Dat je nog steeds gewoon teruggestuurd kan worden als ze het ergens niet mee eens zijn, online papiertje of niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Juist handig, in plaats van bij iedere reis dat domme I94 formuliertje in te vullen doe je het nu 1 keer online en het is 2 jaar geldig. Ook weet je al voor je reis of je 'goedgekeurd' bent of niet, in plaats van de huidige regel waar je gewoon teruggestuurd wordt als ze het ergens niet mee eens zijn.
Wat mij betreft een vooruitgang! of heb ik ergens wat kleine letters over het hoofd gezien...?
Ik heb 52 cent per minuut betaald hier in NLquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:44 schreef Fogel het volgende:
Kreeg vandaag een rekening van de rijlessen van mijn vrouw... komt er op neer dat het ongeveer ¤1,50 per minuut kost om rijles te krijgen in dit land
Er is niets gephotoshopt aan... 'gewoon' een pretpark in Shenzhen, Chinaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:00 schreef Fogel het volgende:
Ah, iemand is aan het photoshoppen geweest
Ik kwam 'm toevallig tegen en kon het gewoon niet laten....quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:40 schreef Fogel het volgende:
Je hebt echt overal een smiley voor he?
Dit is de nieuwe CV.quote:
Neuh, de badkamer is net vernieuwd, de buitenkant wordt opnieuw in de verf gezet en de hele kelder krijgt een vochtbehandeling. Daarna is het weer een prima woning.quote:Wordt het niet eens tijd om een andere woning te zoeken?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:08 schreef jmac het volgende:
Parijs gaat niet door voor me. Moet ergens anders heen 't weekend. Mocht iemand GRATIS naar Parijs willen (als in: gratis treintickets) PM me dan even dan stuur ik ze op. Treintickets zijn van zaterdag 4-10 's middags en maandag avond weer terug. Waarde 125eur dus mocht ik iemand er een plezier mee kunnen doen laat 't dan weten.
Oja...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:47 schreef k_man het volgende:
Het is al 4 oktober geweest...
Oh dear, is dat zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ondanks dat sommige mensen in dit topic daar anders over denken.
oe, leuke huistempeltjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:35 schreef Gaoxing het volgende:
Vanwaar die antipathie Fogel?
Even tussendoor: Bangkokfotootje:
[ afbeelding ]
Ik snap dat wel, alhowel ik mooiere/aangenamere steden ken die ook maar 400km ver weg zijn. Maar goede vrienden daar maakt veel goed. En tegen staat Parijs me helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Fogel het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen vrijwillig naar die stad toegaan.
Leuke fotoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:35 schreef Gaoxing het volgende:
Vanwaar die antipathie Fogel?
Even tussendoor: Bangkokfotootje:
[ afbeelding ]
Ik kan een beetje Frans, maar niet genoeg om me verstaanbaar te maken, begrijp wel (in grote lijnen) wat men me probeert uit te leggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoofdprobleem is dus dat je geen Frans spreekt
dat lijkt inderdaad ongeveer de gemiddelde houding van een Fransoosquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef k_man het volgende:
Je komt zeker nooit buiten Europa (of de VS)?
Daar is het helemaal getsie bah, jakkie vies. En stel je voor dat je in landen komen waar mensen niet eens weigeren om Engels te spreken, maar dat ze echt geen Engels spreken. Hu! Eng!
Gelukkig spreekt in Noorwegen iedereen Engels een ruiken de straten naar bloemetjes.
Er is op 't ogenblik een leuke expo op de Champs-Elysées:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Fogel het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen vrijwillig naar die stad toegaan.
Jamaar Amsterdam heeft nou niet echt dezelfde super reputatie als Parijs, dus als je dan ter plekke aankomt en de stad het voor eerst met eigen ogen aanschouwt, dan valt de stad minder van z'n voetstuk af!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef k_man het volgende:
Dat hoort gewoon bij de stad. Het kan niet overal zo klinisch zijn als bijv in Wenen.
Ik zou ook niet durven beweren dat Parijs veel viezer is dan Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |