WTF?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gebeurt al jaren. De spelers even een hart onder de riem steken. Vertel mij eens wat daar mis mee is.
Of kun je er niet zo goed tegen dat feyenoord-Ajax en Ajax-feyenoord wordt gezien als De Klassieker? Want al winnen jullie nog 100 landstitels het zal altijd over Ajax en feyenoord gaan. Face it.
Jij begon met de "quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
WTF?
Het zit bij jou wel erg diep ofniet? Waar haal je dat nu ineens vandaan?
Een extra peptalk voor de enige klassieker in Nederland is nooit verkeerd lijkt me.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
WTF?
Volgens mij zit het bij jou dieper. En leg nou eens even uit waarom je die "quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
WTF?
Waarom zullen wij jaloers moeten zijn op de titel klassieker? Dat snap ik niet echt.
Ik snap niet waarom jij zo'n minachtige smiley plaatst op het bericht.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
WTF?
Waarom zullen wij jaloers moeten zijn op de titel klassieker? Dat snap ik niet echt.
Omdat die strijd er 100% toch gewoon vanzelfsprekend moet zijn bij 'De Klassieker'? Als je je eigen spelers daar nog voor moet motiveren moet je ze gelijk op strafkamp sturen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij zit het bij jou dieper. En leg nou eens even uit waarom je die "" postte.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat die strijd er 100% toch gewoon vanzelfsprekend moet zijn bij 'De Klassieker'? Als je je eigen spelers daar nog voor moet motiveren moet je ze gelijk op strafkamp sturen.
Een kwestie van als supporter extra aanmoedigen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat die strijd er 100% toch gewoon vanzelfsprekend moet zijn bij 'De Klassieker'? Als je je eigen spelers daar nog voor moet motiveren moet je ze gelijk op strafkamp sturen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef Houniet het volgende:
Iemand de goal van Jan Klaas?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In goede kwaliteit ja, van de NOS.
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1575575/
Vanaf 03:30.
Ik zie niet in wat er mis is om ze dat nog eens even duidelijk te maken. Zoals gezegt gebeurd dat al jaren en volgens mij de laatste paar keer bij feyenoord ook. En daarbij is het gewoon erg gezellig, met zijn allen weer even bijkletsen. Daarna de stad in met een groep.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Sulejmani mogelijk gewoon in actie tegen Feyenoord
130%quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een kwestie van als supporter extra aanmoedigen.
Alleen maar mooi lijkt me dat als ik speler was.
Dan is die strijd er niet voor 100% maar misschien voor 130% wat misschien wel doorslag kan geven op de wedstrijd.
Ik had hem al gezien, bedanktquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Lijkt me voor iedereen het beste inderdaad. Hopelijk steek je er nog wat van op.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
130%Please. Ik ga wel naar college toe.
Helemaal omdat de meeste spelers niet zijn opgegroeid met de onderlinge rivaliteit tussen deze 2 ploegen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:56 schreef Suijk het volgende:
Genoeg spelers binnen Ajax die de wedstrijd Feyenoord-Ajax als 'gewoon' 1 van de 34 wedstrijden zien. Als je als supporters even laat merken dat het wat meer betekent, zie niet zo in wat daar mis mee is.
Dus volgens jouw theorie kunnen zowel de Ajax- als de Feyenoordsupporters aankomende zondag net zo goed hun muil houden, als iedereen toch al 100% geeft.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me voor iedereen het beste inderdaad. Hopelijk steek je er nog wat van op.
Niet zingen voor je club hoor, zondag. Ze weten het toch al.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus volgens jouw theorie kunnen zowel de Ajax- als de Feyenoordsupporters aankomende zondag net zo goed hun muil houden, als iedereen toch al 100% geeft.
Nogal een verschil he. Bij de training zingen of tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus volgens jouw theorie kunnen zowel de Ajax- als de Feyenoordsupporters aankomende zondag net zo goed hun muil houden, als iedereen toch al 100% geeft.
a) Dat denk jij, het feit dat er reeds 40 miljoen op hem geboden is in combinatie met de getoonde interesse van topclubs zouden zijn waarde makkelijk 40 miljoen kunnen maken in de winterstop. Helemaal als hij een (zeer) goede eerste seizoenshelft heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
a) Voor Huntelaar vangt Ajax zeker geen 40 miljoen.
b) Ook al krijg je 100 miljoen, een waardige vervanger zul je niet kunnen halen.
Inderdaad. Gebeurt bij ons ook altijd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een extra peptalk voor de enige klassieker in Nederland is nooit verkeerd lijkt me.
Verder lokte jij reactie uit met je smiley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |