Janee, D_A, iedereen kwetst mequote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef Hyman het volgende:
hey, dr was toch ook een topic, waar ook vamps+kwetsen instond?
Ik heb meestal 1 gitaar boven en 1 benedenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil een nummer spelen op de bas maar heb geen zin om alles opnieuw een half naar beneden te stemmen... Hoe bedoel je lui
Ik eis dat je je voorstelt!!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik hoef me niet meer voor te stellen, ben een stuk of 10 SC's geleden al binnengekomen
Ik vind het niet bijzonderquote:
Als je nou een vrouwmensch wasquote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik eis dat je je voorstelt!!
Ik was er een stuk of meer geleden binnen.
quote:
quote:Daj mi dan u kom si sretan
daj mi samo mrvu toplog ljeta
daj mi snove koji
nocna mora ne postanu
budi ruka koja Bosnu brani
budi ruka koja Bosnu hrani
da vec sutra nasi snovi java postanu
haaaj vampjeeeequote:
Zou dat verschil moeten uitmaken dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je nou een vrouwmensch was![]()
![]()
![]()
quote:
Stel je je voor?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan heb je niet goed opgelet!!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
haaaj vampjeeee
(weet je echte naam niet)
Renequote:Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
haaaj vampjeeee
(weet je echte naam niet)
btw op welke ict school zit jij?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet!!
De echte naam is: René!
Jij mij voorstellen, dat wil ik zienquote:
Doe ik expressquote:Op woensdag 17 september 2008 19:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je vergeet het streepje boven de tweede e!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |