abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61748846
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
Lambiekje heeft als uitgangspunt dat hij de mensheid positief wil stimuleren in het individueel nadenken over bepaalde zaken.
Overigens ben ik daar lang niet altijd voorstander van. Als ik uitga van mijn eigen waarnemingen kan ik niet anders dan constateren dat de aarde zo plat is als een pannenkoek. Maar in deze denk ik dat het toch verstandiger is om te vertrouwen op een aantal filosofen en overheidsinstanties

Nou is dit een simpel voorbeeld, maar in ieder complot komt wel ergens een zinnetje als"kijk nou zelf, dan zie je gelijk dat het niet klopt", of "wie logisch nadenkt snapt gelijk dat dit zeer onwaarschijnlijk is" voor, om soms eeuwenoude natuurwetten te ontkrachten
  vrijdag 19 september 2008 @ 02:47:08 #52
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61748862
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Nah, maar dit topic kan bijna wel zelf naar BNW
schopje dan
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_61749501
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Nah, maar dit topic kan bijna wel zelf naar BNW
True, true!
pi_61749687
In Nederland kunnen we sowieso geen goede complot theorieën bedenken, we krijgen maar de helft van het verhaal te horen.
Tv omroepen doen hier aan mee maar ook onze grote vriend gooogle.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:03:03 #55
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61749780
Geef je nou toe dat ze bedacht worden?
pi_61750923
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
Lambiekje heeft als uitgangspunt dat hij de mensheid positief wil stimuleren in het individueel nadenken over bepaalde zaken.
Dit staat volledig los van zijn standpunten etc, en daarvoor zouden mensen hem moeten respecteren, in plaats van minachten.
Jammer dat hij zelf dan zo belachelijk slecht is in individueel nadenken en alle achterlijke Youtube filmpjes meteen gelooft. Wat een figuur is het ook
pi_61751049
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Geef je nou toe dat ze bedacht worden?
Theorieën worden toch ook bedacht na bepaalde waarnemingen gedaan te hebben?
Hallowed be my name
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:52:30 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61758443
quote:
Dit staat volledig los van zijn standpunten etc, en daarvoor zouden mensen hem moeten respecteren, in plaats van minachten.
Echt? Geef hem één vage link, één vage docu of één vaag YouTube filmpje, en hij gelooft het meteen zonder ook maar één keer kritisch na te denken. Zelfs als zo'n nieuwe conspiracy zijn eerdere conspiracies tegenspreekt.

Ik zie geen enkele reden waarom hij respect zou verdienen. Hij minacht iedereen die het niet met hem eens is, en neemt vaak niet de moeite om inhoudelijk op anderen te reageren. Er zijn maar weinig users op Fok zo waardeloos als Lambiekje...
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:56:10 #59
203339 List-O-Anarchy
Absoluut niet Batman..
pi_61758561
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:43 schreef Hi_flyer het volgende:
Daar heb ik ooit ook een topic over geopend. Met name nujij.nl is een broeinest. Ze beweren met droge ogen dat auto's op water of CO2 kunnen lopen, zonnecellen 500 maal zo efficiënt kunnen zijn en dat al zulke ontdekkingen eindigen in de moord op de uitvinder (Royal sadness)³
12-jarig jongetje doet spectaculaire uitvinding

Trotse eigenaar van een penis.
pi_61758622
Dat komt vooral door zeitgeist
pi_61759825
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:58 schreef xyz147 het volgende:
Dat komt vooral door zeitgeist
In zeitgeist zitten echt wel een aantal feiten. Helaas zit er ook veel onzin bij.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_61759829
quote:
500x zo efficiënt.
Dan gaan ze van 20% efficiëntie naar 10.000% efficiëntie?

Typisch voorbeeld weer van mensen met 0,0 vakkennis, die een verhaaltje verkeerd interpreteren en tot de conclusie komen dat het een complot is en dat we allemaal dood gaan. Lang leve het zelf nadenken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 september 2008 @ 14:57:15 #63
862 Arcee
Look closer
pi_61760490
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:10 schreef Fortitudo het volgende:
ook de mensen die niet geloven dat terroristen de twin towers hebben vernietigd, maar dat aliens, of whatever, het hebben gedaan
Jij bent goed op de hoogte.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:10:14 #64
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61760857
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:35 schreef mcDavid het volgende:

[..]

500x zo efficiënt.

Typisch voorbeeld weer van mensen met 0,0 vakkennis, die een verhaaltje verkeerd interpreteren en tot de conclusie komen dat het een complot is en dat we allemaal dood gaan. Lang leve het zelf nadenken.
Ik zit me daar nou ook al 24 uur gruwelijk over op te winden Eerst op nujij.nl en nu ook al op onze eigenste FP. Users die niet gehinderd worden door enige natuurkundige kennis schreeuwen het hardst dat dit zo'n geweldige uitvinding is.

Alles goed verder op de TH?

[ Bericht 2% gewijzigd door Hi_flyer op 19-09-2008 15:22:16 ]
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:38:59 #65
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61761618
quote:
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:49:57 #66
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_61764600
Wat is dit dan weer voor een complottopic?
Slotjuh.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guanine en Cytosine! *O*
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:27:32 #67
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_61765259
EN ER ZIJN NOOIT MENSEN OP DE MAAN GEWEEST WISTEN JULLIE DAT???? HET WAS ALLEMAAL EEN COMPLOT HET IS GEWOON IN EEN STUDIO OPGENOMEN
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_61765476
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 07:48 schreef Flepke het volgende:
In Nederland kunnen we sowieso geen goede complot theorieën bedenken, we krijgen maar de helft van het verhaal te horen.
Tv omroepen doen hier aan mee maar ook onze grote vriend gooogle.
Het hele idee van een complottheorie ontgaat je he
pi_61767375
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:35 schreef mcDavid het volgende:

[..]

500x zo efficiënt.

Eerst werd er bijv 20 volt/ampere whatever opgewekt met een zonnepaneel en door deze nieuwe vinding 10.000 volt/ampere. Het klinkt inderdaad ongelofelijk veel. Maar het zou zeker niet de eerste keer zijn dat er door nieuwe uitvindingen enorme stappen voorwaarts genomen zijn. Als je de bron van het onderzoek zou hebben gelezen zou je erachter zijn gekomen door diepte in zonnecellen te maken door middel van nanotubes en ribbels het ervoor zorgt dat oppervlak waar ligt op schijnt enorm vergroot wordt op het zelfde stukje. Een simpel voorbeeld: pak een strook papier en trek het strak tussen je handen dit is eigenlijk hoe een normale zonnepaneel uitziet. wat nu als je een veel groter vel pakt maar je buigt het zodat het dezelfde lengte is als het originele vel. Nu heb je een veel groter oppervlak waar licht op schijnt. Dus hogere opbrengst.
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:15:27 #70
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_61767803
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:10 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ik zit me daar nou ook al 24 uur gruwelijk over op te winden Eerst op nujij.nl en nu ook al op onze eigenste FP. Users die niet gehinderd worden door enige natuurkundige kennis schreeuwen het hardst dat dit zo'n geweldige uitvinding is.

Alles goed verder op de TH?
Om de een of andere reden wil ik toch altijd effe nujij.nl checken, na een nieuwsbericht over een foutje of over een financiele instelling. Binnen 10 posts gaat het weer over zeitgeist, money masters en al die onzinfilms Hier: Melaminepoeder op en rond terrein DSM Geleen. Na dat Melamineschandaal in China kon je er wel vanuit gaan dat op nujij.nl de hel zou losbarsten. En jaaaaaaaahooooooooooooor.
quote:
Ik vertrouw dat spul niet, wordt nonchalant mee omgegaan. Woordtvoerster kan wel zeggen is niet schadelijk. Zij is ook niet diegene die haar bedrijf in het diskrediet wil brengen. PROPAGANA.
Mensen in china sterven door dit spul. Nu is het airborne. Wat gaat er gebeuren.
Er zijn veel meer chemicalien waar men niets van weet en waar ongelukken mee gebeuren. Is dit het topje van de ijsberg.
Dit had Ad uit Drenthe ons te melden. Ad, bedankt. Sta je er bij stil als je je eurobiljet over de toonbank schuift, dat je misschien wel melaminesporen airborne slingert? 't is trouwens Propaganda en Woordvoerster.
pi_61770000
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef dubidub het volgende:

[..]

Om de een of andere reden wil ik toch altijd effe nujij.nl checken, na een nieuwsbericht over een foutje of over een financiele instelling. Binnen 10 posts gaat het weer over zeitgeist, money masters en al die onzinfilms Hier: Melaminepoeder op en rond terrein DSM Geleen. Na dat Melamineschandaal in China kon je er wel vanuit gaan dat op nujij.nl de hel zou losbarsten. En jaaaaaaaahooooooooooooor.
[..]

Dit had Ad uit Drenthe ons te melden. Ad, bedankt. Sta je er bij stil als je je eurobiljet over de toonbank schuift, dat je misschien wel melaminesporen airborne slingert? 't is trouwens Propaganda en Woordvoerster.
Ad komt ook erg intelligent over.
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:56:43 #72
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61771561
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:57 schreef mirved het volgende:

[..]

Eerst werd er bijv 20 volt/ampere whatever opgewekt met een zonnepaneel en door deze nieuwe vinding 10.000 volt/ampere. Het klinkt inderdaad ongelofelijk veel. Maar het zou zeker niet de eerste keer zijn dat er door nieuwe uitvindingen enorme stappen voorwaarts genomen zijn. Als je de bron van het onderzoek zou hebben gelezen zou je erachter zijn gekomen door diepte in zonnecellen te maken door middel van nanotubes en ribbels het ervoor zorgt dat oppervlak waar ligt op schijnt enorm vergroot wordt op het zelfde stukje. Een simpel voorbeeld: pak een strook papier en trek het strak tussen je handen dit is eigenlijk hoe een normale zonnepaneel uitziet. wat nu als je een veel groter vel pakt maar je buigt het zodat het dezelfde lengte is als het originele vel. Nu heb je een veel groter oppervlak waar licht op schijnt. Dus hogere opbrengst.
Wat een bullshit, heb je eigenlijk wel een idee wat een zonnecel is Hoe je je stukje papier ook vouwt, er zal niet opeens 500 maal zoveel licht opvallen
pi_61772177
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 19:57 schreef mirved het volgende:

[..]

ja joh doe het vrolijk nog een keer over. Het lijkt wel alsof er buiten de TH Rijswijk (Hoi Hi_flyer!) geen mensen met gezond verstand rondlopen
Er bestaat zoiets als lichtintensiteit. Op een goeie zonnige dag is dat iets van 1000 watt per vierkante meter. Daarvan wordt met een goed zonnepaneel op dit moment 200 watt elektriciteit opgewekt. 500x meer zou betekenen dat er ineens 99000 watt per vierkante meter bijgetovert wordt. Ik hoop niet dat dat lukt want dan zouden we met zijn allen levend verbranden!

nogmaals: lang leve het internet waarop iedere tokkie zijn minibrein kan leegstorten
  zaterdag 20 september 2008 @ 15:12:43 #74
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_61780768
Heb de man van de filmpjes in de OP maar even een berichtje gestuurd via Youtube.

Reactie:
quote:
Re: Hoe serieus is dit?
Hallo,
Met alle respect maar moet alles voor je gedaan worden.
Kan je zelf niks onderzoeken.
Ik heb genoeg feiten of bewijs maar ik ben maar een leek, ik heb geen macht over de tv, scholen, kranten ect.
Zelfs al komt het op jullie TV dan moet ik de uitzending opnemen en het jullie 1 voor 1 laten zien.
Wil je 1 harde feit: VRAAG JE TANDARTS WAAR SODIUM FLUORIDE VANDAAN KOMT. Die weet het zelf niet!
Dat is al iets om ons zorgen over te maken, een tandarts die niet weet waar fluoride vandaan komt.
Maar ja waarom zou je mij geloven, je hebt je tv.
FEIT 2: De winkeliers waar van gogh vermoord werd lullen een heel ander verhaal als die journaal die jij kent, maar ja het komt niet op tv en de man die het in de krant wilde hebben wordt in Nijmegen vermoord. Nijmegen hangt vol cameras maar niet 1 heeft het op band.
Ik kan zo wel door gaan maar heb helaas geen tijd.
Wil je de waarheid weten, vraag het Illuminati Peter R. de Vries, hij zegt het je wel. Groetjes.
Rot & Verdoemd
  zaterdag 20 september 2008 @ 15:22:47 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61780926
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 15:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Heb de man van de filmpjes in de OP maar even een berichtje gestuurd via Youtube.

Reactie:
[..]

wat een kut aap.
Fluoride komt uit een fabriek weg omdat het geen natuurlijke stof is.
Moet ik nu ook een complot gaan bedenken over plastic?
pi_61781068
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 15:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:

Reactie:
[..]

Peter R. de Vries Illuminati
pi_61784465
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:24 schreef mcDavid het volgende:

[..]

ja joh doe het vrolijk nog een keer over. Het lijkt wel alsof er buiten de TH Rijswijk (Hoi Hi_flyer!) geen mensen met gezond verstand rondlopen
Er bestaat zoiets als lichtintensiteit. Op een goeie zonnige dag is dat iets van 1000 watt per vierkante meter. Daarvan wordt met een goed zonnepaneel op dit moment 200 watt elektriciteit opgewekt. 500x meer zou betekenen dat er ineens 99000 watt per vierkante meter bijgetovert wordt. Ik hoop niet dat dat lukt want dan zouden we met zijn allen levend verbranden!

nogmaals: lang leve het internet waarop iedere tokkie zijn minibrein kan leegstorten
Zucht je deed jezelf al voor lul zetten en nu nogmaals. Als je er niets van af weet kan je beter gewoon niet er iets over zeggen en al helemaal niet andere gaan afzeiken met je domme logica. efficiency van 30% zegt dus gewoon dat een zonnecel bijv zonlicht van 1000watt om kan zetten in 300watt. De uitvinding van deze knaap zorgt er niet voor dat een zonne cel 500x efficiënter wordt. De efficiency blijft hetzelfde het enigste wat zijn ontdekking doet is 500x meer zonlicht opvangen op hetzelfde oppervlakte. Hoe: door nanotubes/ribbels/diepte etc. Net zoals er nu 100.000 keer meer transistors op een chip zitten dan 20 jaar geleden. Maar als het aan mensen zoals jou lag was dit natuurlijk ook niet mogelijk.

Dat je de havo hebt gedaan en daardoor denkt dat je hoger staat dan een vmboér betekend nog niet dat je nu uitgebreid andere kan vertellen wat wel en niet mogelijk is bij wetenschappelijk onderzoek.
pi_61784496
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Wat een bullshit, heb je eigenlijk wel een idee wat een zonnecel is Hoe je je stukje papier ook vouwt, er zal niet opeens 500 maal zoveel licht opvallen
Door diepte en nanotubes/spiegeling en verkleining blijkbaar dus wel.
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:12:48 #79
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61785102
Mirved, je hebt zo weinig kennis dat ik er verder niet op in ga. Ter info en zonder op te scheppen, ik werk bij een kennisinstituut waar al tig jaar onderzoek wordt gedaan naar zonnecellen en heb dus kennis van zaken.

Volgens jouw stelling valt er meer regen op een ruwe stoeptegel dan op een gladde plavuis laat ook maar
McDavid, vordert de opleiding al een beetje?
pi_61785865
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Hi_flyer het volgende:
Mirved, je hebt zo weinig kennis dat ik er verder niet op in ga. Ter info en zonder op te scheppen, ik werk bij een kennisinstituut waar al tig jaar onderzoek wordt gedaan naar zonnecellen en heb dus kennis van zaken.

Volgens jouw stelling valt er meer regen op een ruwe stoeptegel dan op een gladde plavuis laat ook maar
McDavid, vordert de opleiding al een beetje?
Nee dat denk ik niet omdat regen anders is: er valt maar een beperkt aantal hoeveelheid water uit de lucht per m2 hoe het oppervlakte dat dat opvangt er uit ziet maak daar geen verschil bij. Maar zonlicht is vrijwel onbeperkt op een oppervlakte (behalve natuurlijk het wattage dat uit de lumien te halen valt) als jij via technische oplossingen kan zorgen dat er op hetzelfde oppervlakte meer licht opgevangen wordt haal je dus meer stroom uit dezelfde m2.

Maar heb ook geen zin meer om er op in te gaan eigenlijk kijk zelf de bronnen na. Laat ik het zo zeggen: Ja die jongen heeft 25.000 euro gekregen voor iets wat totaal niet waar is. Wie is nu de complottheorie denker?

[ Bericht 8% gewijzigd door mirved op 20-09-2008 19:55:26 ]
pi_61787217
Tja, vroeger dacht ook iedereen dat de wereld elk moment kon vergaan... zulke paniekzaaiers zullen er altijd zijn.
  zondag 21 september 2008 @ 00:04:10 #82
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61791361
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:47 schreef mirved het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet omdat regen anders is: er valt maar een beperkt aantal hoeveelheid water uit de lucht per m2 hoe het oppervlakte dat dat opvangt er uit ziet maak daar geen verschil bij. Maar zonlicht is vrijwel onbeperkt op een oppervlakte (behalve natuurlijk het wattage dat uit de lumien te halen valt) als jij via technische oplossingen kan zorgen dat er op hetzelfde oppervlakte meer licht opgevangen wordt haal je dus meer stroom uit dezelfde m2.

Maar heb ook geen zin meer om er op in te gaan eigenlijk kijk zelf de bronnen na. Laat ik het zo zeggen: Ja die jongen heeft 25.000 euro gekregen voor iets wat totaal niet waar is. Wie is nu de complottheorie denker?
Zonlicht onbeperkt? Ben je wel goed bij je knikker? De hoeveelheid zonlicht per oppervlak is bekend en bepaald niet onbeperkt. Dat is maar goed ook, anders zou je in no-time verbranden.

We halen nog steeds geen energie uit niets
pi_61791464
Meki heeft zijn eigen complottheorie:

Kredietcrisis is een complot
pi_61791752
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:11 schreef Chancard het volgende:
Meki heeft zijn eigen complottheorie:

Kredietcrisis is een complot
pi_61792320
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:04 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Zonlicht onbeperkt? Ben je wel goed bij je knikker? De hoeveelheid zonlicht per oppervlak is bekend en bepaald niet onbeperkt. Dat is maar goed ook, anders zou je in no-time verbranden.[ afbeelding ]

We halen nog steeds geen energie uit niets
Wat ik bedoelde was: als 1 uur lang de zon schijnt. Wordt 1 m2 volledige en constant bestraald door de zon. Bij regen valt er op 1 oppervlakte druppels onregelmatig en niet over het hele oppervlakte evenredig (dit om jou regen vergelijking te ontkrachten).

ik zal het NOG makkelijker voor je maken:

Eerst kon er uit 1 m2 200 wat gehaald worden. Nu vind men iets uit waardoor men 500keer zoveel cellen op dezelfde m2 kan plaatsen (versimpeld voorbeeld) nu kan men 10.000 watt van uit 1m2 gehaald worden.
Moeilijk te begrijpen he?
pi_61792572
Juist, en als je er een bezit mag je er lekker maandelijkse belasting over betalen, omdat je in principe na eenmalige betaling ruim jaren energie hebt Accu erbij, en je bent binnen.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61792585
Ik vind de ts wel erg kortzichtig en fantasieloos
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 21 september 2008 @ 19:22:03 #88
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_61805873
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:24 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Hoi mcDavid . QFT.
  zondag 21 september 2008 @ 19:28:47 #89
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_61806083
Dus TS gelooft alles gewoon wat hem verteld wordt? Is ook niet goed hoor;) i
pi_61807315
quote:
Op zondag 21 september 2008 @ 01:17 schreef mirved het volgende:

[..]
Eerst kon er uit 1 m2 200 wat gehaald worden. Nu vind men iets uit waardoor men 500keer zoveel cellen op dezelfde m2 kan plaatsen (versimpeld voorbeeld) nu kan men 10.000 watt van uit 1m2 gehaald worden.
Tering wat ben jij een debiel.

Je bent in je eentje topicwaardig!
  zondag 21 september 2008 @ 20:17:04 #92
229067 ManZonderBan
ik ben de man zonder waterkan
pi_61807359
ROYAL SADNESS

zelfs ik kan een browniej maken zonder het dokter oetker recept
ik ben de man uit een kan
ik ben de man zonder ban
ik ben de man met een dran
ik ben geen man zonder de_boswachter!!!!!!!!!!!!1111111111 EINS!!!111 RAUS!!!!!11
  zondag 21 september 2008 @ 21:08:27 #93
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61809021
Deze ga ik zo even nalopen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 22 september 2008 @ 01:28:36 #94
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61816167
En weer open.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 22 september 2008 @ 02:10:58 #95
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61816388
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:17 schreef mirved het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde was: als 1 uur lang de zon schijnt. Wordt 1 m2 volledige en constant bestraald door de zon. Bij regen valt er op 1 oppervlakte druppels onregelmatig en niet over het hele oppervlakte evenredig (dit om jou regen vergelijking te ontkrachten).

Jij bent echt episch dom
pi_61818300
TS is lid van de La Le Lu Le Lo.
De La Le Lu Le Lo?
Ja de La Le Lu Le Lo.
pi_61818417
quote:

[..]

Ik schenk daarom ook altijd mijn 33cl flesje bier in een regenton.
Profit!
  maandag 22 september 2008 @ 11:11:19 #98
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61820316
quote:

[..]

Grote goedheid, jij slaat echt alles qua domheid he

* Hi_flyer Medelijden heeft
pi_61821064
quote:
Mensen als Lambiekje zijn de grootste volgzame schapen die er op aarde rondlopen. Ze accepteren blind alles wat strookt met hun samenzweringswaanbeelden en wijzen a priori alles af wat 'de consensus' of 'de orthodoxie' ondersteunt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')