I can only imagine....quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook vet schattig in mijn knalroze kinder pyjama![]()
![]()
Whoa, die dudes hier zijn ook niet echt subtiel ofzo hč...quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik jou ook eens krom rijen?
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
J0o0o0o0o0lzzzquote:Op donderdag 18 september 2008 19:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey, ik zie trouwens dat ik voor het gemak ook maar uit de OP getiefd was.
I demand my return.
Dreamer bracht me op het idee. Van mezelf zouik zoiets nooit bedenkenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Whoa, die dudes hier zijn ook niet echt subtiel ofzo hč....
Lukt je toch niequote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dreamer bracht me op het idee. Van mezelf zouik zoiets nooit bedenken
Ben wel wat gewendquote:Op donderdag 18 september 2008 20:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whoa, die dudes hier zijn ook niet echt subtiel ofzo hč....
dat had ik mezelf al voorgenomen... Heb vandaag al best wat gepost hoor... Gehequote:Op donderdag 18 september 2008 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
J0o0o0o0o0lzzz
Vaker posten
tsss.. en jij denkt dat 1 dag posten je een plaatsje oplevert in de OP?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
dat had ik mezelf al voorgenomen... Heb vandaag al best wat gepost hoor... Gehe
Nee, maar de vorige tig dagen wel!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tsss.. en jij denkt dat 1 dag posten je een plaatsje oplevert in de OP? :H
Vanwaar die stilte de afgelopen tijd?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
dat had ik mezelf al voorgenomen... Heb vandaag al best wat gepost hoor... Gehe
Die smiley spreekt boegdelen!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dreamer bracht me op het idee. Van mezelf zouik zoiets nooit bedenken
Dat blijkt ja. Je houdt het hier best lang vol.quote:
Hij stond er al in..quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tsss.. en jij denkt dat 1 dag posten je een plaatsje oplevert in de OP?![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, maar de vorige tig dagen wel!.
Toen ik begon met modden, was ik alles 10 keer aan het nalezen steeds, en bleef ik veel plakken in DIG.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanwaar die stilte de afgelopen tijd?
Zie je die zak zout naast me?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Je houdt het hier best lang vol.
Ahw, you got my back!quote:
Ah I see. My reputation precedes me.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik plaag je maar.. ook dat wist ik al
Ohnee, dat ben ik niet hoor, die je webcam bekijkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie je die zak zout naast me?
heb ik niet voor niets
Zeer begrijpelijk maar zeker welkom terug dan weerquote:Op donderdag 18 september 2008 20:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Toen ik begon met modden, was ik alles 10 keer aan het nalezen steeds, en bleef ik veel plakken in DIG.
Vanzelf ging het eigenlijk, ik postte helemaal niet meer in SC's.
Dat, en het hele Fok! Traagheid verhaal. Het duurde allemaal zo fucking lang...
De laatste tijd is het echt stukken sneller, dan heb je vanzelf meer zin in Fok!ken.
Alwaysquote:
Waarom vragen? Je kunt toch gewoon naar de club?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar LL jij lijkt me best een tof wief. Keertje meeten?
Waar bemoei jij je nou weer mee?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom vragen? Je kunt toch gewoon naar de club?
Ahum, de pentatonische toonladder.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben zo heul nie.. ik ben kei braaf!
*nog een bakje koffie haalt voor papier
Thanks.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk maar zeker welkom terug dan weer
Hier wel!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ahum, de pentatonische toonladder.
quote:
Jeeej ik ook house kijken doenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik ga ff House kijken. Lekker bankhangen.
Gegroet!
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee?![]()
enneh.. club?
onder welke steen woon jij?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee?![]()
enneh.. club?
Hey, lief zijn voor fles.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onder welke steen woon jij?
pff vriend van me heeft rechtsbijstand nodig.. ben ik weer de lul om naar zn verhaal te luisteren
Nee want ik ben druk en ik moet morgen vroeg op want ik moet werken en ik ben mijn was aan het opvouwen en ik heb nog niet gegeten.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]?
Doe es lief en kom es helpen dan
Sorriequote:
prioriteiten, prioriteiten..quote:Op donderdag 18 september 2008 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee want ik ben druk
een nachtje minder (of geen) slaap is niet zo erg hoorquote:en ik moet morgen vroeg op want ik moet werken
dat kan wachten tot morgenquote:en ik ben mijn was aan het opvouwen
met al die koffie die ik je al gevoerd heb past daar toch geen voedsel meer bij.quote:en ik heb nog niet gegeten.
awww.. flessie tochquote:
tuurlijk weet ik wel dat je in een club werkt. En dat je komend weekend zeker een keer of 3 aan de beurt komt voor de karaoke. DUH ik ben niet dom of zoquote:Op donderdag 18 september 2008 20:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie
niet slecht bedoeld hoor, ben even verbaasd
Alleen weet ik hier nooit of iemand het meent
Hey dat heb ik ook eens staan schreeuwen bovenaan een bergquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef Fha het volgende:
Kut school. Kut studie. Kut studielink. Ik kap er mee
Gelukkigquote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijk weet ik wel dat je in een club werkt. En dat je komend weekend zeker een keer of 3 aan de beurt komt voor de karaoke. DUH ik ben niet dom of zo![]()
Maar gewoon, vertel daar eens wat meer over, of zo
Tussendoor:quote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig
Nja idd hier in de chat treed ik niet zo zeer in alle detais ..
dan zullen we moeten meeten of msn ofzo
Ik wil sowieso een KSC meet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |