Wel in Zwijndrachtquote:Op donderdag 18 september 2008 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Die komt helaas niet in HI Ambacht...
Dan heb je mij nog niet horen zingenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon gaan zingen: Ik heb het warm, ik heb het warm, ik heb het warm![]()
![]()
Die kunnen heel wat aan hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 09:44 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet horen zingenDenk niet dat de ruiten dat overleven
Ja, maar dan moet ik ook nog een stuk met de bus en een kwartier lopen...quote:
Warme auto's FTWquote:Op donderdag 18 september 2008 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik ook nog een stuk met de bus en een kwartier lopen...![]()
Dus ik fiets nu naar de waterbus in Rotterdam en die stopt hier bijna voor de deur. Het is ook niet alles, maar na vandaag is mijn carpoolcollega weer terug van vakantie.
Ik zit niet in de buitendienst en ik ben geen manager, dus dat zit er niet in...quote:Op donderdag 18 september 2008 09:54 schreef JortK het volgende:
Ga eens heel snel een auto van de zaak eisen OA
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef Californium het volgende:
ik heb Bacterien![]()
![]()
![]()
![]()
jeeeeeeeeeeeeeeeeeej
![]()
![]()
Ik ben ook beide niet, maar bij ons heeft zelfs de telefoniste een auto van de zaakquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit niet in de buitendienst en ik ben geen manager, dus dat zit er niet in...
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:55 schreef Californium het volgende:
Morgen![]()
er weer zin in vandaag
...>Nu maar weer snel aan het werk
Nou technisch was dat 1 van de moeilijkste dingen....quote:Op donderdag 18 september 2008 10:07 schreef Yesse het volgende:
[..]Dus nu kun je aan de slag met het echte werk?
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben ook beide niet, maar bij ons heeft zelfs de telefoniste een auto van de zaak
Labwerkquote:Op donderdag 18 september 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou technisch was dat 1 van de moeilijkste dingen....En ik ben zo blij omdat ik deze bacterien getransformeerd heb met een plasmide en de bacterien gingen groeien en dat betekend dat ze het plasmide hebben en dat is goeoed....
Dat is best tofquote:Op donderdag 18 september 2008 10:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja, dat heb je als je bij een bedrijf werkt dat graag zijn medewerkers wil houden
* trots is op Caliquote:Op donderdag 18 september 2008 10:12 schreef Californium het volgende:
jah labwerkHet werkte...
* trots is op zichzelf
Hoe is het met m'n meissie dan?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Piles het volgende:
En Yesse, je icon is irritant
Hij lijkt teveel op die van Milou
Ja goedquote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe is het met m'n meissie dan?
Je weetquote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Opvallend dat jij er dan altijd bent
Het wordt interessant hierquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Milou__ het volgende:
Ja goedLekker de hele dag vrij
![]()
En met jou?
Tuurlijk wel.. trioquote:
Oja, dat doe ik vanmiddag pasquote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]wow! dat is well ekker ja
Maar je ging met je verslagen bezig toch?
Hier wel oke ..
vooral lekkerquote:
Met meiden, of 2 meiden?quote:
das wel grappigquote:
Stagiair lult hier veelquote:Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Piles het volgende:
Wat is iedereen opeens verdacht stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |