quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Daar word ik nou toch moe van,
Van al die simpele zielen die niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen spellen!
SJONGE!
Dat is toch fucking niet normaal meer?
[ afbeelding ]
voor alle mensen die niet kunnen spellen:
LERNE NIEDERLANDISCH
Dit doet pijn aan mijn ogen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef AlligatorNL het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:40 schreef RacerDKB het volgende:
Er moet een umlaut op de letter a in de Duitse vertaling van het woord Nederlands.
Leer Duits.
Na een komma hoort heul geen hoofdletter te staan.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Daar word ik nou toch moe van,
Als er na de komma b.v. Nederland staat wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Na een komma hoort heul geen hoofdletter te staan.
JAWOHL! DU BIST DAS PROBLEM!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar vraag je toch om? Of ligt het aan ons?
Maar dat staat er niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als er na de komma b.v. Nederland staat wel.
Weet je dat heel zeker?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Daar word ik nou toch moe van, b.v. Nederland
SJONGE!
[ afbeelding ]
voor alle mensen die niet kunnen spellen:
LERNE NIEDERLANDISCH
Het probleem dat je voor lul staat bedoel je?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
JAWOHL! DU BIST DAS PROBLEM!
Neen, dat gij het probleem bent.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het probleem dat je voor lul staat bedoel je?
Die rukker heeft geëdit.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
[..]
HAHAHAHA HEEFT ER ÉÉN DOOR! ik moest b.v. Nederland even verwijderen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die rukker heeft geëdit.![]()
Zie mijn quote op 19:45
Het is verschrikkelijk......quote:Op woensdag 17 september 2008 19:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Neen, dat gij het probleem bent.
Hoppa, nóg een edit in de OP.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
HAHAHAHA HEEFT ER ÉÉN DOOR! ik moest b.v. Nederland even verwijderen.
pauper
Zet jezelf maar voor lul joh, kankerdebieltje.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
HAHAHAHA HEEFT ER ÉÉN DOOR! ik moest b.v. Nederland even verwijderen.
pauper
Mag in de verleden tijd geschreven worden, is al gebeurd namelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet jezelf maar voor lul joh, kankerdebieltje.
Vooral Engelse woorden er tussen gaan gooien.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Viel mij inderdaad ook al op maar ik wou maar 1 ding tegelijk bespreken anders zou het te onoverzichtelijk worden voor TS.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vooral Engelse woorden er tussen gaan gooien.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet jezelf maar voor lul joh, kankerdebieltje.
Ga maar snel een nieuwe kloon maken, je hier uit lullen lukt je toch niet meer.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:21 schreef AlligatorNL het volgende:@ iedereen die er nog op in gaat ook
EPIC FAILZ
kloons zijn voor pussehs, waarom zou ik een andere acc maken?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ga maar snel een nieuwe kloon maken, je hier uit lullen lukt je toch niet meer.
Je slaat een gigantische flater, zoals ze dat noemenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
kloons zijn voor pussehs, waarom zou ik een andere acc maken?
Omdat je je eigen reet kapotownt?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
kloons zijn voor pussehs, waarom zou ik een andere acc maken?
Zo i so heEe!? Dat mak tog nix uijt?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom even klagen over de mensen die &*#$%# nog steeds niet weten dat het niet 'zo ie zo', 'zowiezo', 'zo wie so', of een andere tenenkrommende versie is... Maar sowieso!
Onthou het nou toch eens!
Zo nu kan ik weer slapen
Of Zoeÿzo (van het radio-programmaquote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom even klagen over de mensen die &*#$%# nog steeds niet weten dat het niet 'zo ie zo', 'zowiezo', 'zo wie so', of een andere tenenkrommende versie is... Maar sowieso!
Zo nu kan ik weer slapen
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Zo nu kan ik weer slapen
Kijk, een medestander!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Zo nu kan ik weer slapen
Nein, grammaticale nazi's zijn het toch?quote:
Snap je het nou echt niet of doe je maar alsof?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nein, grammaticale nazi's zijn het toch?
TUTUTU
GRAMMAR POLICE IES HIER!
Que?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet of doe je maar alsof?
Als grammaticale nazi's houden van correcte spelling, zijn taaljoden mensen die niet kunnen spellen.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef Aaargh! het volgende:
Als TS beschikt over een LL(1) of LR(1) Nederlandse grammatica, dan bij deze het verzoek deze hier te plaatsen, in EBNF notatie.
TS kan zelf niet spellen of juist grammatica gebruiken. Daarom zoveel edits.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoppa, nóg een edit in de OP.
Prutser.
... niet weten dat het geen 'zo ie zo',quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Zo nu kan ik weer slapen
...niet weten dat het geen reet uit maakt of je nou geen of niet gebruikt. In deze zin hebben zij eenzelfde betekenis en mogen ze beide gebruikt worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:18 schreef zkr623 het volgende:
[..]
... niet weten dat het geen 'zo ie zo',
Bron?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:01 schreef flipp. het volgende:
[..]
...niet weten dat het geen reet uit maakt of je nou geen of niet gebruikt. In deze zin hebben zij eenzelfde betekenis en mogen ze beide gebruikt worden.
Bedankt. Doe zoiets voortaan direct.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:06 schreef flipp. het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/317
Google BFFLquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Bedankt. Doe zoiets voortaan direct.
BFFL? En nee, ik ga het niet Googelen.quote:
hmmzquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Als grammaticale nazi's houden van correcte spelling, zijn taaljoden mensen die niet kunnen spellen.
God, dat ik het nog uitleg..
lolz, altijd een beetje humor gewaardeerd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor de zekerheid deze inhoudelijke reactie maar even quoten voor er weer een edit komt....
jij vindt dat mensen die lui zijn een ban moeten krijgen maar je bent zelf te lui om iets te googelen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
BFFL? En nee, ik ga het niet Googelen.
Mensen die onduidelijke of onvolledige posts plaatsen zijn lui en dienen een permban te krijgen. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Je houdt er zeker van in je reet geneukt te wordenquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor de zekerheid deze inhoudelijke reactie maar even quoten voor er weer een edit komt....
Dat dat het 1e is waar je aan denkt........vies ventje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je houdt er zeker van in je reet geneukt te worden
Eerst dacht ik dat je een kankermongool was, toen dacht ik dat je waarschijnlijk aids hebt en als 3e dacht ik dat je een kontneukende buttfag was.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat dat het 1e is waar je aan denkt........vies ventje.
Ja, homosexualiteit is ook een geestelijke afwijking hè, ga maar gauw pilletje slikken tegen je ziekte.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:36 schreef vannelle het volgende:
En dat dacht je allemaal omdat je jezelf voor gek zet?
De menselijke geest werkt vreemd.....
Fail.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef vannelle het volgende:
Dat gespartel van jou om je gezicht te redden wordt steeds vermakelijker.![]()
Helaas ventje, ook met op de persoon spelen ga je het niet redden.
Toch wil ik je succes wensen bij je volgende poging.![]()
Succes!
Absoluut!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Fail.
Is niet meer te redden, maar je pogingen blijven grappig.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:37 schreef AlligatorNL het volgende:
1. ik probeer mijn gezicht niet eens reddenlol @ jou e.a. die denken dat ik allemaal fouten heb gemaakt.
Kom eens met 1 goed voorbeeld?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:37 schreef AlligatorNL het volgende:
2. ik heb tot nu toe al jou zeer vermakelijke pogingen om mij te "dissen" verweert. En jij nog geen van mij. Oftewel, FAILED NUB
Niet origineel....quote:
TS is nog met z'n moeder aan het overleggen, hij komt vast wel weer hier.quote:Op zondag 21 september 2008 00:48 schreef Biels het volgende:
Dat ik nog de moeite heb genomen om in zo'n falend topic te reageren.
Fail, het is zondag, je hoort in de kerk te zitten.quote:Op zondag 21 september 2008 01:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
TS is nog met z'n moeder aan het overleggen, hij komt vast wel weer hier.
Was gezellig iddquote:Op zondag 21 september 2008 14:40 schreef vannelle het volgende:
Die banken zitten niet lekker.
Maar ik ga stoppen met deze onzin.
Leuk je gesproken te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |