Zijn die beter?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:08 schreef OA het volgende:
BX-topic
Nee, maar het was lang geledenquote:
Dat is zo'n situatie die ik prima aan kan omdat ik niet naar beneden kijk. Tot iemand zegt dat ik niet naar beneden moet kijken, wat ik dan natuurlijk wel doe. En ja.. dan kun je mij ook opvegen jaquote:Op donderdag 18 september 2008 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
Volgens mij zouden ze me daar vandaan moeten halen hoor.. ik geloof niet dat ik verder zou durven
Ow dan!quote:
Je staat nog niet in de top 10quote:Op donderdag 18 september 2008 18:12 schreef BrandX het volgende:
[..]en ik ben blij er eindelijk weer eens eentje te hebben kunnen openen!
quote:Top 10 Topic-openers
1 OA - 117
2 MPG - 116
3 eer-ik - 101
4 JortK - 72
5 DaMart - 66
6 vrolijke-frits - 63
7 Pheno - 62
8 Kuukske - 48
9 indahnesia.com - 42
10 juon_jacket1 - 41
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 september 2008 18:14 schreef OA het volgende:
[..]
Je staat nog niet in de top 10![]()
[..]
Vrouwen...quote:Op donderdag 18 september 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zo'n situatie die ik prima aan kan omdat ik niet naar beneden kijk. Tot iemand zegt dat ik niet naar beneden moet kijken, wat ik dan natuurlijk wel doe. En ja.. dan kun je mij ook opvegen ja
quote:
Ik heb t al opquote:
Nee hoor, maar er gebeurde zo weinig hier dat ik uit verveling maar andere topics ben gaan lezenquote:
BXquote:
Het is dat je het woord "auto" ertussen geplaatst hebt..quote:Op donderdag 18 september 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BXDe enige auto die ik ooit krom gereden heb
(behalve het voertuig wat ik zelf bestuurde op dat moment
)
Najaaquote:Op donderdag 18 september 2008 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is dat je het woord "auto" ertussen geplaatst hebt..
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NajaaBij LL zou ik eerder zo denken
Bij BX niet
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NajaaBij LL zou ik eerder zo denken
Bij BX niet
Maak van je hart geen moordkuilquote:
Ik sta er niet in!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:14 schreef OA het volgende:
[..]
Je staat nog niet in de top 10![]()
[..]
Dat zou een gigantisch massagraf worden dan, ik heb een groot hartquote:Op donderdag 18 september 2008 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik sta er niet in!
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat zou een gigantisch massagraf worden dan, ik heb een groot hart
[..]Dan staan we er samen niet in, gezellig!
* Fha huppelt achter OA aan en hoopt een gulle buiquote:Op donderdag 18 september 2008 19:20 schreef OA het volgende:
Zo, ff een bak ijs halen bij de Italiaanse ijssalon.
Ik heb kouwe koffiequote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha huppelt achter OA aan en hoopt een geile bui
quote:
quote:
Dat zei ik heul niet!quote:
Je dacht het stiekumquote:
Heul niet!quote:
Daar past ie NET inquote:
En in mij natuurlijkquote:
Tuurlijk, binnen 5 minuten weet je net zo veel als ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
@ pier: ik kan warme voor je maken. Leer jij me dan gitaarspelen?
Juhquote:
Een aap die graag bananen eet?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, binnen 5 minuten weet je net zo veel als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ik heb ook ijsjesquote:Op donderdag 18 september 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Juhmaar wil wel eerst mn ijsje op eten als ik eentje krijg..
![]()
Vet!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, binnen 5 minuten weet je net zo veel als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een aap die graag bananen eet?Die wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het gaat mij om het spelen zelf..Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
oeh oeh oeh oeh ook almond?!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb ook ijsjes
verschillende magnums en waterijsjes
Hoiquote:Op donderdag 18 september 2008 19:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb ook ijsjes
verschillende magnums en waterijsjes
Mijn vent kan spelenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die wist ik al
het gaat mij om het spelen zelf..
quote:
Hoiquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een aap die graag bananen eet?Ik heb wat geleerd vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe gaat het met House ot Rising Sun?Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ah toeee geeef pleeeaasseeeeeeequote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vet!
* DR34M3R zet koffie aanZolang je me vol giet met koffie heb ik wel even de tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Jij mag al mn ijsjes hebbenquote:
Lekkerquote:
Magnumpje puur aubquote:
jeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 18 september 2008 19:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij mag al mn ijsjes hebben
* LL geeft magnum almond
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
En ja, een ijsje klinkt ook goed
Met of zonder crisp?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Magnumpje puur aub
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zolang je me vol giet met koffie heb ik wel even de tijd
met met met!quote:
Is mooie plaat ookquote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, en HOTRS gaat iedere dag een klein beetje beter
Hahaha een neger met korstjesquote:Op donderdag 18 september 2008 19:46 schreef Ladylike het volgende:
* LL geeft pier een zwarte met crisp
quote:
nou je ut zegt...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
zeg.. waar is A4W eigenlijk gebleven?
Mja PeZu is al lang kwijtquote:Op donderdag 18 september 2008 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
zeg.. waar is A4W eigenlijk gebleven?
En PeZu is ook alweer ff weg trouwens..
Idd..quote:Op donderdag 18 september 2008 19:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey, ik zie trouwens dat ik voor het gemak ook maar uit de OP getiefd was.
I demand my return.
Ik vind jou plaatje dinges geval zo lieeeefquote:Op donderdag 18 september 2008 19:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey, ik zie trouwens dat ik voor het gemak ook maar uit de OP getiefd was.
I demand my return.
Ik had hem vorige week nog op msn.. maar kwam niet echt vrolijk over.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had hem vorige week nog op msn.. maar kwam niet echt vrolijk over.
Maar goed ook, anders praatte ik natuurlijk niet meer tegen je. Dat begrijp je wel natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd..
je staat nog in mn favo lijstje... dat dan weer wel
Me2, Me2!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind jou plaatje dinges geval zo lieeeef![]()
UI heet zo'n dingquote:Op donderdag 18 september 2008 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
jaja...quote:Op donderdag 18 september 2008 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee? Meer opgewonden ofzo?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had hem vorige week nog op msn.. maar kwam niet echt vrolijk over.
Uiteraard!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders praatte ik natuurlijk niet meer tegen je. Dat begrijp je wel natuurlijk.
Mja, UserIcon, Avatar, whatevaquote:
Ze heeft nog niet m'n fobo gespammed, dus misschien welquote:
Meer zout erbij doenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee? Meer opgewonden ofzo?
Of maak ik nu wel hele flauwe grapjes...
Sorry, ik heb een biertje op. En ben net andere lekkere dingen aan het bereiden, dus ben wat flauw denk ik...
nee, niet echt.quote:
Jij mag datquote:Of maak ik nu wel hele flauwe grapjes...
Sorry, ik heb een biertje op. En ben net andere lekkere dingen aan het bereiden, dus ben wat flauw denk ik...
Ja maar hij snapte me dus het geeft nietquote:
*check*quote:
Hehe, in deze niet. Echt niet. Het is geen tequila namelijkquote:
Ah gelukkig. Meligheid ten top.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee, niet echt.![]()
[..]
Jij mag dat.
Natuurlijk begreep ik direct wat je bedoelde. Maar het kan geen kwaad het juiste woord wel te kennenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar hij snapte me dus het geeft niet
Zaterdagquote:Op donderdag 18 september 2008 20:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, in deze niet. Echt niet. Het is geen tequila namelijk.
Ik ken de juiste woordenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Natuurlijk begreep ik direct wat je bedoelde. Maar het kan geen kwaad het juiste woord wel te kennen.
[gastonmode]GOEOEOEOEOEOEDEN AVOND!quote:
quote:
Ik vond het ook wel iets heel schattigs hebben. Eigenlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ken de juiste woordenmaar ik vind mijn manier leuker
Zuipschuit!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zaterdag
Baas was net hier.. gaat extra flessen kopen
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel iets heel schattigs hebben. Eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |