Jij hebt zondag niet gekeken? Toen waren de corners van Mickey ontzettend gevaarlijk. Zie de goal van Vermaelen. Wij hadden het er op het vak nog over dat er eindelijk weer iemand was die wel gevaarlijke corners kon nemen. Gisteren was het minder, maar zondag heeft hij laten zien dat hij het wel degelijk goed kan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op,. Die Sulejmani kan (net als trapwonder Sneijder) totaal geen corners nemen. Ik zei letterlijk, nou daar komt weer zo'n kutcorner van Sulejmani, laat nou een ander eens..... en daar was Urby met zijn trap en de goal.
Dat is wel een risico, dat je overlopen wordt als je met Suarez, Huntelaar, Sarpong én Sulejmani speelt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben trouwens echt blij dat Mickey zondag kan spelen. Wat een aanval
Overlopen wordt door wie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is wel een risico, dat je overlopen wordt als je met Suarez, Huntelaar, Sarpong én Sulejmani speelt.
Ik schrijf hem niet af, ik zei in het vorige topic nog dat we met Sno ook wat meer geduld moeten hebben, die is ook nog maar 21. Ik vond Sarpong tegen Twente afgelopen seizoen sterk spelen, misschien overdreef ik iets door te zeggen rampzalig. Als hij die onzekerheid kwijt raakt dan wordt het een topper, hetgeen ook zeker wel zal gebeuren in de komende jaren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De ene speler bloeit nu eenmaal eerder dan de andere. Het lijkt hier alsof mensen Sarpong al afschrijven, dat slaat nergens op natuurlijk.
hahahaha door Feyenoord?!?!?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is wel een risico, dat je overlopen wordt als je met Suarez, Huntelaar, Sarpong én Sulejmani speelt.
Wie zegt dat Suarez deze zomer vertrekt? Huntelaar is wel weg, ik hoop deze winterstop al dan vangen we er extra veel voor. Zeker als we tot de winterstop goed wat punten voorstaan op PSV is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zonder Huntelaar en Suarez? Elk seizoen is het een komen en gaan van spelers en ze roepen al 4 jaar dat ze een team gaan opbouwen...
Die onzekerheid is wel jammer ja. Geen steekpassjes of een mooie cross gezien van hem. Terwijl je daar met zo'n voorhoede heel goed mee om zou moeten kunnen gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik schrijf hem niet af, ik zei in het vorige topic nog dat we met Sno ook wat meer geduld moeten hebben, die is ook nog maar 21. Ik vond Sarpong tegen Twente afgelopen seizoen sterk spelen, misschien overdreef ik iets door te zeggen rampzalig. Als hij die onzekerheid kwijt raakt dan wordt het een topper, hetgeen ook zeker wel zal gebeuren in de komende jaren.
Door Feyenoord als een geheel. Kijk maar naar vorig seizoen, toen had iedereen zijn mond vol over de beste aanval van de Eredivisie (Suarez-Huntelaar-Luque) en toen hebben we, met alle geluk van de wereld, een punt overgehouden aan die wedstrijd.quote:
Grapje zeker?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Door Feyenoord als een geheel. Kijk maar naar vorig seizoen, toen had iedereen zijn mond vol over de beste aanval van de Eredivisie (Suarez-Huntelaar-Luque) en toen hebben we, met alle geluk van de wereld, een punt overgehouden aan die wedstrijd.
a) Voor Huntelaar vangt Ajax zeker geen 40 miljoen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de grootmachten gaan bieden op Huntelaar. Maar voor meer dan 40 miljoen kun je wel een waardige vervanger halen.
het heeft niets met afschijven te maken, prima als hij er nog kan komen op een later moment, maar op dit moment gaat het om de knikkers, en dan moet je de beste opstellen, niet degene die er misschien later kan staan...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De ene speler bloeit nu eenmaal eerder dan de andere. Het lijkt hier alsof mensen Sarpong al afschrijven, dat slaat nergens op natuurlijk.
Zoek de quotes maar op, iedereen was voor de wedstrijd heel erg zelfverzekerd dat we Feyenoord wel even zouden pakken. Suarez en Luque werden idd in de rust gewisseld maar Ajax werd toen gewoon tijdens grote gedeelten van de wedstrijd overlopen en behaalde met alle geluk, met dank aan Slory, een gelijkspel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Grapje zeker?
En vergeet niet dat Luque en Suarez toen in de rust gewisseld werden door ruzie
Geen tijd en geen zin..quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zoek de quotes maar op, iedereen was voor de wedstrijd heel erg zelfverzekerd dat we Feyenoord wel even zouden pakken. Suarez en Luque werden idd in de rust gewisseld maar Ajax werd toen gewoon tijdens grote gedeelten van de wedstrijd overlopen en behaalde met alle geluk, met dank aan Slory, een gelijkspel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, morgen 11.00uur laatste training voor dé wedstrijd! Wij verzamelen iets voor 11en in het home om de spelers nog maar eens duidelijk te maken dat we 100% strijd willen zien.
Be there!
Wat moet jij nou?!?!quote:
Dat snappen ze niet in dat -edit- dorp eindhovenquote:
Gebeurt al jaren. De spelers even een hart onder de riem steken. Vertel mij eens wat daar mis mee is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht echt serieus dat je een geintje maakte... Niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |