Andersom geldt ookquote:Op donderdag 18 september 2008 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe kan je ooit bewijs van louter toeval leveren?
We moeten eens op houden met het complotdenken. Het Journaal eigenlijk gezien? Ging 80% van de tijd over Wilders. Wilders krijgt dus met zijn 9 zetels disproportioneel meer aandacht. Hoe kun je dan spreken van een poging om hem dood te zwijgen? Van Censuur? Dat zijn rechtse leugens. RECHTSE LEUGENS.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:25 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Linkse secularisten? Ik zeg toch net dat er daar waarschijnlijk een Marokkaantje aan de knoppen zit bij pol24? Een individuele actie dus, van een moslim, tegen rechts en tegen gristenenen. En zo zie je maar weer hoe gelijk Wilders gisteren had.
Zie je zelf niet hoe gammel en haatdragend je redeneert?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:25 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Linkse secularisten? Ik zeg toch net dat er daar waarschijnlijk een Marokkaantje aan de knoppen zit bij pol24? Een individuele actie dus, van een moslim, tegen rechts en tegen gristenenen. En zo zie je maar weer hoe gelijk Wilders gisteren had.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
We moeten eens op houden met het complotdenken. Het Journaal eigenlijk gezien? Ging 80% van de tijd over Wilders. Wilders krijgt dus met zijn 9 zetels disproportioneel meer aandacht. Hoe kun je dan spreken van een poging om hem dood te zwijgen? Van Censuur? Dat zijn rechtse leugens. RECHTSE LEUGENS.
De NOS zwicht gewoon voor de chantage van GeenStijl. Want uiteraard hoort Wilders helemaal geen tijd en aandacht te krijgen in het Journaal. In een journaalitempje van 2 minuten zijn het andere partijen met meer zetels en méér concrete plannen die eigenlijk de aandacht verdienen... maar het niet krijgen.
Klopkoek zou zijn negatieve energie moeten omzetten naar positieve energie,zodat hij zichzelf kan verbeteren.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:07 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?pageNumber=11
Telegraaf
Of technische storingen van een videostream...quote:Op donderdag 18 september 2008 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een treurig leven moet iemand hebben om zich druk te maken over een website.
Maar hij heeft wel gelijk!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:57 schreef _Kryptic het volgende:
[..]
Er schuilt toch wel een beetje komiek in Wilders
"Jij Wouter Bos stemmen, jij uitkering krijgen"
'We moeten eens ophouden met complotdenken.' Dat durf je daadwerkelijk hier neer te zetten?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
We moeten eens op houden met het complotdenken. Het Journaal eigenlijk gezien? Ging 80% van de tijd over Wilders. Wilders krijgt dus met zijn 9 zetels disproportioneel meer aandacht. Hoe kun je dan spreken van een poging om hem dood te zwijgen? Van Censuur? Dat zijn rechtse leugens. RECHTSE LEUGENS.
De NOS zwicht gewoon voor de chantage van GeenStijl. Want uiteraard hoort Wilders helemaal geen tijd en aandacht te krijgen in het Journaal. In een journaalitempje van 2 minuten zijn het andere partijen met meer zetels en méér concrete plannen die eigenlijk de aandacht verdienen... maar het niet krijgen.
Preciesquote:Op donderdag 18 september 2008 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, het heeft wel een plekje in het medialandschap vind ik. Beetje provoceren. Altijd leuk.Beetje wat Fok! nastreefde maar nooit heeft weten te bereiken.
Het was toch echt 'de rechtse plaggenhut' (wat een achterlijke benamingen, linksen, rechtsen.. blergh) die ze binnen liet.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:15 schreef detlevico het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk!
Want hoe meer allochtonen in Nederland,hoe meer stemmen voor de linkse kerk.
Daar heb je gelijk in maar...............quote:Op donderdag 18 september 2008 22:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het was toch echt 'de rechtse plaggenhut' (wat een achterlijke benamingen, linksen, rechtsen.. blergh) die ze binnen liet.
Omdat: goedkope arbeid.
En nu is de verwende Nederlander wél bereid om 'bepaald werk' te doen?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:27 schreef detlevico het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar...............
Dat is toen gebeurt omdat de verwende Nederlander verdomde om bepaald werk te doen.
En men zou hier tijdelijk zijn!
Klopt,binnengehaald door andere partijen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En nu is de verwende Nederlander wél bereid om 'bepaald werk' te doen?
Nee. Precies. Indertijd werd haast op aandringen van diezelfde organisaties die die mensen binnenhaalden complete gezinnen overgevlogen, zodat ze maar bleven. Ga me nu niet vertellen dat 'de linkse kerk' zo lief probeert te doen tegen bepaalde groepen immigranten om stemmen te winnen. Die zijn toch echt door complete andere partijen binnengehaald.
Het is achterlijk omdat het achterhaald is. Maar omdat Nova het nog gebruikt is dat het zeker nietquote:Op donderdag 18 september 2008 22:27 schreef detlevico het volgende:
[..]
Dat is toen gebeurt omdat de verwende Nederlander verdomde om bepaald werk te doen.
Bye the way,waarom is de benaming links, rechts achterlijk?
Bij Nova heeft men ook altijd over links,rechts.
En Nova = links.
Het was in het belang van werkgeversorganisaties (wat vroeger zo ongeveer wel gelijk stond aan 'rechts') om laaggeschoold personeel hier te houden die bereid waren voor een habbekrats de WC te schrobben.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:40 schreef detlevico het volgende:
[..]
Klopt,binnengehaald door andere partijen.
En ik herhaal voor tijdelijk,dat men complete gezinnen overvloog was onder leiding van links.
En ik herhaal het maar weer,ook toen dacht men:hoe meer allochtonen,hoe meer stemmen voor links.
Qua geschiedenis kan ik het nog wel begrijpen. Vroeger had je echte werkgeversorganisaties met daaraan verweven de politieke partijen (VVD, etc.) en de werknemersorganisaties met zijn partijen (PvdA, etc.).quote:Op donderdag 18 september 2008 22:27 schreef detlevico het volgende:
[..]
Bye the way,waarom is de benaming links, rechts achterlijk?
Bij Nova heeft men ook altijd over links,rechts.
En Nova = links.
Rare gedachte,waarom zouden mensen stemmen op partijen die hun niet binnengehaald hebben.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het was in het belang van werkgeversorganisaties (wat vroeger zo ongeveer wel gelijk stond aan 'rechts') om laaggeschoold personeel hier te houden die bereid waren voor een habbekrats de WC te schrobben.
Dacht je nu echt dat die, in den beginne, enkele duizenden mensen -op een bevolking van miljoenen- van significant belang waren voor de partijen? En waarom zouden die mensen stemmen op partijen die hun niet binnen gehaald hebben? Het waren immers de VVD en CDA die dat deden. Waar je dat tijdelijke vandaan haalt weet ik niet, anders dan het woord 'gastarbeider', wat impliceert dat een gast na verloop van tijd vertrekt.
Politieke definities impliceren soms wel wat anders dan de werkelijkheid. Actueel betwistbaar voorbeeld: 'wederopbouwmissie'.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef detlevico het volgende:
[..]
Rare gedachte,waarom zouden mensen stemmen op partijen die hun niet binnengehaald hebben.
Die gastarbeiders waren hier tijdelijk,de naam zegt het al: gast arbeider = gast na verloop van tijd vertrekt.
Volgens mij was dat voor de tijd van VVD en CDA,je bedoelde kabinet van Agt?
Nee maar in grote complotten geloof ik ook nietquote:Op donderdag 18 september 2008 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Andersom geldt ook![]()
Hoe kan jij bewijzen dat het louter toeval is?
Onzin, ook Wilders heeft er regelmatig van langs gekregen. Vaak geschreven in een subtiel spottende stijl.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef IHVK het volgende:
Het lijkt gewoon steeds meer het partijkrantje van de PVV.
Nog nooit heb ik ze kritiek op Wilders zien geven, terwijl toch iedereen er van langs krijgt.
Toch wel raar.
Ik vind het allemaal wat te goedkoop en simplistisch maar dat kan aan mij liggen (en aan dat supersneue taalgebruik vermoedelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 06:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Onzin, ook Wilders heeft er regelmatig van langs gekregen. Vaak geschreven in een subtiel spottende stijl.
Niet iedereen snapt dat. Het gekke van GS is nl. dat de schrijvers intelligent zijn, veel lezers ook, maar reaguurders i.h.a. mongolen.
Intelligente mensen roepen af en toe ook wel eens domme dingen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 06:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Onzin, ook Wilders heeft er regelmatig van langs gekregen. Vaak geschreven in een subtiel spottende stijl.
Niet iedereen snapt dat. Het gekke van GS is nl. dat de schrijvers intelligent zijn, veel lezers ook, maar reaguurders i.h.a. mongolen.
Nou noem één voorbeeld van echte kritiek (wel of niet in subtiel spottende stijl) op Wilders sinds de laatste tweede kamer verkiezingen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 06:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is inderdaad te triest voor woorden.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zie je zelf niet hoe gammel en haatdragend je redeneert?
* je fantaseert dat er waarschijnlijk een Marokkaantje aan de knoppen zit (hoe tekenend dat verkleinwoordje)
* je neemt je fantasie voor waar aan
* je gefantaseerde feit bewijst dat Wilder terecht een Marokkanenhater is..
Lijkt me verstandig voor iemand die "de volk" schrijft.....quote:Op woensdag 17 september 2008 19:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vind het prachtig. De volk krijgt wat het verdient. Niets meer en niets minder. Als half tokkie nederland zometeen op wilders stemt wil ik wel eens zien hoe wilders de problemen oplost.
Ga ik wel een baan in het buitenland zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |