das wel grappigquote:
Stagiair lult hier veelquote:Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Piles het volgende:
Wat is iedereen opeens verdacht stil
met 2 meide? of m-v-v. of m-m-v?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
das wel grappig![]()
Al is met twee intenser
m-v-vquote:
Duh.. dit is toch geil!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat niemand jullie dialoog onderbrak
Lijkt mij dan weer veul te veul gedoe, als m zijnde.quote:
*fap* *fap*quote:Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus iedereen zit nuachter z'n pc?
Ach het is wel geinig, je moet het niet te lang doenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt mij dan weer veul te veul gedoe, als m zijnde.
Dat dan weer nietquote:
Ieder z'n ding zeg maar hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook !quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Battlefan het volgende:
Ben ik weer (Ik heb een geldig excuus!)
Zou dat het zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat wij een samenraapsel zijn van alle fora tezamen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat wij een samenraapsel zijn van alle fora tezamen
We hebben Piles z'n hoofd in de war geschoptquote:
aah arme pilesquote:Op donderdag 18 september 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben Piles z'n hoofd in de war geschopt![]()
Samenvoegen van?quote:
Arme jongen tochquote:
Nee man.. dan is het niet meer bij te houdenquote:
Koud?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
Strakjes weer lekker naar buitenMooi weer (wel koud brr
) lekker frisse lucht snuiven
Je bent en blijft een stagiair hequote:Op donderdag 18 september 2008 11:55 schreef Battlefan het volgende:
NeeeeeIk raak m'n plek hier kwijt, moet verhuizen naar de trage pauper pc, met 2 pauper schermen
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:55 schreef Battlefan het volgende:
NeeeeeIk raak m'n plek hier kwijt, moet verhuizen naar de trage pauper pc, met 2 pauper schermen
Wat het geile wijffie zegt dusquote:
0wned.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:55 schreef Battlefan het volgende:
Mjaquote:Op donderdag 18 september 2008 11:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je bent en blijft een stagiair he
Dan open je een nieuwe en dan zijn de ongeduldige figuren al 7 topics verder...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee man.. dan is het niet meer bij te houden
half 1, ze leeft een uurtje eerde ofzoietsquote:Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef OA het volgende:
Heb je pas om 13.30 pauze? Slecht geregeld dan
Uurtje laterquote:Op donderdag 18 september 2008 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
half 1, ze leeft een uurtje eerde ofzoiets
tis maar hoe je het beestje noemtquote:
Ik leef een uur achter julliequote:Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tis maar hoe je het beestje noemt
Of je loopt voor, omdat het bij jullie een uur vroeger isquote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
Ik leef een uur achter jullie
Oja nog even dit: Gefeliciteerd PB![]()
![]()
Dus je hebt pas om half 3 pauze?quote:
Dan is het toch een uur vroeger...quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik leef een uur achter jullie
Oja nog even dit: Gefeliciteerd PB![]()
![]()
Ja, omdat het een uur vroeger is, maar zij zei dat het een uur later is...quote:
voor zover ik weet half 1 jaquote:
Zoals ik zei, het is maar net hoe je het bekijkt en het noemt.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, omdat het een uur vroeger is, maar zij zei dat het een uur later is...
Dat, of gewoon zeggen dat het een uur vroeger is in schotland.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het is maar net hoe je het bekijkt en het noemt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat, of gewoon zeggen dat het een uur vroeger is in schotland.
Ben je daar aan het studeren of voor stage of woon je daar?quote:
Cali.. niet ikquote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef OA het volgende:
Ben je daar aan het studeren of voor stage of woon je daar?
tot juni 2009quote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je daar voor stage of woon je daar?
Dat houd ik toch allemaal niet uit elkaar...quote:
Lange stage dan!quote:
Behoorlijk lang! maar moet ook wel in mijn werkveld...voordat je ingewerkt bent, ben je 2 a 3 maanden verder....quote:Op donderdag 18 september 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dat houd ik toch allemaal niet uit elkaar...![]()
[..]
Lange stage dan!
Je hebt het hier vast al oneindig vaak verteld, maar wat doe je dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Behoorlijk lang! maar moet ook wel in mijn werkveld...voordat je ingewerkt bent, ben je 2 a 3 maanden verder....
Ik ga een palindroom in een baceriestam brengen door eerst KO genen te maken die in een plasmide te ligeren en na vele stappen de genen op het genoom van E.coli uit te schakelen en een palindroom in het gen brengen en de invloed van dat palindroom te bekijken onder verschillende omstandigheden en na uitknocken van bepaalde cellulaire systemen.....Wil je meer weten?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt het hier vast al oneindig vaak verteld, maar wat doe je dan?
Good for you!quote:
Wel leesbaar, maar snap er toch niks vanquote:Op donderdag 18 september 2008 12:57 schreef Californium het volgende:
sorry voor de lange zin trouwens... is het goed leesbaar
Heyquote:
ben je al vrolijk vandaag?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel leesbaar, maar snap er toch niks van
[..]
Hey
Was mn portemonnee weér vergeten, was nu alleen niet net de oprit af, maar al 2 kilometer onderwegquote:
Ik heb er nu 10. Gedoemd te mislukken dus dat onderzoek.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
Eerst beginnen met waarom je het precies doet, voordat je vraagt of ze mee willen werken en zo min mogelijk vragen stellen....dus niet meer dan 5...want dan vind ik het ook irri...
Bekijk het zo ze gaat DNA (met een palindroom sequentie ATTTTA bijvoorbeeld maar dan langer) in een bacterie stoppen en kijken of dat effect heeft op bepaalde systemen in die bacterie.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel leesbaar, maar snap er toch niks van
sorryquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Was mn portemonnee weér vergeten, was nu alleen niet net de oprit af, maar al 2 kilometer onderweg![]()
The easy wayquote:Op donderdag 18 september 2008 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bekijk het zo ze gaat DNA (met een palindroom sequentie ATTTTA bijvoorbeeld maar dan langer) in een bacterie stoppen en kijken of dat effect heeft op bepaalde systemen in die bacterie.
Vraag: bent u tevreden over het bedrijf? Antwoord ja /nee: zou u speciefiek kunnen zeggen waarom niet of waarom wel en gaan doorvragen als je meer wilt wetenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik heb er nu 10. Gedoemd te mislukken dus dat onderzoek.
Hoezo nietquote:Op donderdag 18 september 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren
dat dusquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben mn portemonnee vergeten, daar kwam ik achter toen ik al 2 kilometer onderweg was![]()
Of te wel, gelijk open vragen stellenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
Vraag: bent u tevreden over het bedrijf? Antwoord ja /nee: zou u speciefiek kunnen zeggen waarom niet of waarom wel en gaan doorvragen als je meer wilt wetentechnisch zijn het '2' vragen
zoiets....quote:Op donderdag 18 september 2008 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bekijk het zo ze gaat DNA (met een palindroom sequentie ATTTTA bijvoorbeeld maar dan langer) in een bacterie stoppen en kijken of dat effect heeft op bepaalde systemen in die bacterie.
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of te wel, gelijk open vragen stellen
awhquote:Op donderdag 18 september 2008 13:07 schreef Milou__ het volgende:
Pff ben ook 5 minuten weg. Moet helemaal terug lezen
Een palindromische repeat?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:07 schreef Milou__ het volgende:
Pff ben ook 5 minuten weg. Moet helemaal terug lezen
Noem me debiel maar een palindroomis altijd een repeat dacht ik zoquote:
Jullie doen duidelijk geen opleiding in mijn richting.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of te wel, gelijk open vragen stellen
Ik weet niet eens wat je doel is van het onderzoek of sowieso wat je onderzoeken wilquote:Op donderdag 18 september 2008 13:10 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Jullie doen duidelijk geen opleiding in mijn richting.Om over iedere aspect van het product en alles er om heen een beeld te krijgen moet ook over elk deel dus een vraag gesteld worden, dus niet alleen product, maar ook het logistieke proces, de service, de prijs etc. etc.
Ik waardeer jullie meedenken wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |