Veganistenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Florian_ het volgende:
En uiteraard is dit een cool moslim bashtopic!![]()
Dus zeikers en bomenknuffelaars ga maar lekker de veganist uithangen of je ruwharige tekkel uitlaten, doei
Het gegeven "eet 's middags niet, maar geef het aan de arme" is best wel okequote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom dan "Ramadan"?
Gewoon nieuwsgierig.
Ik beweer dat toch ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef Bomil het volgende:
en lees goed ze zeggen niet dat ze het verbieden ze ''vinden'' het alleen maar et is een mening dus niet overdrijven vind ik :p
Je TT suggereert iets anders.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik beweer dat toch ook niet![]()
Als je de OP leest zie je dat ik schrijf "hoe kun je nou zoiets willen
Ga het eens lezen!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Teunebeun het volgende:
(heb dat artikel niet gelezen)
Óf je leest het artikel en reageert dan pas, óf je reageert niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Teunebeun het volgende:
Dus omdat zij van die idiote regeltjes maken mogen wij niet in Nederland eten. (heb dat artikel niet gelezen) Dan kun je net zo goed een idiote regel opstellen om moslims te verbieden om uit te gaan
Lees het maar wel, dan kom je minder achterlijk over.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Teunebeun het volgende:
Dus omdat zij van die idiote regeltjes maken mogen wij niet in Nederland eten. (heb dat artikel niet gelezen)
Ohja, die klopt niet helemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 17:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je TT suggereert iets anders..
Dan zou ik me - als moslim- juist nog verhevener voelen ten opzichte van die toeristen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk. Je zal toch maar 18 uur per dag niks mogen eten en drinken, terwijl een stel heidense toeristen gezellig zitten te schransen op straat en in restaurants.
Stel je bent 16 jaar en 1.80. Je wordt gevraagd om de islamitische wetten te volgen en ook de ramadan dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:40 schreef Bomil het volgende:
Ramadan is eigenlijk super gezond voor je
Je hebt namelijk 40% minder kans op hartaanvallen als je vast
en je leert discipline over jezelf
Je valt af
En het is goed voor bepaalde ziektes.
Ik ga denk ik maar is beginnen met ramadan LOL !11
Ja dat weet ik nu ook. Ik heb dat artikel gelezen. Ik vind het nog steeds raar die nieuwe wet, maar gelukkig is het alleen in de Arabische landen en niet hierquote:
Wederom slaat het nergens op wat je post.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu ook. Ik heb dat artikel gelezen. Ik vind het nog steeds raar die nieuwe wet, maar gelukkig is het alleen in de Arabische landen en niet hier
HET IS GEEN WET, HET IS EEN ONDERZOEK ONDER DE BEVOLKINGEN VAN EEN AANTAL ISLAMITISCHE LANDEN!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef Teunebeun het volgende:
Ja dat weet ik nu ook. Ik heb dat artikel gelezen. Ik vind het nog steeds raar die nieuwe wet, maar gelukkig is het alleen in de Arabische landen en niet hier
Dan vast je niet want als je gezondheidsproblemen hebt hoef je niet te vastenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:42 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Stel je bent 16 jaar en 1.80. Je wordt gevraagd om de islamitische wetten te volgen en ook de ramadan dus.
Wat als je dan 50 kilo weegt terwijl je nog aan de ramadan moet beginnen?
Ja, ik heb niet goed geslapen vannacht door de vrolijke buurman die de muziek keihard aanzette. Nee, ik ga jullie niet zijn nationaliteit geven want dan ben ik racistisch bezigquote:Op woensdag 17 september 2008 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HET IS GEEN WET, HET IS EEN ONDERZOEK ONDER DE BEVOLKINGEN VAN EEN AANTAL ISLAMITISCHE LANDEN!!!!!!!!!
En als het buiten 40 graden is?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:48 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dan vast je niet want als je gezondheidsproblemen hebt hoef je niet te vasten
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En als het buiten 40 graden is?
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Of als het buiten -15 graden is? (ijstijd)![]()
Ben ik blij dat ik nooit op vakantie gaquote:Op woensdag 17 september 2008 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
Het kan me niet zoveel jeuken, als ze het maar niet hier flikken.
Desalniettemin is wel weer iets ultra achterlijks.[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja dat zie ik vooral als ze de zwarte pieten gaan verneuken met allerlei kleurenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:54 schreef R4NCOR het volgende:
Gast Nederlanders willen in Nederland ook wel bepaalde (christelijke) gebruiken, laat moslims lekker zelf bepalen hoe en wat ze in hun eigen land willen.
Yeah, een poll-onderzoek dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Deze spoiler is niet geschikt voor de Nederlandse regering!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef CorneIis het volgende:
Straks mogen we nog niet eens ademen in het openbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als in Nederland de meerderheid er voor is, dan komen dergelijke onzinregels er niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:05 schreef Polderhaai het volgende:
De islam is nu eenmaal een wil opleggende doordramdoctrine die,als ze de meerderheid in een land of gebied vormen,absoluut zo gek zijn om dergelijke onzinregels er door te drukken...
Ook niet goed geslapen vannachtquote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Ringo het volgende:
Ja hoorstelletje dhimmi's.
Ongelofelijk, straks mag je niet eens meer zonder boerka over straat omdat een stel baardapen "last" van je hebben.
Kan iemand me vertellen waarom de PvdA voor deze wet heeft gestemd?
Aan alle mensen die niet kunnen lezen, niet willen lezen of om welke andere reden dan ook niet helemaal begrijpen wat er aan de hand is:quote:Op woensdag 17 september 2008 18:05 schreef Polderhaai het volgende:
Aan alle naievelingen die dit zaakje afschrijven als de ver van m'n bed show,van de vlak zevenduizend geenquetteerden,was maarliefst 96% voorstander van het verbieden van eten en drinken in het openbaar door kafirs(ongelovigen).
Wederom,het gaat hier uiteraard niet om alle vrome moslimbroeders en zusters,nee het gaat hier om al die westerse kafirs die de fijne ramadan komen verzieken met hun dure vakanties....quote:Op woensdag 17 september 2008 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso eet bijna niemand in moslimlanden tijdens de ramadan in het openbaar, dus ik snap het probleem niet?
dat dusquote:Op woensdag 17 september 2008 18:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Aan alle mensen die niet kunnen lezen, niet willen lezen of om welke andere reden dan ook niet helemaal begrijpen wat er aan de hand is:
62% van de ondervraagden wil niet geconfronteerd worden met etende en drinkende mensen tijdens de ramadan.
52% van de ondervraagden vindt dat restaurants zouden moeten worden gesloten overdag, tijdens de ramadan.
Die 96% waar je het over hebt, dat is het percentage dat deelneemt aan de ramadan, prutser.
Voordat je iemand voor prutser uitscheld,is het misschien een idee je te realiseren dat het hier hoe dan ook om een enorme hoeveelheid fanatiekelingen gaat. Je kunt natuurlijk aan het bagetaliseren blijven hè...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Aan alle mensen die niet kunnen lezen, niet willen lezen of om welke andere reden dan ook niet helemaal begrijpen wat er aan de hand is:
62% van de ondervraagden wil niet geconfronteerd worden met etende en drinkende mensen tijdens de ramadan.
52% van de ondervraagden vindt dat restaurants zouden moeten worden gesloten overdag, tijdens de ramadan.
Die 96% waar je het over hebt, dat is het percentage dat deelneemt aan de ramadan, prutser.
Strax moet je inderdaad belasting betalen om te ademen, vanwege de CO2 uitstoot van je longen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef CorneIis het volgende:
Straks mogen we nog niet eens ademen in het openbaar
Ik als buitenlander doe het ook niet hoor. Er is toch een soort van ongeschreven wet, maar wederzijds respect bestaat hier nog gewoon. Toeristen houden zich er ook gewoon aan, dus ik zie niet in wat er zou moeten veranderen?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:10 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Wederom,het gaat hier uiteraard niet om alle vrome moslimbroeders en zusters,nee het gaat hier om al die westerse kafirs die de fijne ramadan komen verzieken met hun dure vakanties....
Wat mij betreft moeten ze dit overigens mooi doordrukken en er een wet van maken dat idt ook echt niet meer mag. Moet je kijken hoe snel het dan over en schluss is met de toeristenindustrie in dergelijke landen...
Ergens vorig jaar zijn er daadwerkelijk een stel engelse wetenschappers geweest die onderzoek hadden gedaan naar het positieve effect van minder ademen(!). Deze heren hadden uitgerekend,dat als we nou met z'n allen de vierde ademteug zouden overslaan,dit een significant lagere CO2 uitstoot door ons vieze vervuilende mensjes tot gevolg zou hebben....quote:Op woensdag 17 september 2008 18:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Strax moet je inderdaad belasting betalen om te ademen, vanwege de CO2 uitstoot van je longen.
Leuk he, consumptieve kankerslaaf zijn![]()
Dat is heel mooi. Jammer dat de gemiddelde vrome moslim in dit land ZIP respect heeft voor die vieze,lage kafirs...en ondertussen hebben ze maar de bek vol van het feit dat ze zelf meer "reszpect"van ons hollanders willen...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
maar wederzijds respect bestaat hier nog gewoon. Toeristen houden zich er ook gewoon aan, dus ik zie niet in wat er zou moeten veranderen?
Vertel, hoe veel zijn dat er?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Voordat je iemand voor prutser uitscheld,is het misschien een idee je te realiseren dat het hier hoe dan ook om een enorme hoeveelheid fanatiekelingen gaat. Je kunt natuurlijk aan het bagetaliseren blijven hè...
Ik baal ervan dat ik deze post überhaupt nu ga plaatsen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Voordat je iemand voor prutser uitscheld,is het misschien een idee je te realiseren dat het hier hoe dan ook om een enorme hoeveelheid fanatiekelingen gaat. Je kunt natuurlijk aan het bagetaliseren blijven hè...
OOH IK SNAP HEMquote:Op woensdag 17 september 2008 18:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik deze post überhaupt nu ga plaatsen.
Nou,mijn beste,het totaal aantal moslims op deze aardkloot komt neer op een getal in de orde van de anderhalf miljard. Volgens de huidige cijfers zijn daarvan zo'n 8% fanatiekelingen die orthodox danwel extreem gelovig zijn(jeweetwel,bereid om zich van kant te maken voor ome allah).quote:Op woensdag 17 september 2008 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vertel, hoe veel zijn dat er?
Lijkt me niet,moslims in landen als de onze of bv. Groot Britannie en Belgie,hebben over het algemeen dezelfde "wensen" als hun medesekteleden in arabische landen...quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef DroogDok het volgende:
Klagen over wat moslims in een islamitisch land willen is behoorlijk kansloos.
Ik niet hoor, ik had het in ieder geval niet over de gehele Islamitische bevolking. Zeker niet omdat het slechts enkele duizenden ondervraagden zijn in een bepaald gebied.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Nou,mijn beste,het totaal aantal moslims op deze aardkloot komt neer op een getal in de orde van de anderhalf miljard. Volgens de huidige cijfers zijn daarvan zo'n 8% fanatiekelingen die orthodox danwel extreem gelovig zijn(jeweetwel,bereid om zich van kant te maken voor ome allah).
We hebben het hier dus over "slechts" 120 miljoen(!) lievertjes...
En zodra hier een serieuze stroming opstaat die eten overdag tijdens de ramadan wil vebieden heb je recht van klagen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Lijkt me niet,moslims in landen als de onze of bv. Groot Britannie en Belgie,hebben over het algemeen dezelfde "wensen" als hun medesekteleden in arabische landen...
Ey sorry chef, ik heb inderdaad niets toe te voegen aan al die andere interessante gegronde klachten die worden geplaatst op dit forumquote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef DroogDok het volgende:
Klagen over wat moslims in een islamitisch land willen is behoorlijk kansloos.
Trek het je niet aan hoor, 85% van de klachten in KLB gaat nergens over.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ey sorry chef, ik heb inderdaad niets toe te voegen aan al die andere interessante gegronde klachten die worden geplaatst op dit forum
Rot toch op man
Eh,ik wee' nie hoor,maar eh,was er niet een tijdje terug een NEDERLANDSE politicus die een film uitbracht voor het NEDERLANDSE volk,waarmee zo'n beetje de voltallige arabische wereld zich dacht te kunnen bemoeien? Ik kan me ook nog zo'n voorvalletje herinneren met een paar vage cartoontjes in een DEENS achteraf krantje....(waarbij de fijne oproermoslims nog fkes een paar ECHT kwetsende tekeningetjes hadden toegevoegd om er zeker van te zijn dat er een internationale rel ontsond...)quote:Op woensdag 17 september 2008 19:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En zodra hier een serieuze stroming opstaat die eten overdag tijdens de ramadan wil vebieden heb je recht van klagen.
NU is het net zo onzinnig als mensen in Saoudi Arabie die klagen over ons drugsbeleid.
Rot toch zelf op. Jij zou in een Arabisch land net zoiets zijn als een Marokkaan hier.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ey sorry chef, ik heb inderdaad niets toe te voegen aan al die andere interessante gegronde klachten die worden geplaatst op dit forum
Rot toch op man
Ja, ware het niet dat je je 's avonds dan ook niet feestelijk vol gaat proppen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Het gegeven "eet 's middags niet, maar geef het aan de arme" is best wel oke
Ben je nou zo dom of doe je net alsof?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef Megumi het volgende:
Dus de TS woont in Dubai of een Arabisch land en wil zich niet aanpassen aan de lokale gebruiken. Pot verwijt de ketel dat hij zwart zit.
"Telegraafpubliek"....hoezo stigmatiserende cliché...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:03 schreef DroogDok het volgende:
En dat was ook behoorlijk kansloos van die moslims om zich daarover op te winden, zeker omdat de film niet echt onwaarheden ofzo verkondigde.
Maar het telegraafpubliek die zich over deze enquette opwindt is net zo kansloos.
Maar jij bent concreet dus bang dat je in Nederland over een x aantal jaar niet meer overdag mag eten tijdens de rammadan?
En bij welk percentage is dat dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:19 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
"Telegraafpubliek"....hoezo stigmatiserende cliché...
Maargoed,het is nu eenmaal een feit,dat als het aantal moslims in een land over een bepaald percentage heen komt,zij dan steeds meer dwingend hun gewoontes begint op te leggen. Voorbeeldlanden te over(Voormalig Yoegoslavie,Indonesie,Soedan,Maleisie,"Palestina",etc.).
Als je daarvoor je kop in het zand steekt,neem ik je niet echt serieus. Het mag duidelijk zijn dat we in ons land met een versneld stijgende kromme steeds meer mosliminwoners krijgen die,als 't puntje bij paaltje komt,NIET naar onze westerse democratische waarden zullen luisteren maar zoals vanouds achter de betweterige en dwingelandimams aan zullen hobbelen...
Vraag dat aan de gelukkige "kafirs" in de betreffende landen. Basically is het zo,dat als de moslimminderheid zichzelf sterk genoeg acht,er een burgeroorlog losbreekt.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En bij welk percentage is dat dan?
Anders ga je mierenneuken over een detailquote:Op woensdag 17 september 2008 20:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En bij welk percentage is dat dan?
Nouja je beweerde zo sterk dat:quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Vraag dat aan de gelukkige "kafirs" in de betreffende landen. Basically is het zo,dat als de moslimminderheid zichzelf sterk genoeg acht,er een burgeroorlog losbreekt.
Verders zou je natuurlijk zelf de geschiedenis er op na kunnen slaan bij welke percentages het uit de klauw loopt. Als je het niet erg vind,ga ik niet jou persoonlijke "zoek de data op het net" slaaf uithangen. Dat mag je mooi zelf doen.
dat is dacht dan heb je vast wel cijfers paraat, maar het is blijkbaar gewoon gebral dus.quote:het is nu eenmaal een feit,dat als het aantal moslims in een land over een bepaald percentage heen komt,zij dan steeds meer dwingend hun gewoontes begint op te leggen.
Ik denk dat je het over je zelf hebt. Domme kut racist.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je net alsof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is uiteraard heel makkelijk om feiten af te branden en te ontkennen. Maar zoals gezegd,blijf lekker de kop in het zand steken voor jou onwelgevallige(en niet politiek correcte) zaken.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
dat is dacht dan heb je vast wel cijfers paraat, maar het is blijkbaar gewoon gebral dus.
Als jij zo veel van de materie af weet, zou het toch een kleine moeite moeten zijn om even wat te onderbouwen. En nee, roepen dat iets een feit is, dat maakt het geen feit.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:40 schreef Polderhaai het volgende:
Het alsmaar kinderachtige zeuren om de exacte cijfertjes,is niet meer dan een zwaktebod waarmee je aangeeft zelf niet of nauwelijks iets van de materie te weten.
bwahahquote:Op woensdag 17 september 2008 20:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over je zelf hebt. Domme kut racist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |