ik zou er ook niet aan moeten denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef ruud.nl het volgende:
Ik ben niet in Groningen ontmaagd.
god heeft je vol geblaft?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben niet ontmaagd nog maar wel zwanger hihihi
Ben jij nou een neger? Elke keer als ik Swetsenegger lees, lees ik Swetsenigger.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bewaar mezelf voor de ware.
Het wachten is op die van jouw?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:33 schreef DemonRage het volgende:
Users die hun blije emoties niet onder bedwang kunnen houden als ze ontmaagd zijn en daar een topic over openen.
Zo heb ik al meerdere (verkapte) "Joepie, ik ben ontmaagd"-topics langs zien komen in de tijd dat ik op Fok zit.
Ik heb me de moeite genomen om het te lezen....quote:
In zo'n fobo kan je verrassende inzichten op doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ben jij nou een neger? Elke keer als ik Swetsenegger lees, lees ik Swetsenigger.
Aha, nou komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:56 schreef Dricky het volgende:
als je een koe geneukt hebt, kun je dan zegggen dat je dan ontmaagd bent?
Ik wil niet al te wijs overkomen hoor, maar volgens mij werken condooms beter als anticonceptiemiddelquote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef JesusofSuburbia het volgende:
ik ben nog niet ontmaagd maar wel van plan zaterdag dat te wordenzaterdag een avondje alleen met vriendin en chocoladesaus
beuh, wat cheesyquote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef JesusofSuburbia het volgende:
ik ben nog niet ontmaagd maar wel van plan zaterdag dat te wordenzaterdag een avondje alleen met vriendin en chocoladesaus
beuh, condooms.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef JesusofSuburbia het volgende:
maar zij vroeg of ik chocolade saus heb voor zaterdagen natuurlijk heb ik condooms
Je vergeet nog ''hij werd steeds slap''quote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb dus net zoals bovenstaande user verscheidene malen de gedachte gehad van "woah! zaterdag word ik ontmaagd!"
En elke keer ging er weer wat fout (condoom scheurde, deed pijn, etc - en daarna ging het elke keer best snel uit) Dus zo heb ik uiteindelijk nog best lang moeten wachten![]()
ik hoop niet dat het zo bij mij gebeurtquote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb dus net zoals bovenstaande user verscheidene malen de gedachte gehad van "woah! zaterdag word ik ontmaagd!"
En elke keer ging er weer wat fout (condoom scheurde, deed pijn, etc - en daarna ging het elke keer best snel uit) Dus zo heb ik uiteindelijk nog best lang moeten wachten![]()
Jij dacht zeker dat het de eerste keer leuk was?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef JesusofSuburbia het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het zo bij mij gebeurt
ik hoop van wel:P maar de tweede keer is altijd beter dan de eerstequote:Op donderdag 18 september 2008 22:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat het de eerste keer leuk was?
Ik zou het eerst maar eens met een oefenobject proberen als ik jou was, dan weet je zeker hoe je het moet doen. Was ook in spuiten en slikkenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:43 schreef JesusofSuburbia het volgende:
[..]
ik hoop van wel:P maar de tweede keer is altijd beter dan de eerste
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je vergeet nog ''hij werd steeds slap''
LOLquote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja sorry..ik kon niet echt opgewonden worden..![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
So what? Een neger met blanke oren. Semi-albinoquote:Op donderdag 18 september 2008 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In zo'n fobo kan je verrassende inzichten op doen.
okee....quote:Op donderdag 18 september 2008 22:50 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
So what? Een neger met blanke oren. Semi-albino![]()
Ps: dikzak
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja dat zou het zweertje verpestenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Florian_ het volgende:
Ja totdat Führer Möderator terugkomt
ok, vraag om zo'n ritselig lawaaivrouwencondoom als je er niet uit komtquote:Op donderdag 18 september 2008 23:09 schreef JesusofSuburbia het volgende:
ik ga, wens me succes!
Klein maar fijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef Saak het volgende:
Ik ben blij voor je. Ik ben ontmaagd door een lelijk klein wijfje... heb er spijt van
ik door een veel te dik mokkel, zonder gein.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef Saak het volgende:
Ik ben blij voor je. Ik ben ontmaagd door een lelijk klein wijfje... heb er spijt van
Gefeliciteerd. Hoe voelt dat nou, als Groninger ontmaagd worden?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef Dricky het volgende:
ik ben ontmaagd
(woon trouwens in groningen)
Jij ook al? Misschien moeten we een clubje oprichten, 'Ware liefde wacht' oid.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
heel verstandig, voor je het weet ben je zo'n tienermoeder.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |