met 2 meide? of m-v-v. of m-m-v?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
das wel grappig![]()
Al is met twee intenser
m-v-vquote:
Duh.. dit is toch geil!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat niemand jullie dialoog onderbrak
Lijkt mij dan weer veul te veul gedoe, als m zijnde.quote:
*fap* *fap*quote:Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus iedereen zit nuachter z'n pc?
Ach het is wel geinig, je moet het niet te lang doenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt mij dan weer veul te veul gedoe, als m zijnde.
Dat dan weer nietquote:
Ieder z'n ding zeg maar hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook !quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Battlefan het volgende:
Ben ik weer (Ik heb een geldig excuus!)
Zou dat het zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat wij een samenraapsel zijn van alle fora tezamen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat wij een samenraapsel zijn van alle fora tezamen
We hebben Piles z'n hoofd in de war geschoptquote:
aah arme pilesquote:Op donderdag 18 september 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben Piles z'n hoofd in de war geschopt![]()
Samenvoegen van?quote:
Arme jongen tochquote:
Nee man.. dan is het niet meer bij te houdenquote:
Koud?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
Strakjes weer lekker naar buitenMooi weer (wel koud brr
) lekker frisse lucht snuiven
Je bent en blijft een stagiair hequote:Op donderdag 18 september 2008 11:55 schreef Battlefan het volgende:
NeeeeeIk raak m'n plek hier kwijt, moet verhuizen naar de trage pauper pc, met 2 pauper schermen
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:55 schreef Battlefan het volgende:
NeeeeeIk raak m'n plek hier kwijt, moet verhuizen naar de trage pauper pc, met 2 pauper schermen
Wat het geile wijffie zegt dusquote:
0wned.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:55 schreef Battlefan het volgende:
Mjaquote:Op donderdag 18 september 2008 11:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je bent en blijft een stagiair he
Dan open je een nieuwe en dan zijn de ongeduldige figuren al 7 topics verder...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee man.. dan is het niet meer bij te houden
half 1, ze leeft een uurtje eerde ofzoietsquote:Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef OA het volgende:
Heb je pas om 13.30 pauze? Slecht geregeld dan
Uurtje laterquote:Op donderdag 18 september 2008 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
half 1, ze leeft een uurtje eerde ofzoiets
tis maar hoe je het beestje noemtquote:
Ik leef een uur achter julliequote:Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tis maar hoe je het beestje noemt
Of je loopt voor, omdat het bij jullie een uur vroeger isquote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
Ik leef een uur achter jullie
Oja nog even dit: Gefeliciteerd PB![]()
![]()
Dus je hebt pas om half 3 pauze?quote:
Dan is het toch een uur vroeger...quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik leef een uur achter jullie
Oja nog even dit: Gefeliciteerd PB![]()
![]()
Ja, omdat het een uur vroeger is, maar zij zei dat het een uur later is...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |