quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef RacerDKB het volgende:
Het is sowieso vies.
Ik koop altijd deze niet duur en ik vind hem lekker, had een keer een dure gekocht die echt niet te vreten wasquote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef hierissieweer het volgende:
sommige feta is indd vies. Wat is nu de lekkerste en waar kunnen we het beter niet halen?
Helemaal top. Met van die galepino pepertjes en kebab (ik heb het nu dus over de kababboer)quote:Op woensdag 17 september 2008 21:23 schreef WensMeester het volgende:
Verse feta van de plaatselijke bezorggriek!
Jojoortje houdt wel van Grieksquote:Op woensdag 17 september 2008 21:16 schreef Koploperkopper het volgende:
Droge ongein is het.
Daar houdt Jojoortje vast niet van.
Die groene pepertjes idd, die doet de griek hier er ook bijquote:Op woensdag 17 september 2008 21:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Helemaal top. Met van die galepino pepertjes en kebab (ik heb het nu dus over de kababboer)
Da's heul geen fetaquote:Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik koop altijd deze niet duur en ik vind hem lekker, had een keer een dure gekocht die echt niet te vreten was
deze dus
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik koop altijd deze niet duur en ik vind hem lekker, had een keer een dure gekocht die echt niet te vreten was
deze dus
[ afbeelding ]
Dizz mijn feta nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Die rommel mag geen eens Feta meer heten
![]()
Mediterane smaakmaakzuivelblokjes noemen ze het nu
Wat dan wel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |