Altijd?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:22 schreef Samzz het volgende:
Waarom denken mannen altijd dat een vrouw een orgasme krijgt op een paard
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:17 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat het zo fris is, vorige week was het nog een graad of 25 en kon je ideaal op een terras zitten. Herfst en winter.
Middag wouter.
Het betere werk.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:27 schreef rulerofdeath het volgende:
eerst receptie van mijn pa, die 40 jaar bij het bedrijf zit, en daarna eten bij buffalo bill in bookel
Blawh, je profcoach dit jaar al ingevuld? Of ben jij Romaterazzi? Als mod bij voetbal kun je natuurlijk niet achterblijven met profcoach he!quote:
Ik heb hem ingevuld, FCBaselona uiteraard weer.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:35 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Blawh, je profcoach dit jaar al ingevuld? Of ben jij Romaterazzi? Als mod bij voetbal kun je natuurlijk niet achterblijven met profcoach he!
Jazekerquote:
FC Baselonaquote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb hem ingevuld, FCBaselona uiteraard weer.
Meld je aan voor onze eigen de keet subleague danquote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb hem ingevuld, FCBaselona uiteraard weer.
Ik zal me aanmelden voor de keet, al weet ik het wachtwoord daarvan denk ik niet. Kijken welke toppertjes iedereen heeft geselecteerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meld je aan voor onze eigen de keet subleague danFc de knuppels is ook weer present
!
Sowieso... Thoe roeleert de pan uitquote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef Samzz het volgende:
"Ik geloof dat het opperwezen een varken is. Een lief intelligent dier. Ik noem hem Allah, niet te verwarren met die andere Allah"Theo v. Gogh
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef Samzz het volgende:
"Ik geloof dat het opperwezen een varken is. Een lief intelligent dier. Ik noem hem Allah, niet te verwarren met die andere Allah"Theo v. Gogh
ik vind m best wel strakquote:
wachtwoord is keet2008 of dekeet2008.. geloof keet2008 en de subleague heet gewoon dekeet..quote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zal me aanmelden voor de keet, al weet ik het wachtwoord daarvan denk ik niet. Kijken welke toppertjes iedereen heeft geselecteerd.
Trouwens Het was toch Fd de knuppels?
Fdquote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zal me aanmelden voor de keet, al weet ik het wachtwoord daarvan denk ik niet. Kijken welke toppertjes iedereen heeft geselecteerd.
Trouwens Het was toch Fd de knuppels?
Las het! Kunnen we mooi heen dus, hoewel anders Dusseldorf ook af te reizen wasquote:Op donderdag 18 september 2008 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Fd![]()
Leip, Tour start in 2010 in NL
In principe wel maar Roffa/Utrecht nog beterquote:Op donderdag 18 september 2008 15:48 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Las het! Kunnen we mooi heen dus, hoewel anders Dusseldorf ook af te reizen was
Ben ik niet helemaal met je eens, gewoon om even te miereneukenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
In principe wel maar Roffa/Utrecht nog beter!
Utrecht is helemaal ideaal, uurtje met de auto. Met de trein is het ook wel te doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:37 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, gewoon om even te miereneuken![]()
Vertrekadres :WIERDEN (NL, 7641SL)
Bestemming :Düsseldorf (D, 40210)
Afstand : 168.6 km
Reisduur : 01:34
Vertrekadres :WIERDEN (NL, 7641SL)
Bestemming :Rotterdam (NL, 3011)
Afstand : 177.5 km
Reisduur : 01:42
wat voor stage doe je dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen avonddienst op stage
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stationsrestauratie in Oldenzaal, daar is een project opgestart voor jongeren die niet kunnen functioneren op de reguliere arbeidsmarkt en die worden bij ons getraint om op zekere hoogte dit wel te kunnen, of als dit er niet inzit voor ze, ze een zinvolle dagbesteding aan te bieden.
Leuk voor ze Anders zitten ze de hele dag wasknijpers te maken @ de dcwquote:Op donderdag 18 september 2008 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stationsrestauratie in Oldenzaal, daar is een project opgestart voor jongeren die niet kunnen functioneren op de reguliere arbeidsmarkt en die worden bij ons getraint om op zekere hoogte dit wel te kunnen, of als dit er niet inzit voor ze, ze een zinvolle dagbesteding aan te bieden.
dcw?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Leuk voor ze Anders zitten ze de hele dag wasknijpers te maken @ de dcw
Uurtje idd.. Ideaal welquote:Op donderdag 18 september 2008 17:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Utrecht is helemaal ideaal, uurtje met de auto. Met de trein is het ook wel te doen.
Oldenzaaaaaal!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit is een project vanuit de Werkwijzer in Oldenzaal ^^
* Blawh Twente kijkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Fey.! Eens zien wat de Godenzonen dr van bakken zo...
Zat er zeker lekker in. Ik had Denneboom eigenlijk nog nooit zien koppen, wist niet dat hij dat ook kon. Sowieso een goede uitgangspositie nu, als je er tenminste niet meer dan 2 tegen krijgt.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Kijk ook Twente via internet, lekker goaltje hoor van Romano!
Precies, dus moeten we er nu niet nog meer tegen krijgen. Tenzij we zelf ook nog scoren..quote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zat er zeker lekker in. Ik had Denneboom eigenlijk nog nooit zien koppen, wist niet dat hij dat ook kon. Sowieso een goede uitgangspositie nu, als je er tenminste niet meer dan 2 tegen krijgt.
Suli 0-1quote:
TV Oost. Nu is het rust.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar kan ik Twente vinden op tv?
Geen idee, ik heb hem op 25 gezet. Waar die daar zit zou ik niet weten.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op welk kanaal zit dat? Heb RTV Oost nog niet op mn tv staan
Heerlijk lobje hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Potver wat een lekkere goal van Suarez
Vast welquote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef Blawh het volgende:
Ik heb hem niet gezien, hopelijk straks in het sportjournaal.
Zekers, alleen weet niet iedereen hier dat altijd echt te waarderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah, oke
Ach, het gaat over twente, dat mag in een tukker topic
Jaquote:Op donderdag 18 september 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
Voor echt voetbal moet je tegenwoordig blijkbaar in Almelo zijn.
2-1 achterquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
Voor echt voetbal moet je tegenwoordig blijkbaar in Almelo zijn.
quote:
godverquote:Op donderdag 18 september 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeehee
Het is 2-1, tegen Twente.
Jaa... maar ik vind de schoenen daar niet echt mijquote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niice! Ben je ook bij de nieuwe schoenenwinkel geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |