Hahaha, nee dat was "Waar Vamps niet weet hoe je topics opent" ofzo.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef Hyman het volgende:
hey, dr was toch ook een topic, waar ook vamps+kwetsen instond?
SJOERD!!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kom ook maar weer eens buurten.
Verdommequote:
uiteraardquote:Op woensdag 17 september 2008 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Na mijn kleine uitstap naar KLB gisteravond ()² kom ik eens kijken of hier wat leuks is... Hymanz begint al goed
Aangenaam, Vampie is de naam.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Na mijn kleine uitstap naar KLB gisteravond ()² kom ik eens kijken of hier wat leuks is... Hymanz begint al goed
quote:hoe kom je daar
de trein erheen gaat eerst naar
nulde dan naar een
je slaat linksaf bij tweede tol
bij driemond raakt de trein al vol
naar vierlingsbeek gaat onverwacht
het spoor langs zevenaar en acht
om negenhuizen moet je heen
de trein stopt vlak bij tiendeveen
en daar ligt 't, blinkend in de zon
mijenzorg - ons eindstation
Ik hoef me niet meer voor te stellen, ben een stuk of 10 SC's geleden al binnengekomenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:17 schreef Vamps het volgende:
[..]
Aangenaam, Vampie is de naam.
Stel je voor dan!
Janee, D_A, iedereen kwetst mequote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef Hyman het volgende:
hey, dr was toch ook een topic, waar ook vamps+kwetsen instond?
Ik heb meestal 1 gitaar boven en 1 benedenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil een nummer spelen op de bas maar heb geen zin om alles opnieuw een half naar beneden te stemmen... Hoe bedoel je lui
Ik eis dat je je voorstelt!!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik hoef me niet meer voor te stellen, ben een stuk of 10 SC's geleden al binnengekomen
Ik vind het niet bijzonderquote:
Als je nou een vrouwmensch wasquote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik eis dat je je voorstelt!!
Ik was er een stuk of meer geleden binnen.
quote:
quote:Daj mi dan u kom si sretan
daj mi samo mrvu toplog ljeta
daj mi snove koji
nocna mora ne postanu
budi ruka koja Bosnu brani
budi ruka koja Bosnu hrani
da vec sutra nasi snovi java postanu
haaaj vampjeeeequote:
Zou dat verschil moeten uitmaken dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je nou een vrouwmensch was![]()
![]()
![]()
quote:
Stel je je voor?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan heb je niet goed opgelet!!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
haaaj vampjeeee
(weet je echte naam niet)
Renequote:Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
haaaj vampjeeee
(weet je echte naam niet)
btw op welke ict school zit jij?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet!!
De echte naam is: René!
Jij mij voorstellen, dat wil ik zienquote:
Doe ik expressquote:Op woensdag 17 september 2008 19:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je vergeet het streepje boven de tweede e!!!![]()
Dahlin'quote:Op woensdag 17 september 2008 19:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool.![]()
How about you, darling?
1na slechtste school uiteraardquote:Op woensdag 17 september 2008 19:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool.![]()
How about you, darling?
Die link naar die clip die ik gafquote:
Je moet niet op een slechte school gaan man.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
1na slechtste school uiteraard
MBO ICT-Lyceum
Op Deltion in Zwolle
Dat is de beknopte versie die voor mijn imago het beste isquote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef RenRen- het volgende:
Hij heet Sjoerd.
Hij is 18.
Hij kent Hyman.
En je bent gay met Einstein.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is de beknopte versie die voor mijn imago het beste is
Ik kan 2 girls 1 cup doorstaan tijdens het etenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En je bent gay met Einstein.
Vertel dan eens wat meer?
Hooppaaaquote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is de beknopte versie die voor mijn imago het beste is
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan 2 girls 1 cup doorstaan tijdens het eten![]()
Zegt niets!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan 2 girls 1 cup doorstaan tijdens het eten![]()
quote:
Wat is de slechtste btw Hyman? Toch niet Landstede hequote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
1na slechtste school uiteraard
MBO ICT-Lyceum
Op Deltion in Zwolle
ben heel slecht met namen.. sorryquote:Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet!!
De echte naam is: René!
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
ben heel slecht met namen.. sorry
hoe oud ben je ooookalweer?
jawelquote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is de slechtste btw Hyman? Toch niet Landstede he?
Fuckquote:
OOOOHHHHquote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Op mijn ID staat 20.
Word jij eerst maar eens 18...quote:
noes!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Word jij eerst maar eens 18...
Pwnedquote:
Khad m vol open, en de gitariste had t nog niet eens op de helft volgens mijquote:Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef Hyman het volgende:
daar hebben ze een volume knop voor uitgevonden
Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil nieuwe bas en versterker, kan niet boven de bandleden uitkomen
Omfgquote:Op woensdag 17 september 2008 19:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nooit last van gehad.
Men Bas kwam overal bovenuit altijd, ook de drums.![]()
En dat met maar 180 Watt.
Met een 60 watt combotje boven een 100 watt Vox gitaarversterker uitkomen... Werkt nietquote:Op woensdag 17 september 2008 19:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nooit last van gehad.
Men Bas kwam overal bovenuit altijd, ook de drums.![]()
En dat met maar 180 Watt.
Ik raad je een Behringer aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met een 60 watt combotje boven een 100 watt Vox gitaarversterker uitkomen... Werkt niet... Ga maar eens kijken voor een Hartke 250 watt halfstack ofzo
... Fender Precision Special erbij, die ik toch niet kan betalen...
Heb nu 60 watt van Behringer, maar Hartke is gewoon tof. Heb al eens op een 100 watt combo bij iemand gespeeldquote:Op woensdag 17 september 2008 20:03 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik raad je een Behringer aan.
Doe iets van 320 Watt voor een euro of 400 a 500.
Heb zelf die van 180 Watt, die was destijds tussen de 350 en 400. Het geluid is meesterlijk en je trilt letterlijk de snare van de drummer los.
100 Watt is ook niet genoeg om boven een gitarist met een beetje Marshall uit te komen he.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb nu 60 watt van Behringer, maar Hartke is gewoon tof. Heb al eens op een 100 watt combo bij iemand gespeeld
Marshallquote:Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef Vamps het volgende:
[..]
100 Watt is ook niet genoeg om boven een gitarist met een beetje Marshall uit te komen he.![]()
Opzekers is Behringer veel vetter dan Hartke!
Niet met de intro's en bassolo's die ik wil doenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Hyman het volgende:
bassisten horen toch juist op de achtergrond te zijn?
Marshall overrated? Ben je helemaal gek geworden?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Marshall, te overrated naar mijn mening.
Behringer, tja vrij budget merk... Ik moet nog eens een 1000 watt Ampeg top met een 8x10 inch kabinet van Ampeg uitproberen![]()
![]()
![]()
Ik ga toch voor Hartke denk ik en een Precision... Misschien nog een Thunderbird later erbij, alhoewel die vrij oncomfortabel spelen...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef Vamps het volgende:
[..]
Marshall overrated? Ben je helemaal gek geworden?
Marshall is meesterlijk joh!!
Behringer is niet alleen een budget merk, maar ook gewoon goede kwaliteit. Een 1000 Watt topp... bijna gekocht destijds. Toch blij dat ik het niet heb gedaan.![]()
Maar die krengen geven wel een meesterlijk geluid!
Are you insane?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Hyman het volgende:
bassisten horen toch juist op de achtergrond te zijn?
De intro van For Whom The Bell Tolls... Damn we moeten dat nummer met de band doen op de muziekavond van mijn vorige middelbare school... Hymanz moet komen kijken danquote:Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef Vamps het volgende:
[..]
Are you insane?
Bass is de basis van elk nummer, samen met de drums!
Bass hoor je niet, bass voel je!
That's the magic!
Waarom iets kopen waar je niet lekker op speelt?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Hartke denk ik en een Precision... Misschien nog een Thunderbird later erbij, alhoewel die vrij oncomfortabel spelen...
Looks + geluid... Daarvoor wil ik zo af en toe wel even pijn voor lijdenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef Vamps het volgende:
[..]
Waarom iets kopen waar je niet lekker op speelt?![]()
Geluid is niet alles, het gaat ook om het gevoel.
Lekker intro is dat gek.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De intro van For Whom The Bell Tolls... Damn we moeten dat nummer met de band doen op de muziekavond van mijn vorige middelbare school... Hymanz moet komen kijken dan
Zucht...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Looks + geluid... Daarvoor wil ik zo af en toe wel even pijn voor lijden![]()
Qua performance wel!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zucht...
Dude... Looks + geluid is niet alles!!
Alleen op technisch gebied inderdaad :pquote:
T is wel rustig vanavond hier.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:42 schreef Vamps het volgende:
[..]
Alleen op technisch gebied inderdaad :p
Maar dat is niet alles.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is wel rustig vanavond hier.
I no rite.quote:
Ik heb zo'n extra gat in m'n oor. Moet je wel goed schoonhouden. Dus spul d'r op. Maar een oor loopt door.quote:
Die bult is al bijna wegquote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef Hyman het volgende:
vanwege die bult zeker van je oor piercing
RenRen toch.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I no rite.
Ik spam te veel.
En wat vroeg je haar dan? Haar cupmaat? Zou ik ook geen antwoord op hebben gegeven.
jo jo jo ik kan ook rijmen want ik heet...... Heimenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n extra gat in m'n oor. Moet je wel goed schoonhouden. Dus spul d'r op. Maar een oor loopt door.Ik rijm mooi.
Hahaha, moet je dat schoonhouden?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n extra gat in m'n oor. Moet je wel goed schoonhouden. Dus spul d'r op. Maar een oor loopt door.Ik rijm mooi.
Dat is bijna hetzelfde joh!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
RenRen toch.![]()
Waar zie je me wel niet voor aan!!!!!
Ik vroeg wat haar muziek-stijl was.
Ja man.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
jo jo jo ik kan ook rijmen want ik heet...... Heimen![]()
Tuurlijk, als je op je gat bent gegaan en een hele grote wond hebt, moet dat ook! Alleeen van die piercings al helemaal.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, moet je dat schoonhouden?
Nooit gedaan toen ik men gaatjes liet schieten.![]()
Die mevrouw zei ook niet dat dat moest... serieus, moet je ze schoonhouden?
Ja man!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef Vamps het volgende:
[..]
Muziek-stijl staat gelijk aan Cup-maat?![]()
Sweeeeeet.
Waar moet je dat mee schoonhouden dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je op je gat bent gegaan en een hele grote wond hebt, moet dat ook! Alleeen van die piercings al helemaal.Want ja. M'n haar zit er nog weleens omheen. Daar zitten allemaal bacteriën in enzo.
![]()
Welke mevrouw zei van niet?
En ja, dat moet echt
In dat geval heb ik haar misschien een beetje een persoonlijke vraag gesteld.quote:
Alcohol/antibiotica heb ik. Dat werkt welquote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef Vamps het volgende:
[..]
Waar moet je dat mee schoonhouden dan?
Maar als je je piercing een tijdje hebt, is het dichtgegroeid en hoeft het niet meer toch?
De mevrouw die gaatjes in mijn oortjes prikte zei van niet.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:58 schreef Vamps het volgende:
[..]
In dat geval heb ik haar misschien een beetje een persoonlijke vraag gesteld.![]()
Ja, het was de oorlel die 'pijn' moest lijden.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alcohol/antibiotica heb ik. Dat werkt welMaar iets wat het schoonhoudt.
Nee, over een tijdje hoeft dat niet meer
Was het in je oorlel? Want ik geloof ook niet dat het dan hoeftVroeger hoefde ik dat ook niet.
quote:
mama mia zekerquote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil morgen met m'n mam naar de film morgen. Maar er is niets, zeker niet na 8en
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ja, het was de oorlel die 'pijn' moest lijden.
Dan kan je supergoed Cpt. Jack Sparrow nadoen met van die grote oorbellen van vriendinnen.
Drunkie zijn is zoooo cool dan.
Nooouu, met oorbellen in enzo dat Cpt. Jack Sparrow accentje nadoen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]Bij mij nog wat hogerder.
Hoe dan?![]()
Mijn oorlellen groeien al bijna niet meer dicht. Ik heb ze al 16 jaar. De gaten erin dan
Ja, ik was 2. En ik wou oorbellen. En m'n moeder het negeren, maar ik bleef erover doorgaan. En toen het erop aankwam hadden ze er een geschoten, en wou ik niet meer, want het deed toch wel zeer.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nooouu, met oorbellen in enzo dat Cpt. Jack Sparrow accentje nadoen.
16 jaar al. Behoorlijk lang.
2 jaar oud... jeez, dat is toch geen leeftijd voor oorbellen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik was 2. En ik wou oorbellen. En m'n moeder het negeren, maar ik bleef erover doorgaan. En toen het erop aankwam hadden ze er een geschoten, en wou ik niet meer, want het deed toch wel zeer.![]()
Kutkind.
Ik wil Jack Sparrow.Hij;s tof.
Ik ben paultjuhhh keiberoemd op fok en zit hier al jaren, dat jij mij niet kent komt omdat jij een stomme newbie bentquote:
Van die hindoes doen het al als ze nog nieteens kunnen lopen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:07 schreef Vamps het volgende:
[..]
2 jaar oud... jeez, dat is toch geen leeftijd voor oorbellen.
Jack Sparrow is geniaal tof inderdaad.
Maar het is praktisch onmogelijk een goede imitatie te doen... zelfs als je drunkie ben.
Wat je zegt ben je zelluf.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ben paultjuhhh keiberoemd op fok en zit hier al jaren, dat jij mij niet kent komt omdat jij een stomme newbie bent![]()
Doe's liefquote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ben paultjuhhh keiberoemd op fok en zit hier al jaren, dat jij mij niet kent komt omdat jij een stomme newbie bent![]()
Die hindoes zijn helemaal maf.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van die hindoes doen het al als ze nog nieteens kunnen lopen.
JaEn geen idee, nooit gezien.
Opzich wel vet toch.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef Hyman het volgende:
btw vamps, dat nieuwe metallica album is wel nais
Jaquote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Die hindoes zijn helemaal maf.
Je wilt het graag zien he?
Misschien dat er nog een filmpje van is.quote:
ik heb 'm gedownload.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Opzich wel vet toch.
Alleen van Metallica verwacht je standaard te veel, omdat ze zo goed waren.
Newbies mag je bashenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe's lief
Wij (ik) doe ook aardig.
Hoezo?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
dat is trouwens wel een mooie verkapte post van je![]()
Kijk eens in het profiel woman!! Welk jaartal staat daar?quote:
Die is inderdaad vrij vet.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef Hyman het volgende:
suicide and redemption is zo'n vet nummer!
duurt ook gewoon 10 minuten lang
Ik ben nog ouder dan jij hierquote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef Vamps het volgende:
[..]
Kijk eens in het profiel woman!! Welk jaartal staat daar?
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
nou daar is ze dan eindelijk hoor![]()
Heyquote:
Welkequote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef Vamps het volgende:
[..]
Mich!!! Jij moet nog een vraag beantwoorden!!!!!
Ooeoe michquote:Op woensdag 17 september 2008 21:18 schreef Hyman het volgende:
mich ik heb nog een plaatje van 1 van onze kittens, als je geïnteresseerd bent?
Ik vroeg gisteren wat jouw muziek-smaak was...quote:
Oh, hetzelfde als mn cupmaat bedoel je toch niet hequote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren wat jouw muziek-smaak was...
en toen sliep je ineens.
whehequote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren wat jouw muziek-smaak was...
en toen sliep je ineens.
ik zal ff zoeken voor jequote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ooeoe michbabybeestjes, dus zien zien zien
.
Ze heeft bijgelezen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:21 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Oh, hetzelfde als mn cupmaat bedoel je toch niet he!
Je moetmaar even op m'n last.fm kijken, staat in mn fobo. Ik ben lui. Maar het is vooral zoiets als KT Tunstall en Paramore.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ze heeft bijgelezen.![]()
Plus-punten voor Mich!![]()
Maar het antwoord!!
Fonsie is leukeeerrrquote:Op woensdag 17 september 2008 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
hoi bukakke:W
trouwens best een vieze naam heb je
Arme jijquote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij haat MSN mij nou en laat me niet meer on.
Whoo.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je moetmaar even op m'n last.fm kijken, staat in mn fobo. Ik ben lui. Maar het is vooral zoiets als KT Tunstall en Paramore.
heuj Paramore, dat luisteren Sjoegerd en ik ook welquote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je moetmaar even op m'n last.fm kijken, staat in mn fobo. Ik ben lui. Maar het is vooral zoiets als KT Tunstall en Paramore.
Dat is niet acceptabel Mich!!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Cute, amirite?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:25 schreef Hyman het volgende:
Jij op de foto met je (huis)dier #5
onderaan Mich
tis wel een actiefoto
Omg omg omgquote:Op woensdag 17 september 2008 21:25 schreef Hyman het volgende:
Jij op de foto met je (huis)dier #5
onderaan Mich
tis wel een actiefoto
Zuchtquote:Op woensdag 17 september 2008 21:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat is niet acceptabel Mich!!
En hoe de hell moet ik achter jouw last.fm komen?
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:26 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Omg omg omg![]()
![]()
.
Hij ziet er kei schattig uiiiit.
Dankjewel.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:27 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Zucht. http://www.last.fm/user/Mich1992
.
Errrr, omg, nu luisterde ik keivaak James Morrison achter elkaar, maa hij stond op repeat en ik was beneneeedenquote:
The village people?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:29 schreef Hyman het volgende:
ik heb ook wel eens dat ik heel verkeerde muziek luister, maar dat vind ik soms ook leuk
quote:
Vertelquote:Op woensdag 17 september 2008 21:32 schreef Vamps het volgende:
Michje... je smaak is opzich niet eens heel verrot.
Maar en kan nog wat verbeterd worden zo hier en daar.
Paramore!!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
heuj Paramore, dat luisteren Sjoegerd en ik ook wel
Iddquote:
Vertel...quote:
Ja, vertelquote:Op woensdag 17 september 2008 21:38 schreef RenRen- het volgende:
Mijn smaak is kudt.
Bijvoorbeeld: MEER PAOLO NUTINI!!!quote:
Dankjequote:
Ja wel echt op een goede manierquote:Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Da's altijd prettig. Goed afscheid genomen?
Dankjequote:
Ja kloptquote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Vamps het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: MEER PAOLO NUTINI!!!
25 Plays is veels te weinig.
Mafketeltje.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maarrr ik heb altijd perioden waar ik het ene leuk vind, daarna het andere. Nu is het vooral KT Tunstall, Paramore enz
.
Sorrie.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat ben ik ja en ik ben ook de enige die zo genoemd mag worden![]()
Het is je geraaiequote:Op woensdag 17 september 2008 21:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
Ik verzin wel wat anders.![]()
Lees wat je wil lezenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
hoi bukakke:W
trouwens best een vieze naam heb je
Dankjequote:Op woensdag 17 september 2008 21:25 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Fonsie is leukeeerrr.
[..]
Arme jij. Nu ben je weer onliinnenneee.
Jaquote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef Bakakame het volgende:
Oh en Paramore is leuk, Hayley![]()
![]()
En John Mayer![]()
Juistem! Het is namelijk geen bo!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja![]()
.
En Hyman, in een fobo moeten foto's!
Dit rollenspel gaat niet werken. Terug naar de originele plekken, slavewoman.quote:
Nou omdan meteen dat zweepje tevoorschijn te halen is ook meteen weer zo wat, ik vond dit rolle spel eigenlijk alvast een voorbereiding om te toekomstquote:Op woensdag 17 september 2008 21:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dit rollenspel gaat niet werken. Terug naar de originele plekken, slavewoman.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nou omdan meteen dat zweepje tevoorschijn te halen is ook meteen weer zo wat, ik vond dit rolle spel eigenlijk alvast een voorbereiding om te toekomst
Wtsssssjj.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nou omdan meteen dat zweepje tevoorschijn te halen is ook meteen weer zo wat, ik vond dit rolle spel eigenlijk alvast een voorbereiding om te toekomst
als je dat al erg vindquote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef Vamps het volgende:
[..]
Wtsssssjj.![]()
Heb veel foute internet-taal gezien, maar waar dit heen gaat gaat toch vrij ver.
Bedoelt gij de taal dat gij praat of wat ik de mijne op het beeldscherm tover?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef Vamps het volgende:
[..]
Wtsssssjj.![]()
Heb veel foute internet-taal gezien, maar waar dit heen gaat gaat toch vrij ver.
oh?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Meestal betreft het niet 2 jongens....
De taal die wij als eenheid samen tevoorschijn laten komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:58 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Bedoelt gij de taal dat gij praat of wat ik de mijne op het beeldscherm tover?
Hangt er vanaf hoe veel tegenspeelsters er aanwezig zijn natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 21:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Meestal betreft het niet 2 jongens....
Zie jij ze ergens?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe veel tegenspeelsters er aanwezig zijn natuurlijk
Of een msn gesprek van onsquote:
Toveren, Sei Geit een Heks!,quote:Op woensdag 17 september 2008 21:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
De taal die wij als eenheid samen tevoorschijn laten komen.
Kappuh nah...quote:
soms wel eh?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:01 schreef Vamps het volgende:
[..]
Kappuh nah...
Die lui zijn zulke prutsers... verschrikkelijk die ICT chat.. dat is echt zo fout dat zelfs ik weiger ermee geassocieerd te worden.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:01 schreef Vamps het volgende:
[..]
Kappuh nah...
Die lui zijn zulke prutsers... verschrikkelijk die ICT chat.. dat is echt zo fout dat zelfs ik weiger ermee geassocieerd te worden.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nou nu zijn de zweepjes van een betere aard
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je luistert teveel muziekHERRIE?
quote:
Het is al zo koud buiten, dan krijgt ze het nog kouder, dat is zieligquote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt vanavond weer een koude douche, mevrouwtje!!
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt vanavond weer een koude douche, mevrouwtje!!
Dat kan zelfs jou gebeuren.quote:
dat miste ik gewoonquote:Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef seekfaM het volgende:
BroemDit is eindelijk weer de Snelheid waarop een SC hoord te zijn
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Leren is leuk
Nieuwe ervaringen nog leuker![]()
Maar als ze daarna naar buiten gaat... is buiten ineens niet meer zo koud.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Het is al zo koud buiten, dan krijgt ze het nog kouder, dat is zielig.
Muziek die meestal niet in de top40 staatquote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat kan zelfs jou gebeuren.
Maar nu weet ik nog niet hoe jij jouw eigen muzieksmaak zou noemen.
Nee niet erna, dan is ze niet meer warmquote:Op woensdag 17 september 2008 22:09 schreef Vamps het volgende:
[..]
Maar als ze daarna naar buiten gaat... is buiten ineens niet meer zo koud.
HE geen top40 , die muzieksmaak heb ik ookquote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Muziek die meestal niet in de top40 staat. Maar dat is puur toeval. Nee wacht, toch niet, want de muziek waarvan ik hou staat serieus nooit in de top 40. Ik vind top40 stom
.
Errr, volgens mij brabbel ik maar wat, let niet op mij; k heb te weinig geslapen 2 nachten lang.
Bzzz.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Vamps het volgende:
O...My...GOD!!!
Men Ma heeft vandaag men raam open gezet toen ik weg was...
Nou zitten er allemaal muggen!! Dat gaat te furr.
Zo terug.
Hahahaha.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Muziek die meestal niet in de top40 staat. Maar dat is puur toeval. Nee wacht, toch niet, want de muziek waarvan ik hou staat serieus nooit in de top 40. Ik vind top40 stom
.
Errr, volgens mij brabbel ik maar wat, let niet op mij; k heb te weinig geslapen 2 nachten lang.
Waarom snapt niemand het begrip; last.fmquote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef seekfaM het volgende:
[..]
HE geen top40 , die muzieksmaak heb ik ook
Wat voor muziek luister jij nu dan![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Nee niet erna, dan is ze niet meer warm. Dus ze moet gewoon even hier komen staan zodat ik heb niet meer koud heb
.
JE HAD HET AFGELEERD.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Vamps het volgende:
O...My...GOD!!!
Men Ma heeft vandaag men raam open gezet toen ik weg was...
Nou zitten er allemaal muggen!! Dat gaat te furr.
Zo terug.
Nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahahaha.
Het geeft niet hoor.![]()
Gewoon een beetje een id-crisis?
Last.fm ken ik welquote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Waarom snapt niemand het begrip; last.fm!
Weetik veel, 't is vooral rock, alternatief enz.
Neequote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Sommige dingen horen alleen in de gedachten uitgesproken te worden
Nou, eigenlijk heb ik het nu dus koudquote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Je wordt nogal warm van RenRen he?
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Je wordt nogal warm van RenRen he?
HA.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Last.fm ken ik wel
Wat is die van joooouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |