Niemand is slachtoffer, tenzij men die keuze maakt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals jij kan het niet oordelen, jij bent niet de slachtoffer en jij bent geen Moslims of als Allochtoonse kant ( niet-westers)
Ik heb geen haat tegen mensen, al helemaal niet tegen bevolkinsgroepenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op haar en huidskleur na verschil je maar heel weinig van Wilders
Dan heb je meer doden op je geweten als het aan jou ligt, dan Wilders.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen kan van mij doodvallen die haat zaaien, ontwrichten van de samenleving en het plannen maken voor een georganiseerde aanval op bevolkinsgroepen.
Hoe noem jij de aanvallen van Wilders tegen de MOSLIMS dan ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand is slachtoffer, tenzij men die keuze maakt.
Ik pis op dat soort slappelingen, of ze nu Wilders of Aboutaleb heten. Ogh wat zijn ze zielig. Man, flikker op en wees een vent. Als je je vrouw kan slaan onder het mom van godsdienstvrijheid dan kan je je zeker over wat "diescriemienazie" heen zetten indien nodig.
Er wordt veel teveel gezeken in Nederland en dat gezeik wordt ook nog eens veel teveel gefaciliteerd.
Met jou valt echt niet te discussiėren.quote:
Ik heb destijds op pim fortuyn gestemd.... en ik g anu voor verdonk (indien mogelijk )quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb geen haat tegen mensen, al helemaal niet tegen bevolkinsgroepen
Mijn vrienden zijn. o,a NIET MOSLIMS en JODEN. ik maak geen onderscheid tussen mensen
Die burgeroorlog komt vanzelf wel, met of zonder Wilders. Gelukkig voor de moslims hebben zij wapens, en de zich aan de wet houdende Nederlanders niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:44 schreef Meki het volgende:
Als je voor een leefbare samenleving bent met oplosbare problemen in de zicht dan kan je Wilders moeten haten en hem bestrijden want hij wilt het ontwrichten
Hij wil mij tegen jou opzetten en andesom hij wilt dat we elkaar gaan haten
Wilders wilt een oorlog een burgeroorlog in Nederland creeeren
Nee hoor dan zijn we eindelijk af van Bush en zijn consorten Wilders en Bin Laden en Sharon en Saddam en vele die hier haat zaaien en duidelijke plannen hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je meer doden op je geweten als het aan jou ligt, dan Wilders.
Zijn blaadje is wat dat betreft nog blanco, hij heeft nooit niemand dood gewenst (zoek je quotes maar af....). Jij wel.
Staat je netjes.
Dat is dus niet waar, want je maakt wel degelijk onderscheid tussen Wilders stemmers (die mogen dood?) en niet Wilders stemmers. Dat zeg je net zelf. Draaikontquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn. o,a NIET MOSLIMS en JODEN. ik maak geen onderscheid tussen mensen
Verdonk valt wel meequote:Op vrijdag 19 september 2008 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb destijds op pim fortuyn gestemd.... en ik g anu voor verdonk (indien mogelijk )
wat voel je dan ten opzichte van mij?
Het zijn ook mensen die op Wilders stemmenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn geen aanvallen van Wilders tegen "de MOSLIMS". Hij baalt -in mijn ogen terecht- van een religie die voor een deel waanzinnig bloeddorstig is. Voor het andere deel is die gewoon waanzinnig, zoals elke andere religie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe noem jij de aanvallen van Wilders tegen de MOSLIMS dan ??
die mensen denken niet na, het zijn voornamelijk tokkies die denken dat ze via de weg van Wilders verlost kunnen worden van de Moslimsquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn ook mensen die op Wilders stemmen
Je bent Wilders hier trouwens wel erg zwart aan het maken. Hij heeft iets tegen straatterroristen die hun uitkering aanvullen met criminele bezigheden, niet tegen moslims in het algemeen. Hij had zelfs een marokkaanse krantenjongen
Bedoelt hij niet meer dat hij niet op voorhand onderscheid maakt tussen mensen? Maar wel op basis van gedrag/uitingen? Dat lijkt mij in beginsel een loffelijk streven (minus het doodwensen natuurlijk).quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, want je maakt wel degelijk onderscheid tussen Wilders stemmers (die mogen dood?) en niet Wilders stemmers. Dat zeg je net zelf. Draaikont
doe maar ik ga slapenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
Meki, zal ik zo een deel twee openen?
Doe maarquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
Meki, zal ik zo een deel twee openen?
En dus zijn het geen mensen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
die mensen denken niet na, het zijn voornamelijk tokkies die denken dat ze via de weg van Wilders verlost kunnen worden van de Moslims
Je hebt nog een aanslag voorbereid morgen?quote:
Nou inderdaad!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Helemaal niet, Verdonk is een enorm leeghoofd
Ik moet werken trustenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt nog een aanslag voorbereid morgen?Haha.
Truste.
Ik ga ook dormir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |