Overigens ben ik daar lang niet altijd voorstander van. Als ik uitga van mijn eigen waarnemingen kan ik niet anders dan constateren dat de aarde zo plat is als een pannenkoek. Maar in deze denk ik dat het toch verstandiger is om te vertrouwen op een aantal filosofen en overheidsinstantiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
Lambiekje heeft als uitgangspunt dat hij de mensheid positief wil stimuleren in het individueel nadenken over bepaalde zaken.
schopje danquote:Op vrijdag 19 september 2008 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, maar dit topic kan bijna wel zelf naar BNW
True, true!quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, maar dit topic kan bijna wel zelf naar BNW
Jammer dat hij zelf dan zo belachelijk slecht is in individueel nadenken en alle achterlijke Youtube filmpjes meteen gelooft. Wat een figuur is het ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
Lambiekje heeft als uitgangspunt dat hij de mensheid positief wil stimuleren in het individueel nadenken over bepaalde zaken.
Dit staat volledig los van zijn standpunten etc, en daarvoor zouden mensen hem moeten respecteren, in plaats van minachten.
Theorieën worden toch ook bedacht na bepaalde waarnemingen gedaan te hebben?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Geef je nou toe dat ze bedacht worden?
Echt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
Dit staat volledig los van zijn standpunten etc, en daarvoor zouden mensen hem moeten respecteren, in plaats van minachten.
12-jarig jongetje doet spectaculaire uitvindingquote:Op donderdag 18 september 2008 22:43 schreef Hi_flyer het volgende:
Daar heb ik ooit ook een topic over geopend. Met name nujij.nl is een broeinest. Ze beweren met droge ogen dat auto's op water of CO2 kunnen lopen, zonnecellen 500 maal zo efficiënt kunnen zijn en dat al zulke ontdekkingen eindigen in de moord op de uitvinder(Royal sadness)³
In zeitgeist zitten echt wel een aantal feiten. Helaas zit er ook veel onzin bij.quote:
500x zo efficiënt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 13:56 schreef List-O-Anarchy het volgende:
[..]
12-jarig jongetje doet spectaculaire uitvinding
Jij bent goed op de hoogte.:')quote:Op donderdag 18 september 2008 22:10 schreef Fortitudo het volgende:
ook de mensen die niet geloven dat terroristen de twin towers hebben vernietigd, maar dat aliens, of whatever, het hebben gedaan
Ik zit me daar nou ook al 24 uur gruwelijk over op te windenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
500x zo efficiënt.
Dan gaan ze van 20% efficiëntie naar 10.000% efficiëntie?
Typisch voorbeeld weer van mensen met 0,0 vakkennis, die een verhaaltje verkeerd interpreteren en tot de conclusie komen dat het een complot is en dat we allemaal dood gaan. Lang leve het zelf nadenken.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef List-O-Anarchy het volgende:
[..]
12-jarig jongetje doet spectaculaire uitvinding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Het hele idee van een complottheorie ontgaat je hequote:Op vrijdag 19 september 2008 07:48 schreef Flepke het volgende:
In Nederland kunnen we sowieso geen goede complot theorieën bedenken, we krijgen maar de helft van het verhaal te horen.
Tv omroepen doen hier aan mee maar ook onze grote vriend gooogle.
Eerst werd er bijv 20 volt/ampere whatever opgewekt met een zonnepaneel en door deze nieuwe vinding 10.000 volt/ampere. Het klinkt inderdaad ongelofelijk veel. Maar het zou zeker niet de eerste keer zijn dat er door nieuwe uitvindingen enorme stappen voorwaarts genomen zijn. Als je de bron van het onderzoek zou hebben gelezen zou je erachter zijn gekomen door diepte in zonnecellen te maken door middel van nanotubes en ribbels het ervoor zorgt dat oppervlak waar ligt op schijnt enorm vergroot wordt op het zelfde stukje. Een simpel voorbeeld: pak een strook papier en trek het strak tussen je handen dit is eigenlijk hoe een normale zonnepaneel uitziet. wat nu als je een veel groter vel pakt maar je buigt het zodat het dezelfde lengte is als het originele vel. Nu heb je een veel groter oppervlak waar licht op schijnt. Dus hogere opbrengst.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
500x zo efficiënt.
Dan gaan ze van 20% efficiëntie naar 10.000% efficiëntie?
Typisch voorbeeld weer van mensen met 0,0 vakkennis, die een verhaaltje verkeerd interpreteren en tot de conclusie komen dat het een complot is en dat we allemaal dood gaan. Lang leve het zelf nadenken.
Om de een of andere reden wil ik toch altijd effe nujij.nl checken, na een nieuwsbericht over een foutje of over een financiele instelling. Binnen 10 posts gaat het weer over zeitgeist, money masters en al die onzinfilmsquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:10 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik zit me daar nou ook al 24 uur gruwelijk over op te windenEerst op nujij.nl en nu ook al op onze eigenste FP. Users die niet gehinderd worden door enige natuurkundige kennis schreeuwen het hardst dat dit zo'n geweldige uitvinding is.
Alles goed verder op de TH?
Dit had Ad uit Drenthe ons te melden. Ad, bedankt. Sta je er bij stil als je je eurobiljet over de toonbank schuift, dat je misschien wel melaminesporen airborne slingert? 't is trouwens Propaganda en Woordvoerster.quote:Ik vertrouw dat spul niet, wordt nonchalant mee omgegaan. Woordtvoerster kan wel zeggen is niet schadelijk. Zij is ook niet diegene die haar bedrijf in het diskrediet wil brengen. PROPAGANA.
Mensen in china sterven door dit spul. Nu is het airborne. Wat gaat er gebeuren.
Er zijn veel meer chemicalien waar men niets van weet en waar ongelukken mee gebeuren. Is dit het topje van de ijsberg.
Ad komt ook erg intelligent over.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Om de een of andere reden wil ik toch altijd effe nujij.nl checken, na een nieuwsbericht over een foutje of over een financiele instelling. Binnen 10 posts gaat het weer over zeitgeist, money masters en al die onzinfilmsHier: Melaminepoeder op en rond terrein DSM Geleen. Na dat Melamineschandaal in China kon je er wel vanuit gaan dat op nujij.nl de hel zou losbarsten. En jaaaaaaaahooooooooooooor.
[..]
Dit had Ad uit Drenthe ons te melden. Ad, bedankt. Sta je er bij stil als je je eurobiljet over de toonbank schuift, dat je misschien wel melaminesporen airborne slingert? 't is trouwens Propaganda en Woordvoerster.
Wat een bullshit, heb je eigenlijk wel een idee wat een zonnecel isquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:57 schreef mirved het volgende:
[..]
Eerst werd er bijv 20 volt/ampere whatever opgewekt met een zonnepaneel en door deze nieuwe vinding 10.000 volt/ampere. Het klinkt inderdaad ongelofelijk veel. Maar het zou zeker niet de eerste keer zijn dat er door nieuwe uitvindingen enorme stappen voorwaarts genomen zijn. Als je de bron van het onderzoek zou hebben gelezen zou je erachter zijn gekomen door diepte in zonnecellen te maken door middel van nanotubes en ribbels het ervoor zorgt dat oppervlak waar ligt op schijnt enorm vergroot wordt op het zelfde stukje. Een simpel voorbeeld: pak een strook papier en trek het strak tussen je handen dit is eigenlijk hoe een normale zonnepaneel uitziet. wat nu als je een veel groter vel pakt maar je buigt het zodat het dezelfde lengte is als het originele vel. Nu heb je een veel groter oppervlak waar licht op schijnt. Dus hogere opbrengst.
ja joh doe het vrolijk nog een keer over. Het lijkt wel alsof er buiten de TH Rijswijk (Hoi Hi_flyer!) geen mensen met gezond verstand rondlopenquote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 19:57 schreef mirved het volgende:
[..]
Eerst werd er bijv 20 volt/ampere whatever opgewekt met een zonnepaneel en door deze nieuwe vinding 10.000 volt/ampere. Het klinkt inderdaad ongelofelijk veel. Maar het zou zeker niet de eerste keer zijn dat er door nieuwe uitvindingen enorme stappen voorwaarts genomen zijn. Als je de bron van het onderzoek zou hebben gelezen zou je erachter zijn gekomen door diepte in zonnecellen te maken door middel van nanotubes en ribbels het ervoor zorgt dat oppervlak waar ligt op schijnt enorm vergroot wordt op het zelfde stukje. Een simpel voorbeeld: pak een strook papier en trek het strak tussen je handen dit is eigenlijk hoe een normale zonnepaneel uitziet. wat nu als je een veel groter vel pakt maar je buigt het zodat het dezelfde lengte is als het originele vel. Nu heb je een veel groter oppervlak waar licht op schijnt. Dus hogere opbrengst.
quote:Re: Hoe serieus is dit?
Hallo,
Met alle respect maar moet alles voor je gedaan worden.
Kan je zelf niks onderzoeken.
Ik heb genoeg feiten of bewijs maar ik ben maar een leek, ik heb geen macht over de tv, scholen, kranten ect.
Zelfs al komt het op jullie TV dan moet ik de uitzending opnemen en het jullie 1 voor 1 laten zien.
Wil je 1 harde feit: VRAAG JE TANDARTS WAAR SODIUM FLUORIDE VANDAAN KOMT. Die weet het zelf niet!
Dat is al iets om ons zorgen over te maken, een tandarts die niet weet waar fluoride vandaan komt.
Maar ja waarom zou je mij geloven, je hebt je tv.
FEIT 2: De winkeliers waar van gogh vermoord werd lullen een heel ander verhaal als die journaal die jij kent, maar ja het komt niet op tv en de man die het in de krant wilde hebben wordt in Nijmegen vermoord. Nijmegen hangt vol cameras maar niet 1 heeft het op band.
Ik kan zo wel door gaan maar heb helaas geen tijd.
Wil je de waarheid weten, vraag het Illuminati Peter R. de Vries, hij zegt het je wel. Groetjes.
Rot & Verdoemd
wat een kut aap.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Heb de man van de filmpjes in de OP maar even een berichtje gestuurd via Youtube.
Reactie:
[..]
Peter R. de Vries Illuminatiquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Heb de man van de filmpjes in de OP maar even een berichtje gestuurd via Youtube.
Reactie:
[..]
Zucht je deed jezelf al voor lul zetten en nu nogmaals. Als je er niets van af weet kan je beter gewoon niet er iets over zeggen en al helemaal niet andere gaan afzeiken met je domme logica. efficiency van 30% zegt dus gewoon dat een zonnecel bijv zonlicht van 1000watt om kan zetten in 300watt. De uitvinding van deze knaap zorgt er niet voor dat een zonne cel 500x efficiënter wordt. De efficiency blijft hetzelfde het enigste wat zijn ontdekking doet is 500x meer zonlicht opvangen op hetzelfde oppervlakte. Hoe: door nanotubes/ribbels/diepte etc. Net zoals er nu 100.000 keer meer transistors op een chip zitten dan 20 jaar geleden. Maar als het aan mensen zoals jou lag was dit natuurlijk ook niet mogelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja joh doe het vrolijk nog een keer over. Het lijkt wel alsof er buiten de TH Rijswijk (Hoi Hi_flyer!) geen mensen met gezond verstand rondlopen![]()
Er bestaat zoiets als lichtintensiteit. Op een goeie zonnige dag is dat iets van 1000 watt per vierkante meter. Daarvan wordt met een goed zonnepaneel op dit moment 200 watt elektriciteit opgewekt. 500x meer zou betekenen dat er ineens 99000 watt per vierkante meter bijgetovert wordt. Ik hoop niet dat dat lukt want dan zouden we met zijn allen levend verbranden!
nogmaals: lang leve het internet waarop iedere tokkie zijn minibrein kan leegstorten
Door diepte en nanotubes/spiegeling en verkleining blijkbaar dus wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Wat een bullshit, heb je eigenlijk wel een idee wat een zonnecel isHoe je je stukje papier ook vouwt, er zal niet opeens 500 maal zoveel licht opvallen
Nee dat denk ik niet omdat regen anders is: er valt maar een beperkt aantal hoeveelheid water uit de lucht per m2 hoe het oppervlakte dat dat opvangt er uit ziet maak daar geen verschil bij. Maar zonlicht is vrijwel onbeperkt op een oppervlakte (behalve natuurlijk het wattage dat uit de lumien te halen valt) als jij via technische oplossingen kan zorgen dat er op hetzelfde oppervlakte meer licht opgevangen wordt haal je dus meer stroom uit dezelfde m2.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Hi_flyer het volgende:
Mirved, je hebt zo weinig kennis dat ik er verder niet op in ga. Ter info en zonder op te scheppen, ik werk bij een kennisinstituut waar al tig jaar onderzoek wordt gedaan naar zonnecellen en heb dus kennis van zaken.
Volgens jouw stelling valt er meer regen op een ruwe stoeptegel dan op een gladde plavuislaat ook maar
McDavid, vordert de opleiding al een beetje?
Zonlicht onbeperkt? Ben je wel goed bij je knikker?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet omdat regen anders is: er valt maar een beperkt aantal hoeveelheid water uit de lucht per m2 hoe het oppervlakte dat dat opvangt er uit ziet maak daar geen verschil bij. Maar zonlicht is vrijwel onbeperkt op een oppervlakte (behalve natuurlijk het wattage dat uit de lumien te halen valt) als jij via technische oplossingen kan zorgen dat er op hetzelfde oppervlakte meer licht opgevangen wordt haal je dus meer stroom uit dezelfde m2.
Maar heb ook geen zin meer om er op in te gaan eigenlijk kijk zelf de bronnen na. Laat ik het zo zeggen: Ja die jongen heeft 25.000 euro gekregen voor iets wat totaal niet waar is. Wie is nu de complottheorie denker?
quote:Op zondag 21 september 2008 00:11 schreef Chancard het volgende:
Meki heeft zijn eigen complottheorie:
Kredietcrisis is een complot
Wat ik bedoelde was: als 1 uur lang de zon schijnt. Wordt 1 m2 volledige en constant bestraald door de zon. Bij regen valt er op 1 oppervlakte druppels onregelmatig en niet over het hele oppervlakte evenredig (dit om jou regen vergelijking te ontkrachten).quote:Op zondag 21 september 2008 00:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zonlicht onbeperkt? Ben je wel goed bij je knikker?De hoeveelheid zonlicht per oppervlak is bekend en bepaald niet onbeperkt. Dat is maar goed ook, anders zou je in no-time verbranden.[ afbeelding ]
We halen nog steeds geen energie uit niets
Hoi mcDavid . QFT.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja joh doe het vrolijk nog een keer over. Het lijkt wel alsof er buiten de TH Rijswijk (Hoi Hi_flyer!) geen mensen met gezond verstand rondlopen![]()
Tering wat ben jij een debiel.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 01:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Eerst kon er uit 1 m2 200 wat gehaald worden. Nu vind men iets uit waardoor men 500keer zoveel cellen op dezelfde m2 kan plaatsen (versimpeld voorbeeld) nu kan men 10.000 watt van uit 1m2 gehaald worden.
Moeilijk te begrijpen he?
Jij bent echt episch domquote:Op zondag 21 september 2008 01:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was: als 1 uur lang de zon schijnt. Wordt 1 m2 volledige en constant bestraald door de zon. Bij regen valt er op 1 oppervlakte druppels onregelmatig en niet over het hele oppervlakte evenredig (dit om jou regen vergelijking te ontkrachten).
ik zal het NOG makkelijker voor je maken:
Eerst kon er uit 1 m2 200 wat gehaald worden. Nu vind men iets uit waardoor men 500keer zoveel cellen op dezelfde m2 kan plaatsen (versimpeld voorbeeld) nu kan men 10.000 watt van uit 1m2 gehaald worden.
Ik schenk daarom ook altijd mijn 33cl flesje bier in een regenton.quote:Op zondag 21 september 2008 01:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Grote goedheid, jij slaat echt alles qua domheid hequote:Op zondag 21 september 2008 01:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was: als 1 uur lang de zon schijnt. Wordt 1 m2 volledige en constant bestraald door de zon. Bij regen valt er op 1 oppervlakte druppels onregelmatig en niet over het hele oppervlakte evenredig (dit om jou regen vergelijking te ontkrachten).
ik zal het NOG makkelijker voor je maken:
Mensen als Lambiekje zijn de grootste volgzame schapen die er op aarde rondlopen. Ze accepteren blind alles wat strookt met hun samenzweringswaanbeelden en wijzen a priori alles af wat 'de consensus' of 'de orthodoxie' ondersteunt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |