Zet jezelf maar voor lul joh, kankerdebieltje.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
HAHAHAHA HEEFT ER ÉÉN DOOR! ik moest b.v. Nederland even verwijderen.
pauper
Mag in de verleden tijd geschreven worden, is al gebeurd namelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet jezelf maar voor lul joh, kankerdebieltje.
Vooral Engelse woorden er tussen gaan gooien.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Dat is toch fucking niet normaal meer?
Viel mij inderdaad ook al op maar ik wou maar 1 ding tegelijk bespreken anders zou het te onoverzichtelijk worden voor TS.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vooral Engelse woorden er tussen gaan gooien.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet jezelf maar voor lul joh, kankerdebieltje.
Ga maar snel een nieuwe kloon maken, je hier uit lullen lukt je toch niet meer.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:21 schreef AlligatorNL het volgende:@ iedereen die er nog op in gaat ook
EPIC FAILZ
kloons zijn voor pussehs, waarom zou ik een andere acc maken?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ga maar snel een nieuwe kloon maken, je hier uit lullen lukt je toch niet meer.
Je slaat een gigantische flater, zoals ze dat noemenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
kloons zijn voor pussehs, waarom zou ik een andere acc maken?
Omdat je je eigen reet kapotownt?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
kloons zijn voor pussehs, waarom zou ik een andere acc maken?
Zo i so heEe!? Dat mak tog nix uijt?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom even klagen over de mensen die &*#$%# nog steeds niet weten dat het niet 'zo ie zo', 'zowiezo', 'zo wie so', of een andere tenenkrommende versie is... Maar sowieso!
Onthou het nou toch eens!
Zo nu kan ik weer slapen
Of Zoeÿzo (van het radio-programmaquote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom even klagen over de mensen die &*#$%# nog steeds niet weten dat het niet 'zo ie zo', 'zowiezo', 'zo wie so', of een andere tenenkrommende versie is... Maar sowieso!
Zo nu kan ik weer slapen
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Zo nu kan ik weer slapen
Kijk, een medestander!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Zo nu kan ik weer slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |