Altijd?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:22 schreef Samzz het volgende:
Waarom denken mannen altijd dat een vrouw een orgasme krijgt op een paard
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:17 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat het zo fris is, vorige week was het nog een graad of 25 en kon je ideaal op een terras zitten. Herfst en winter.
Middag wouter.
Het betere werk.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:27 schreef rulerofdeath het volgende:
eerst receptie van mijn pa, die 40 jaar bij het bedrijf zit, en daarna eten bij buffalo bill in bookel
Blawh, je profcoach dit jaar al ingevuld? Of ben jij Romaterazzi? Als mod bij voetbal kun je natuurlijk niet achterblijven met profcoach he!quote:
Ik heb hem ingevuld, FCBaselona uiteraard weer.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:35 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Blawh, je profcoach dit jaar al ingevuld? Of ben jij Romaterazzi? Als mod bij voetbal kun je natuurlijk niet achterblijven met profcoach he!
Jazekerquote:
FC Baselonaquote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb hem ingevuld, FCBaselona uiteraard weer.
Meld je aan voor onze eigen de keet subleague danquote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb hem ingevuld, FCBaselona uiteraard weer.
Ik zal me aanmelden voor de keet, al weet ik het wachtwoord daarvan denk ik niet. Kijken welke toppertjes iedereen heeft geselecteerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meld je aan voor onze eigen de keet subleague danFc de knuppels is ook weer present
!
Sowieso... Thoe roeleert de pan uitquote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef Samzz het volgende:
"Ik geloof dat het opperwezen een varken is. Een lief intelligent dier. Ik noem hem Allah, niet te verwarren met die andere Allah"Theo v. Gogh
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef Samzz het volgende:
"Ik geloof dat het opperwezen een varken is. Een lief intelligent dier. Ik noem hem Allah, niet te verwarren met die andere Allah"Theo v. Gogh
ik vind m best wel strakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |