abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2008 @ 20:27:36 #76
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61711957
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

En bij welk percentage is dat dan?
Anders ga je mierenneuken over een detail

Trouwens. In de stad waarin ik woon zijn enkele projecten georganiseerd door de gemeente om in verscheidene "achterbuurten" jongeren te recruiten waarmee projecten gedaan werden. Denk aan radio maken, sportcompetities organiseren etc. Er kwamen maar een paar allochtone jongeren (dat was de doelgroep namelijk) op af, maar die vonden het erg leuk. Na een tijdje kwamen ze echter niet meer opdagen, omdat ze door hun eigen omgeving waren teruggefloten. Zo van "Ey, jullie mogen daar niet meer naartoe, jullie moeten je niet mengen met die mensen". Oftewel, integreer vooral niet

Heeft niet bijster veel met dit verhaal te maken, maar ach...
Primum non nocere
pi_61711997
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef Polderhaai het volgende:

[..]

Vraag dat aan de gelukkige "kafirs" in de betreffende landen. Basically is het zo,dat als de moslimminderheid zichzelf sterk genoeg acht,er een burgeroorlog losbreekt.
Verders zou je natuurlijk zelf de geschiedenis er op na kunnen slaan bij welke percentages het uit de klauw loopt. Als je het niet erg vind,ga ik niet jou persoonlijke "zoek de data op het net" slaaf uithangen. Dat mag je mooi zelf doen.
Nouja je beweerde zo sterk dat:
quote:
het is nu eenmaal een feit,dat als het aantal moslims in een land over een bepaald percentage heen komt,zij dan steeds meer dwingend hun gewoontes begint op te leggen.
dat is dacht dan heb je vast wel cijfers paraat, maar het is blijkbaar gewoon gebral dus.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 17 september 2008 @ 20:29:33 #78
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61712036
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of doe je net alsof?
Ik denk dat je het over je zelf hebt. Domme kut racist.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61712097
In Rotterdam is bijvoorbeeld 10% moslim, binnekort een burgeroorlog?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61712112
Alle moslims zijn mensen.

Tot zover mijn scheldkannonades
pi_61712131
Nederland gaat kapot!!!1 Belachelijk dat Hamer dit voorstel steunt!!!11
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61712466
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:

[..]

[..]

dat is dacht dan heb je vast wel cijfers paraat, maar het is blijkbaar gewoon gebral dus.
Het is uiteraard heel makkelijk om feiten af te branden en te ontkennen. Maar zoals gezegd,blijf lekker de kop in het zand steken voor jou onwelgevallige(en niet politiek correcte) zaken.

Het alsmaar kinderachtige zeuren om de exacte cijfertjes,is niet meer dan een zwaktebod waarmee je aangeeft zelf niet of nauwelijks iets van de materie te weten. Anders zou je zelf wel met de ontkennende cijfers en feiten komen,toch?

FEIT,alle islammietische landen onderdrukken niet-moslims. FEIT,in alle islammietische landen worden vrouwen veelvuldig lastiggevallen,aangerand en verkracht. FEIT,95% van alle terroristische aanslagen over de wereld word gepleegd door islamisten. En zo kan ik nog wel ff doorgaan...
Zij die zich gedragen als schapen,trekken de wolven aan...
  woensdag 17 september 2008 @ 20:42:08 #83
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61712543
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:40 schreef Polderhaai het volgende:
Het alsmaar kinderachtige zeuren om de exacte cijfertjes,is niet meer dan een zwaktebod waarmee je aangeeft zelf niet of nauwelijks iets van de materie te weten.
Als jij zo veel van de materie af weet, zou het toch een kleine moeite moeten zijn om even wat te onderbouwen. En nee, roepen dat iets een feit is, dat maakt het geen feit.

En mensen verwijten hun kop in het zand te steken als ze niet klakkeloos jouw beweringen voor waar aannemen, dat is geen zwaktebod?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 17 september 2008 @ 20:45:26 #84
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61712660
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat je het over je zelf hebt. Domme kut racist.
bwahah

Iemand racist noemen zonder diegene te kennen Ik zal even aan een paar van mijn allochtone vrienden vragen of ze echt zo'n last ervan hebben. Als je nou gewoon het nieuwsbericht en daarna mijn topic rustig had gelezen, had je gezien dat ik het alleen grappig en raar vind dat Moslims zoiets in eigen land doorgevoerd zouden willen zien. Persoonlijk boeit het mij geen flikker wat ze doen. Van mijn part gaan ze allemaal in een tutu de sirtaki dansen in een weiland terwijl ze zwaaien met een varkenskop op een stokje, ik vind het best.

Ik vind het alleen apart dat mensen vanwege een geloof zulke gewoontes op die manier aan niet-gelovigen zouden willen opdringen. (Ook al is het maar een enquête, sommige mensen denken kennelijk wel zo). En ik begrijp ook wel dat het een klein percentage moslims is, maar ik mag het dan toch nog wel raar vinden

Echt lachwekkend hoe sommige mensen kunnen reageren op een stukje tekst op een forum. En zoals in de OP stond (die je kennelijk niet gelezen hebt), als je het er niet mee eens bent flikker je maar op uit het topic
Primum non nocere
  woensdag 17 september 2008 @ 20:50:59 #85
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61712872
Kijk zo wel. Wat ik er iig uit kan halen is dat TS het artikel niet gelezen heeft en we nu een discussie hebben tussen een paar racistroepers, boomknuffelaars en lui die Arabieren baardapen noemen. Way to go. We faxen

Zal later nog eens kijken als iedereen weer tot 10 kan tellen zonder een natte onderbroek op te lopen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')