ?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met deze wedstrijd te maken schat.
Toch vreemd dat ie met Adidas en Nike's rondlooptquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blauwe heeft hij ook al gehad:
[ afbeelding ]
Kwestie van geen sponsorcontract hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:28 schreef toma het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ie met Adidas en Nike's rondloopt
Ik dacht dat al die spelers wel een sponsor contract haddenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kwestie van geen sponsorcontract hebben.
Is met Suarez hetzelfde.
Speelt nu weer in Adidas terwijl hij ook af en toe in Nikes rondloopt.
Toendertijd had ie nog een internationale schorsing van een jaar. En je weet ook niet hoe hij zich ontwikkelt zou hebben bij Ajax. Bij Heerenveen kon ie lekker in de luwte gebracht worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Dvm86 het volgende:
Mickey is echt een geweldige aankoop. Jammer dat we 'm niet gewoon voor 300,000 EUR weggeplukt hebben. Van Geel
Zeker de 2 beste spelers van de eredivisie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:31 schreef toma het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die spelers wel een sponsor contract hadden
Nooit geweten. Waarom had hij zo'n lange schorsing? Ik ben het niet met je eens dat je niet weet of hij zich zo ontwikkeld zou hebben. Dat weet je nooit en als je zoveel talent als Miralem hebt dan komt dat er toch wel uit of je nou bij Heerenveen of Ajax speelt (dat soort toptalenten kunnen met die druk overweg).quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Toendertijd had ie nog een internationale schorsing van een jaar. En je weet ook niet hoe hij zich ontwikkelt zou hebben bij Ajax. Bij Heerenveen kon ie lekker in de luwte gebracht worden.
www.ajax.tvquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:41 schreef Longmen het volgende:
Iemand een link naar 1-4 van KJH?
Geen idee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zeker de 2 beste spelers van de eredivisie.
Leuk om met kerst in huis te hebben, verder vind ik het niets.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:40 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Denneboom?
Te flauwquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuk om met kerst in huis te hebben, verder vind ik het niets.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het waarom weet ik niet precies, gesteggel met z'n contract bij Partizan ofzo. Weet niet meer hoe het precies zat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Nooit geweten. Waarom had hij zo'n lange schorsing? Ik ben het niet met je eens dat je niet weet of hij zich zo ontwikkeld zou hebben. Dat weet je nooit en als je zoveel talent als Miralem hebt dan komt dat er toch wel uit of je nou bij Heerenveen of Ajax speelt (dat soort toptalenten kunnen met die druk overweg).
Als je één zo'n fout maakt dan is dat te overzien, maar Douglas heeft vrijwel geen aandacht gehad. Als het mogelijk was geweest hadden we nu weer miljoenen voor hem op tafel kunnen leggen, toen konden we hem gratis ophalen.
Wat vinden jullie trouwens van Denneboom?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |