Dat je nog steeds gewoon teruggestuurd kan worden als ze het ergens niet mee eens zijn, online papiertje of niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Juist handig, in plaats van bij iedere reis dat domme I94 formuliertje in te vullen doe je het nu 1 keer online en het is 2 jaar geldig. Ook weet je al voor je reis of je 'goedgekeurd' bent of niet, in plaats van de huidige regel waar je gewoon teruggestuurd wordt als ze het ergens niet mee eens zijn.
Wat mij betreft een vooruitgang! of heb ik ergens wat kleine letters over het hoofd gezien...?
Ik heb 52 cent per minuut betaald hier in NLquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:44 schreef Fogel het volgende:
Kreeg vandaag een rekening van de rijlessen van mijn vrouw... komt er op neer dat het ongeveer ¤1,50 per minuut kost om rijles te krijgen in dit land
Er is niets gephotoshopt aan... 'gewoon' een pretpark in Shenzhen, Chinaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:00 schreef Fogel het volgende:
Ah, iemand is aan het photoshoppen geweest
Ik kwam 'm toevallig tegen en kon het gewoon niet laten....quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:40 schreef Fogel het volgende:
Je hebt echt overal een smiley voor he?
Dit is de nieuwe CV.quote:
Neuh, de badkamer is net vernieuwd, de buitenkant wordt opnieuw in de verf gezet en de hele kelder krijgt een vochtbehandeling. Daarna is het weer een prima woning.quote:Wordt het niet eens tijd om een andere woning te zoeken?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:08 schreef jmac het volgende:
Parijs gaat niet door voor me. Moet ergens anders heen 't weekend. Mocht iemand GRATIS naar Parijs willen (als in: gratis treintickets) PM me dan even dan stuur ik ze op. Treintickets zijn van zaterdag 4-10 's middags en maandag avond weer terug. Waarde 125eur dus mocht ik iemand er een plezier mee kunnen doen laat 't dan weten.
Oja...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:47 schreef k_man het volgende:
Het is al 4 oktober geweest...
Oh dear, is dat zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ondanks dat sommige mensen in dit topic daar anders over denken.
oe, leuke huistempeltjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:35 schreef Gaoxing het volgende:
Vanwaar die antipathie Fogel?
Even tussendoor: Bangkokfotootje:
[ afbeelding ]
Ik snap dat wel, alhowel ik mooiere/aangenamere steden ken die ook maar 400km ver weg zijn. Maar goede vrienden daar maakt veel goed. En tegen staat Parijs me helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Fogel het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen vrijwillig naar die stad toegaan.
Leuke fotoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:35 schreef Gaoxing het volgende:
Vanwaar die antipathie Fogel?
Even tussendoor: Bangkokfotootje:
[ afbeelding ]
Ik kan een beetje Frans, maar niet genoeg om me verstaanbaar te maken, begrijp wel (in grote lijnen) wat men me probeert uit te leggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoofdprobleem is dus dat je geen Frans spreekt
dat lijkt inderdaad ongeveer de gemiddelde houding van een Fransoosquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef k_man het volgende:
Je komt zeker nooit buiten Europa (of de VS)?
Daar is het helemaal getsie bah, jakkie vies. En stel je voor dat je in landen komen waar mensen niet eens weigeren om Engels te spreken, maar dat ze echt geen Engels spreken. Hu! Eng!
Gelukkig spreekt in Noorwegen iedereen Engels een ruiken de straten naar bloemetjes.
Er is op 't ogenblik een leuke expo op de Champs-Elysées:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Fogel het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen vrijwillig naar die stad toegaan.
Jamaar Amsterdam heeft nou niet echt dezelfde super reputatie als Parijs, dus als je dan ter plekke aankomt en de stad het voor eerst met eigen ogen aanschouwt, dan valt de stad minder van z'n voetstuk af!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef k_man het volgende:
Dat hoort gewoon bij de stad. Het kan niet overal zo klinisch zijn als bijv in Wenen.
Ik zou ook niet durven beweren dat Parijs veel viezer is dan Amsterdam.
Zo stond ik ooit in Londen me te verbazen waarom al die mensen de lucht stonden te fotograferen. Bleken we dus tegenover de Big Ben te staanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:35 schreef Bora-Bora het volgende:
Of belangrijkste metrostation voor de Eiffeltoren dat jarenlang oud en supersmerig was (=nu net verbouwd: oef) en waar geen bord te vinden is waar in vredesnaam die rottoren staat.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zo stond ik ooit in Londen me te verbazen waarom al die mensen de lucht stonden te fotograferen. Bleken we dus tegenover de Big Ben te staan
Neehoor, geen roze T-shirt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:47 schreef Vogue het volgende:
Parijs is mooi
Venetië ookMooie foto's BB! Ben jij degene met het roze t shirt?
Mooiii kee-mèn!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:12 schreef k_man het volgende:
Ik heb ze terug, maar ik moet ze nog helemaal uitzoeken, bewerken, etc. Het zijn 21 rolletjes van 36, dus dat duurt wel even.
Een voorproefje:
[ link | afbeelding ]
Meer wel die met die roze (?) bril in haar haar?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef Bora-Bora het volgende:
Neehoor, geen roze T-shirt.
-ook geen grijs trouwens...-
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Meer wel die met die roze (?) bril in haar haar?
Pas mal, Flips!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:31 schreef flipsen het volgende:
Goed, een mopje tussendoor, het is toch te rustig hier.... Even uit het Spaans vertaald, hij was wel grappig:
Er staat een groot warenhuis in de stad met 5 verdiepingen, alleen toegankelijk voor vrouwen. In dit warenhuis kan je je ideale man kopen. Er geldt wel een regel: je begint op de 1e verdieping, en als je besluit een verdieping hoger te gaan, mag je niet meer terug.
Twee vriendinnen lopen gezellig keuvelend door de winkelstaat en zien het warenhuis. Natuurlijk gaan ze direct naar binnen! Op de begane grond hangt een bordje waar nogmaals de regels worden uitgelegd. De dames nemen enigszins wijfelend de roltrap naar de 1e verdieping. Daar hangt het bordje: "Hier kunt u een man kopen die een baan heeft en van kinderen houdt"
De vriendinnen kijken elkaar even aan, en besluiten hun geluk een verdieping hoger te proberen. Daar hangt het bordje: "Hier kunt u een man kopen die een baan heeft, van kinderen houdt en er goed uitziet".
De dames worden al enthousiaster en nemen snel de roltrap naar de volgende verdieping. Daar hangt het bordje: "Hier kunt u een man kopen die een hele goede baan heeft, van kinderen houdt, er goed uitiziet en meehelpt in het huishouden".
Snel nemen de dames de roltrap naar de 4e verdieping! Daar hangt het bordje: "Hier kunt u een man kopen die een hele goede baan heeft, van kinderen houdt, er goed uitziet, meehelpt in het huishouden en goed is in bed."
Dol-enthousiast rennen de dames naar de 5e verdieping. Die is geheel leeg, met slechts 1 deur en daarbij het bordje: "Deze verdieping is er alleen om te laten zien dat het voor dames nooit goed genoeg is. Deze deur is de uitgang, we wensen u nog een prettige dag."
Uitermate teleurgesteld lopen de dames weer naar buiten. Aan de overkant zien ze een warenhuis dat er exact hetzelfde uitziet, maar het blijkt het warenhuis voor mannen te zijn, die een vrouw willen kopen. De dames zijn nu toch wel nieuwsgierig en proberen langs de portier te glippen, die dat natuurlijk niet toestaat. De 2 vriendinnen leggen de portier uit dat ze zo graag willen weten wat voor dames er te koop zijn in dit warenhuis. De portier begint te vertellen:
"Nou dames, op de 1e verdieping hebben we vrouwen te koop die goed zijn in bed...". Dan vervolgt hij, "Op de 2e verdieping hebben we vrouwen te koop die goed zijn in bed en niet zeuren...". Vervolgens blijft het stil. "En, wat voor vrouwen verkopen jullie op de 3e verdieping dan?", vragen de vriendinnen nieuwsgierig. De portier glimlacht en zegt, "Dat weet niemand, er is nog geen man verder gekomen dan de 2e verdieping..."
quote:Dear Jack Bol,
I would like to once again express my gratitude for your continued support, understanding, and patience with The Leading Hotels of the World. Since October 1, we have explored and evaluated many solutions to the technological failures encountered during the online USD 19.28 Sale.
I am delighted to inform you that today we selected Akamai Technologies, Inc., the world premier web content delivery network, with clients such as Yahoo, Travelocity, and Amazon. Together we are working diligently to finalize a new procedure whereby you, as well as the other 150,000 registrants, will have a chance to secure one of the originally allotted 6,000 room nights that are available at the rate of USD 19.28.
In developing a fair and foolproof platform, we have been faced with various considerations. Timing - both on the developmental front as well as for your trip-planning purposes - has proven to be our major and foremost concern. We chose to preserve the hotel availability dates, which in most cases began on November 1, as to not delay the promotion by several months. We also opted to maintain the promotion on a first-come, first-served basis. To make the offer a random selection or lottery would significantly delay the re-launch due to complicated international regulations. Lastly, we wanted to ensure successful communication to registrants in a prompt manner. We are now confident that, with Akamai, we have found a solution that addresses all of these challenges.
Please note that you will not be receiving any further emails, rather, we have decided to post all future updates and details on a dedicated website at www.lhw.com/1928status, which will go live on Monday, October 13. This will allow all registrants, throughout the various parts of the globe, simultaneous and equal access to the USD 19.28 updates around the clock. All updates will indicate the date and time of posting. Please know that we have intentionally communicated this website address only to registrants in order not to dilute your chances of securing a reservation at the promotional rate. We will announce the details of the new USD 19.28 promotion, no later than Friday, October 17, which will occur the following week. The sale details will be posted at least 48 hours before the promotion begins.
Die 42 mensen die in dit topic kijken kunnen er ook nog wel bij, toch ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Alleen voor geregistreerden staat er. Dan moet je het dus niet hier plaatsen en public.
Nee, ik had dit topic geopend op de eerdere post en ging toen verder met het maken van mijn ontbijt. Vervolgens niet op F5 drukken, want hé, wie post er nu hier op zaterdagochtend voor half negen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:55 schreef DutchTrain het volgende:
Duurde het 6 minuten om 64 tekens te typen ?
Ja, uh het is natuurlijk wel het laatste weekend van het Prijzencircus, dus dan moet je wel vroeg opstaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, ik had dit topic geopend op de eerdere post en ging toen verder met het maken van mijn ontbijt. Vervolgens niet op F5 drukken, want hé, wie post er nu hier op zaterdagochtend voor half negen?
Mijne was niet gericht aan Jack Bolquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:51 schreef flipsen het volgende:
Ik neem aan dat jullie deze ook hebben gehad?
[..]
Je weet het wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij zou ik moeten weten wie er achter deze nick schuil gaat, maar m'n kloonscan zegt nog helemaal niets.
Ik heb wel een idee ja.quote:
Het posten is hem weer eens tijdelijk onmogelijk gemaakt. Wat dat betreft is er weinig veranderd. Waarom post je trouwens niet onder je originele account?quote:Post Maradona hier nog?
Ik heb dat account jaren niet meer gebruikt (ben sowieso jaren hier niet meer geweest) en weet het wachtwoord niet meer. Het emailadres waar ik het naar toe zou kunnen laten sturen gebruik ik ook niet meer. Dus vandaar maar een nieuw account aangemaakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee ja.
[..]
Het posten is hem weer eens tijdelijk onmogelijk gemaakt. Wat dat betreft is er weinig veranderd. Waarom post je trouwens niet onder je originele account?
Als je me je nieuwe emailadres stuurt per PM, kan ik je oude account daar op laten activeren. Ontvang je op dat adres een passmailer. Mocht je dat willen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:44 schreef Halcon het volgende:
Ik heb dat account jaren niet meer gebruikt (ben sowieso jaren hier niet meer geweest) en weet het wachtwoord niet meer. Het emailadres waar ik het naar toe zou kunnen laten sturen gebruik ik ook niet meer. Dus vandaar maar een nieuw account aangemaakt.
Da's aardig van je. Ik denk er over na, ok?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je me je nieuwe emailadres stuurt per PM, kan ik je oude account daar op laten activeren. Ontvang je op dat adres een passmailer. Mocht je dat willen.
Da's niet het geval. Maar goed, is niet erg. Heb ook weinig zin in gezeur van bepaalde mensen wat er ongetwijfeld zou komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou ja, ik kan dat niet en je oude account moet ook nog eens op je huidige IP-adres geregistreerd zijn.
Het gaat er om dat je ooit met je oude account vanaf je huidige IP-adres bent ingelogd geweest zodat men kan zien dat het oude account inderdaad jouw oude is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:52 schreef Halcon het volgende:
Da's niet het geval. Maar goed, is niet erg. Heb ook weinig zin in gezeur van bepaalde mensen wat er ongetwijfeld zou komen.
Ik weet niet wat je allemaal hebt meegekregen, maar sinds maart behoor ik officieel tot de gehandicapte bevolking. Ik heb een zeldzame spierziekte. Daar leer ik nu langzaam maar zeker mee omgaan. Het is ook geen levensbedreigende aandoening. Alleen maar lastig. Verder gaat alles prima met mij.quote:How's life tegenwoordig?
Het al of niet aanwezig zijn van Diego heeft natuurlijk invloed op het wel of niet aanwezig zijn van anderen hier.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee ja.
[..]
Het posten is hem weer eens tijdelijk onmogelijk gemaakt. Wat dat betreft is er weinig veranderd. Waarom post je trouwens niet onder je originele account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |