The village people?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:29 schreef Hyman het volgende:
ik heb ook wel eens dat ik heel verkeerde muziek luister, maar dat vind ik soms ook leuk
quote:
Vertelquote:Op woensdag 17 september 2008 21:32 schreef Vamps het volgende:
Michje... je smaak is opzich niet eens heel verrot.
Maar en kan nog wat verbeterd worden zo hier en daar.
Paramore!!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
heuj Paramore, dat luisteren Sjoegerd en ik ook wel
Iddquote:
Vertel...quote:
Ja, vertelquote:Op woensdag 17 september 2008 21:38 schreef RenRen- het volgende:
Mijn smaak is kudt.
Bijvoorbeeld: MEER PAOLO NUTINI!!!quote:
Dankjequote:
Ja wel echt op een goede manierquote:Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Da's altijd prettig. Goed afscheid genomen?
Dankjequote:
Ja kloptquote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Vamps het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: MEER PAOLO NUTINI!!!
25 Plays is veels te weinig.
Mafketeltje.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maarrr ik heb altijd perioden waar ik het ene leuk vind, daarna het andere. Nu is het vooral KT Tunstall, Paramore enz
.
Sorrie.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat ben ik ja en ik ben ook de enige die zo genoemd mag worden![]()
Het is je geraaiequote:Op woensdag 17 september 2008 21:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
Ik verzin wel wat anders.![]()
Lees wat je wil lezenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
hoi bukakke:W
trouwens best een vieze naam heb je
Dankjequote:Op woensdag 17 september 2008 21:25 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Fonsie is leukeeerrr.
[..]
Arme jij. Nu ben je weer onliinnenneee.
Jaquote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef Bakakame het volgende:
Oh en Paramore is leuk, Hayley![]()
![]()
En John Mayer![]()
Juistem! Het is namelijk geen bo!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja![]()
.
En Hyman, in een fobo moeten foto's!
Dit rollenspel gaat niet werken. Terug naar de originele plekken, slavewoman.quote:
Nou omdan meteen dat zweepje tevoorschijn te halen is ook meteen weer zo wat, ik vond dit rolle spel eigenlijk alvast een voorbereiding om te toekomstquote:Op woensdag 17 september 2008 21:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dit rollenspel gaat niet werken. Terug naar de originele plekken, slavewoman.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nou omdan meteen dat zweepje tevoorschijn te halen is ook meteen weer zo wat, ik vond dit rolle spel eigenlijk alvast een voorbereiding om te toekomst
Wtsssssjj.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nou omdan meteen dat zweepje tevoorschijn te halen is ook meteen weer zo wat, ik vond dit rolle spel eigenlijk alvast een voorbereiding om te toekomst
als je dat al erg vindquote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef Vamps het volgende:
[..]
Wtsssssjj.![]()
Heb veel foute internet-taal gezien, maar waar dit heen gaat gaat toch vrij ver.
Bedoelt gij de taal dat gij praat of wat ik de mijne op het beeldscherm tover?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:56 schreef Vamps het volgende:
[..]
Wtsssssjj.![]()
Heb veel foute internet-taal gezien, maar waar dit heen gaat gaat toch vrij ver.
oh?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Meestal betreft het niet 2 jongens....
De taal die wij als eenheid samen tevoorschijn laten komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:58 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Bedoelt gij de taal dat gij praat of wat ik de mijne op het beeldscherm tover?
Hangt er vanaf hoe veel tegenspeelsters er aanwezig zijn natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 21:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Meestal betreft het niet 2 jongens....
Zie jij ze ergens?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe veel tegenspeelsters er aanwezig zijn natuurlijk
Of een msn gesprek van onsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |