* Blawh Twente kijkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Fey.! Eens zien wat de Godenzonen dr van bakken zo...
Zat er zeker lekker in. Ik had Denneboom eigenlijk nog nooit zien koppen, wist niet dat hij dat ook kon. Sowieso een goede uitgangspositie nu, als je er tenminste niet meer dan 2 tegen krijgt.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Kijk ook Twente via internet, lekker goaltje hoor van Romano!
Precies, dus moeten we er nu niet nog meer tegen krijgen. Tenzij we zelf ook nog scoren..quote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zat er zeker lekker in. Ik had Denneboom eigenlijk nog nooit zien koppen, wist niet dat hij dat ook kon. Sowieso een goede uitgangspositie nu, als je er tenminste niet meer dan 2 tegen krijgt.
Suli 0-1quote:
TV Oost. Nu is het rust.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar kan ik Twente vinden op tv?
Geen idee, ik heb hem op 25 gezet. Waar die daar zit zou ik niet weten.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op welk kanaal zit dat? Heb RTV Oost nog niet op mn tv staan
Heerlijk lobje hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Potver wat een lekkere goal van Suarez
Vast welquote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef Blawh het volgende:
Ik heb hem niet gezien, hopelijk straks in het sportjournaal.
Zekers, alleen weet niet iedereen hier dat altijd echt te waarderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah, oke
Ach, het gaat over twente, dat mag in een tukker topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |