Ja, omdat het een uur vroeger is, maar zij zei dat het een uur later is...quote:
voor zover ik weet half 1 jaquote:
Zoals ik zei, het is maar net hoe je het bekijkt en het noemt.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, omdat het een uur vroeger is, maar zij zei dat het een uur later is...
Dat, of gewoon zeggen dat het een uur vroeger is in schotland.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het is maar net hoe je het bekijkt en het noemt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat, of gewoon zeggen dat het een uur vroeger is in schotland.
Ben je daar aan het studeren of voor stage of woon je daar?quote:
Cali.. niet ikquote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef OA het volgende:
Ben je daar aan het studeren of voor stage of woon je daar?
tot juni 2009quote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je daar voor stage of woon je daar?
Dat houd ik toch allemaal niet uit elkaar...quote:
Lange stage dan!quote:
Behoorlijk lang! maar moet ook wel in mijn werkveld...voordat je ingewerkt bent, ben je 2 a 3 maanden verder....quote:Op donderdag 18 september 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dat houd ik toch allemaal niet uit elkaar...![]()
[..]
Lange stage dan!
Je hebt het hier vast al oneindig vaak verteld, maar wat doe je dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Behoorlijk lang! maar moet ook wel in mijn werkveld...voordat je ingewerkt bent, ben je 2 a 3 maanden verder....
Ik ga een palindroom in een baceriestam brengen door eerst KO genen te maken die in een plasmide te ligeren en na vele stappen de genen op het genoom van E.coli uit te schakelen en een palindroom in het gen brengen en de invloed van dat palindroom te bekijken onder verschillende omstandigheden en na uitknocken van bepaalde cellulaire systemen.....Wil je meer weten?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt het hier vast al oneindig vaak verteld, maar wat doe je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |