Nee, ik had dit topic geopend op de eerdere post en ging toen verder met het maken van mijn ontbijt. Vervolgens niet op F5 drukken, want hé, wie post er nu hier op zaterdagochtend voor half negen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:55 schreef DutchTrain het volgende:
Duurde het 6 minuten om 64 tekens te typen ?
Ja, uh het is natuurlijk wel het laatste weekend van het Prijzencircus, dus dan moet je wel vroeg opstaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, ik had dit topic geopend op de eerdere post en ging toen verder met het maken van mijn ontbijt. Vervolgens niet op F5 drukken, want hé, wie post er nu hier op zaterdagochtend voor half negen?
Mijne was niet gericht aan Jack Bolquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:51 schreef flipsen het volgende:
Ik neem aan dat jullie deze ook hebben gehad?
[..]
Je weet het wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij zou ik moeten weten wie er achter deze nick schuil gaat, maar m'n kloonscan zegt nog helemaal niets.
Ik heb wel een idee ja.quote:
Het posten is hem weer eens tijdelijk onmogelijk gemaakt. Wat dat betreft is er weinig veranderd. Waarom post je trouwens niet onder je originele account?quote:Post Maradona hier nog?
Ik heb dat account jaren niet meer gebruikt (ben sowieso jaren hier niet meer geweest) en weet het wachtwoord niet meer. Het emailadres waar ik het naar toe zou kunnen laten sturen gebruik ik ook niet meer. Dus vandaar maar een nieuw account aangemaakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee ja.
[..]
Het posten is hem weer eens tijdelijk onmogelijk gemaakt. Wat dat betreft is er weinig veranderd. Waarom post je trouwens niet onder je originele account?
Als je me je nieuwe emailadres stuurt per PM, kan ik je oude account daar op laten activeren. Ontvang je op dat adres een passmailer. Mocht je dat willen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:44 schreef Halcon het volgende:
Ik heb dat account jaren niet meer gebruikt (ben sowieso jaren hier niet meer geweest) en weet het wachtwoord niet meer. Het emailadres waar ik het naar toe zou kunnen laten sturen gebruik ik ook niet meer. Dus vandaar maar een nieuw account aangemaakt.
Da's aardig van je. Ik denk er over na, ok?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je me je nieuwe emailadres stuurt per PM, kan ik je oude account daar op laten activeren. Ontvang je op dat adres een passmailer. Mocht je dat willen.
Da's niet het geval. Maar goed, is niet erg. Heb ook weinig zin in gezeur van bepaalde mensen wat er ongetwijfeld zou komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou ja, ik kan dat niet en je oude account moet ook nog eens op je huidige IP-adres geregistreerd zijn.
Het gaat er om dat je ooit met je oude account vanaf je huidige IP-adres bent ingelogd geweest zodat men kan zien dat het oude account inderdaad jouw oude is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:52 schreef Halcon het volgende:
Da's niet het geval. Maar goed, is niet erg. Heb ook weinig zin in gezeur van bepaalde mensen wat er ongetwijfeld zou komen.
Ik weet niet wat je allemaal hebt meegekregen, maar sinds maart behoor ik officieel tot de gehandicapte bevolking. Ik heb een zeldzame spierziekte. Daar leer ik nu langzaam maar zeker mee omgaan. Het is ook geen levensbedreigende aandoening. Alleen maar lastig. Verder gaat alles prima met mij.quote:How's life tegenwoordig?
Het al of niet aanwezig zijn van Diego heeft natuurlijk invloed op het wel of niet aanwezig zijn van anderen hier.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee ja.
[..]
Het posten is hem weer eens tijdelijk onmogelijk gemaakt. Wat dat betreft is er weinig veranderd. Waarom post je trouwens niet onder je originele account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |