HAHAHAHA HEEFT ER ÉÉN DOOR! ik moest b.v. Nederland even verwijderen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die rukker heeft geëdit.![]()
Zie mijn quote op 19:45
Het is verschrikkelijk......quote:Op woensdag 17 september 2008 19:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Neen, dat gij het probleem bent.
Hoppa, nóg een edit in de OP.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
HAHAHAHA HEEFT ER ÉÉN DOOR! ik moest b.v. Nederland even verwijderen.
pauper
Zet jezelf maar voor lul joh, kankerdebieltje.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
HAHAHAHA HEEFT ER ÉÉN DOOR! ik moest b.v. Nederland even verwijderen.
pauper
Mag in de verleden tijd geschreven worden, is al gebeurd namelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet jezelf maar voor lul joh, kankerdebieltje.
Vooral Engelse woorden er tussen gaan gooien.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Dat is toch fucking niet normaal meer?
Viel mij inderdaad ook al op maar ik wou maar 1 ding tegelijk bespreken anders zou het te onoverzichtelijk worden voor TS.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vooral Engelse woorden er tussen gaan gooien.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet jezelf maar voor lul joh, kankerdebieltje.
Ga maar snel een nieuwe kloon maken, je hier uit lullen lukt je toch niet meer.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:21 schreef AlligatorNL het volgende:@ iedereen die er nog op in gaat ook
EPIC FAILZ
kloons zijn voor pussehs, waarom zou ik een andere acc maken?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ga maar snel een nieuwe kloon maken, je hier uit lullen lukt je toch niet meer.
Je slaat een gigantische flater, zoals ze dat noemenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
kloons zijn voor pussehs, waarom zou ik een andere acc maken?
Omdat je je eigen reet kapotownt?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
kloons zijn voor pussehs, waarom zou ik een andere acc maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |