Anders ga je mierenneuken over een detailquote:Op woensdag 17 september 2008 20:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En bij welk percentage is dat dan?
Nouja je beweerde zo sterk dat:quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Vraag dat aan de gelukkige "kafirs" in de betreffende landen. Basically is het zo,dat als de moslimminderheid zichzelf sterk genoeg acht,er een burgeroorlog losbreekt.
Verders zou je natuurlijk zelf de geschiedenis er op na kunnen slaan bij welke percentages het uit de klauw loopt. Als je het niet erg vind,ga ik niet jou persoonlijke "zoek de data op het net" slaaf uithangen. Dat mag je mooi zelf doen.
dat is dacht dan heb je vast wel cijfers paraat, maar het is blijkbaar gewoon gebral dus.quote:het is nu eenmaal een feit,dat als het aantal moslims in een land over een bepaald percentage heen komt,zij dan steeds meer dwingend hun gewoontes begint op te leggen.
Ik denk dat je het over je zelf hebt. Domme kut racist.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je net alsof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is uiteraard heel makkelijk om feiten af te branden en te ontkennen. Maar zoals gezegd,blijf lekker de kop in het zand steken voor jou onwelgevallige(en niet politiek correcte) zaken.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
dat is dacht dan heb je vast wel cijfers paraat, maar het is blijkbaar gewoon gebral dus.
Als jij zo veel van de materie af weet, zou het toch een kleine moeite moeten zijn om even wat te onderbouwen. En nee, roepen dat iets een feit is, dat maakt het geen feit.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:40 schreef Polderhaai het volgende:
Het alsmaar kinderachtige zeuren om de exacte cijfertjes,is niet meer dan een zwaktebod waarmee je aangeeft zelf niet of nauwelijks iets van de materie te weten.
bwahahquote:Op woensdag 17 september 2008 20:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over je zelf hebt. Domme kut racist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |