abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61708292
Ondertussen mag ik er graag een gewoonte van maken om juist nu EXTRA duidelijk te genieten van eten en drinken in het openbaar en m'n raam wat verder open te laten staan als ik(natuurlijk overdag) een fijn nummertje maak met mijn vriendinneke(die zowieso nogal luidruchtig is in bed LOL)
Zij die zich gedragen als schapen,trekken de wolven aan...
pi_61708377
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef CorneIis het volgende:
Straks mogen we nog niet eens ademen in het openbaar
Strax moet je inderdaad belasting betalen om te ademen, vanwege de CO2 uitstoot van je longen.

Leuk he, consumptieve kankerslaaf zijn
pi_61708467
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:10 schreef Polderhaai het volgende:

[..]

Wederom,het gaat hier uiteraard niet om alle vrome moslimbroeders en zusters,nee het gaat hier om al die westerse kafirs die de fijne ramadan komen verzieken met hun dure vakanties....

Wat mij betreft moeten ze dit overigens mooi doordrukken en er een wet van maken dat idt ook echt niet meer mag. Moet je kijken hoe snel het dan over en schluss is met de toeristenindustrie in dergelijke landen...

Ik als buitenlander doe het ook niet hoor. Er is toch een soort van ongeschreven wet, maar wederzijds respect bestaat hier nog gewoon. Toeristen houden zich er ook gewoon aan, dus ik zie niet in wat er zou moeten veranderen?
Cool story, Hansel.
pi_61708479
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Strax moet je inderdaad belasting betalen om te ademen, vanwege de CO2 uitstoot van je longen.

Leuk he, consumptieve kankerslaaf zijn
Ergens vorig jaar zijn er daadwerkelijk een stel engelse wetenschappers geweest die onderzoek hadden gedaan naar het positieve effect van minder ademen(!). Deze heren hadden uitgerekend,dat als we nou met z'n allen de vierde ademteug zouden overslaan,dit een significant lagere CO2 uitstoot door ons vieze vervuilende mensjes tot gevolg zou hebben....
pi_61708593
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

maar wederzijds respect bestaat hier nog gewoon. Toeristen houden zich er ook gewoon aan, dus ik zie niet in wat er zou moeten veranderen?
Dat is heel mooi. Jammer dat de gemiddelde vrome moslim in dit land ZIP respect heeft voor die vieze,lage kafirs...en ondertussen hebben ze maar de bek vol van het feit dat ze zelf meer "reszpect"van ons hollanders willen...
  woensdag 17 september 2008 @ 18:40:14 #56
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61708722
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef Polderhaai het volgende:

[..]

Voordat je iemand voor prutser uitscheld,is het misschien een idee je te realiseren dat het hier hoe dan ook om een enorme hoeveelheid fanatiekelingen gaat. Je kunt natuurlijk aan het bagetaliseren blijven hè...
Vertel, hoe veel zijn dat er?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_61708850
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef Polderhaai het volgende:

[..]

Voordat je iemand voor prutser uitscheld,is het misschien een idee je te realiseren dat het hier hoe dan ook om een enorme hoeveelheid fanatiekelingen gaat. Je kunt natuurlijk aan het bagetaliseren blijven hè...
Ik baal ervan dat ik deze post überhaupt nu ga plaatsen.
  woensdag 17 september 2008 @ 19:12:01 #58
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61709527
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:45 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik baal ervan dat ik deze post überhaupt nu ga plaatsen.
OOH IK SNAP HEM JE POST TOCH OMDAT HET EIGENLIJK BAGATELLISEREN IS, TOCH? TOCH?
Primum non nocere
pi_61709689
Maar in die Arabische landen is toch 99% Moslim zowat, dus ach.
pi_61709765
Klagen over wat moslims in een islamitisch land willen is behoorlijk kansloos.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61709836
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Vertel, hoe veel zijn dat er?
Nou,mijn beste,het totaal aantal moslims op deze aardkloot komt neer op een getal in de orde van de anderhalf miljard. Volgens de huidige cijfers zijn daarvan zo'n 8% fanatiekelingen die orthodox danwel extreem gelovig zijn(jeweetwel,bereid om zich van kant te maken voor ome allah).
We hebben het hier dus over "slechts" 120 miljoen(!) lievertjes...
pi_61709919
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef DroogDok het volgende:
Lijkt me niet,moslims in landen als de onze of bv. Groot Britannie en Belgie,hebben over het algemeen dezelfde "wensen" als hun medesekteleden in arabische landen...
  woensdag 17 september 2008 @ 19:43:24 #63
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61710457
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef Polderhaai het volgende:

[..]

Nou,mijn beste,het totaal aantal moslims op deze aardkloot komt neer op een getal in de orde van de anderhalf miljard. Volgens de huidige cijfers zijn daarvan zo'n 8% fanatiekelingen die orthodox danwel extreem gelovig zijn(jeweetwel,bereid om zich van kant te maken voor ome allah).
We hebben het hier dus over "slechts" 120 miljoen(!) lievertjes...
Ik niet hoor, ik had het in ieder geval niet over de gehele Islamitische bevolking. Zeker niet omdat het slechts enkele duizenden ondervraagden zijn in een bepaald gebied.
pi_61710495
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Polderhaai het volgende:

[..]

Lijkt me niet,moslims in landen als de onze of bv. Groot Britannie en Belgie,hebben over het algemeen dezelfde "wensen" als hun medesekteleden in arabische landen...
En zodra hier een serieuze stroming opstaat die eten overdag tijdens de ramadan wil vebieden heb je recht van klagen.

NU is het net zo onzinnig als mensen in Saoudi Arabie die klagen over ons drugsbeleid.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 17 september 2008 @ 19:46:49 #65
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61710550
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef DroogDok het volgende:
Ey sorry chef, ik heb inderdaad niets toe te voegen aan al die andere interessante gegronde klachten die worden geplaatst op dit forum

Rot toch op man
Primum non nocere
pi_61710661
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ey sorry chef, ik heb inderdaad niets toe te voegen aan al die andere interessante gegronde klachten die worden geplaatst op dit forum

Rot toch op man
Trek het je niet aan hoor, 85% van de klachten in KLB gaat nergens over.
Maar als je 20 topics opent zijn er toch wel 3 gegrond, gemiddeld gezien dan. Succes met de volgende dus!!
pi_61710980
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:44 schreef DroogDok het volgende:

[..]

En zodra hier een serieuze stroming opstaat die eten overdag tijdens de ramadan wil vebieden heb je recht van klagen.

NU is het net zo onzinnig als mensen in Saoudi Arabie die klagen over ons drugsbeleid.
Eh,ik wee' nie hoor,maar eh,was er niet een tijdje terug een NEDERLANDSE politicus die een film uitbracht voor het NEDERLANDSE volk,waarmee zo'n beetje de voltallige arabische wereld zich dacht te kunnen bemoeien? Ik kan me ook nog zo'n voorvalletje herinneren met een paar vage cartoontjes in een DEENS achteraf krantje....(waarbij de fijne oproermoslims nog fkes een paar ECHT kwetsende tekeningetjes hadden toegevoegd om er zeker van te zijn dat er een internationale rel ontsond...)

Ik zou zeggen,slaap lekker verder en lees de tekst even waarmee al mijn post afsluiten...
pi_61711142
En dat was ook behoorlijk kansloos van die moslims om zich daarover op te winden, zeker omdat de film niet echt onwaarheden ofzo verkondigde.

Maar het telegraafpubliek die zich over deze enquette opwindt is net zo kansloos.

Maar jij bent concreet dus bang dat je in Nederland over een x aantal jaar niet meer overdag mag eten tijdens de rammadan?
  woensdag 17 september 2008 @ 20:08:27 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61711315
Dus de TS woont in Dubai of een Arabisch land en wil zich niet aanpassen aan de lokale gebruiken. Pot verwijt de ketel dat hij zwart zit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 17 september 2008 @ 20:10:25 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61711382
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Rot toch op man
Rot toch zelf op. Jij zou in een Arabisch land net zoiets zijn als een Marokkaan hier.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61711468
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef xalo het volgende:

[..]

Het gegeven "eet 's middags niet, maar geef het aan de arme" is best wel oke
Ja, ware het niet dat je je 's avonds dan ook niet feestelijk vol gaat proppen.
  woensdag 17 september 2008 @ 20:12:53 #72
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61711483
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef Megumi het volgende:
Dus de TS woont in Dubai of een Arabisch land en wil zich niet aanpassen aan de lokale gebruiken. Pot verwijt de ketel dat hij zwart zit.
Ben je nou zo dom of doe je net alsof?
Primum non nocere
pi_61711691
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:03 schreef DroogDok het volgende:
En dat was ook behoorlijk kansloos van die moslims om zich daarover op te winden, zeker omdat de film niet echt onwaarheden ofzo verkondigde.

Maar het telegraafpubliek die zich over deze enquette opwindt is net zo kansloos.

Maar jij bent concreet dus bang dat je in Nederland over een x aantal jaar niet meer overdag mag eten tijdens de rammadan?
"Telegraafpubliek"....hoezo stigmatiserende cliché...

Maargoed,het is nu eenmaal een feit,dat als het aantal moslims in een land over een bepaald percentage heen komt,zij dan steeds meer dwingend hun gewoontes begint op te leggen. Voorbeeldlanden te over(Voormalig Yoegoslavie,Indonesie,Soedan,Maleisie,"Palestina",etc.).
Als je daarvoor je kop in het zand steekt,neem ik je niet echt serieus. Het mag duidelijk zijn dat we in ons land met een versneld stijgende kromme steeds meer mosliminwoners krijgen die,als 't puntje bij paaltje komt,NIET naar onze westerse democratische waarden zullen luisteren maar zoals vanouds achter de betweterige en dwingelandimams aan zullen hobbelen...
pi_61711786
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:19 schreef Polderhaai het volgende:

[..]

"Telegraafpubliek"....hoezo stigmatiserende cliché...

Maargoed,het is nu eenmaal een feit,dat als het aantal moslims in een land over een bepaald percentage heen komt,zij dan steeds meer dwingend hun gewoontes begint op te leggen. Voorbeeldlanden te over(Voormalig Yoegoslavie,Indonesie,Soedan,Maleisie,"Palestina",etc.).
Als je daarvoor je kop in het zand steekt,neem ik je niet echt serieus. Het mag duidelijk zijn dat we in ons land met een versneld stijgende kromme steeds meer mosliminwoners krijgen die,als 't puntje bij paaltje komt,NIET naar onze westerse democratische waarden zullen luisteren maar zoals vanouds achter de betweterige en dwingelandimams aan zullen hobbelen...
En bij welk percentage is dat dan?
pi_61711934
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vraag dat aan de gelukkige "kafirs" in de betreffende landen. Basically is het zo,dat als de moslimminderheid zichzelf sterk genoeg acht,er een burgeroorlog losbreekt.
Verders zou je natuurlijk zelf de geschiedenis er op na kunnen slaan bij welke percentages het uit de klauw loopt. Als je het niet erg vind,ga ik niet jou persoonlijke "zoek de data op het net" slaaf uithangen. Dat mag je mooi zelf doen.
  woensdag 17 september 2008 @ 20:27:36 #76
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61711957
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Anders ga je mierenneuken over een detail

Trouwens. In de stad waarin ik woon zijn enkele projecten georganiseerd door de gemeente om in verscheidene "achterbuurten" jongeren te recruiten waarmee projecten gedaan werden. Denk aan radio maken, sportcompetities organiseren etc. Er kwamen maar een paar allochtone jongeren (dat was de doelgroep namelijk) op af, maar die vonden het erg leuk. Na een tijdje kwamen ze echter niet meer opdagen, omdat ze door hun eigen omgeving waren teruggefloten. Zo van "Ey, jullie mogen daar niet meer naartoe, jullie moeten je niet mengen met die mensen". Oftewel, integreer vooral niet

Heeft niet bijster veel met dit verhaal te maken, maar ach...
Primum non nocere
pi_61711997
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef Polderhaai het volgende:

[..]

Vraag dat aan de gelukkige "kafirs" in de betreffende landen. Basically is het zo,dat als de moslimminderheid zichzelf sterk genoeg acht,er een burgeroorlog losbreekt.
Verders zou je natuurlijk zelf de geschiedenis er op na kunnen slaan bij welke percentages het uit de klauw loopt. Als je het niet erg vind,ga ik niet jou persoonlijke "zoek de data op het net" slaaf uithangen. Dat mag je mooi zelf doen.
Nouja je beweerde zo sterk dat:
quote:
het is nu eenmaal een feit,dat als het aantal moslims in een land over een bepaald percentage heen komt,zij dan steeds meer dwingend hun gewoontes begint op te leggen.
dat is dacht dan heb je vast wel cijfers paraat, maar het is blijkbaar gewoon gebral dus.
  woensdag 17 september 2008 @ 20:29:33 #78
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61712036
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of doe je net alsof?
Ik denk dat je het over je zelf hebt. Domme kut racist.
pi_61712097
In Rotterdam is bijvoorbeeld 10% moslim, binnekort een burgeroorlog?
pi_61712112
Alle moslims zijn mensen.

Tot zover mijn scheldkannonades
pi_61712131
Nederland gaat kapot!!!1 Belachelijk dat Hamer dit voorstel steunt!!!11
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61712466
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:

[..]

[..]

dat is dacht dan heb je vast wel cijfers paraat, maar het is blijkbaar gewoon gebral dus.
Het is uiteraard heel makkelijk om feiten af te branden en te ontkennen. Maar zoals gezegd,blijf lekker de kop in het zand steken voor jou onwelgevallige(en niet politiek correcte) zaken.

Het alsmaar kinderachtige zeuren om de exacte cijfertjes,is niet meer dan een zwaktebod waarmee je aangeeft zelf niet of nauwelijks iets van de materie te weten. Anders zou je zelf wel met de ontkennende cijfers en feiten komen,toch?

FEIT,alle islammietische landen onderdrukken niet-moslims. FEIT,in alle islammietische landen worden vrouwen veelvuldig lastiggevallen,aangerand en verkracht. FEIT,95% van alle terroristische aanslagen over de wereld word gepleegd door islamisten. En zo kan ik nog wel ff doorgaan...
  woensdag 17 september 2008 @ 20:42:08 #83
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61712543
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:40 schreef Polderhaai het volgende:
Het alsmaar kinderachtige zeuren om de exacte cijfertjes,is niet meer dan een zwaktebod waarmee je aangeeft zelf niet of nauwelijks iets van de materie te weten.
Als jij zo veel van de materie af weet, zou het toch een kleine moeite moeten zijn om even wat te onderbouwen. En nee, roepen dat iets een feit is, dat maakt het geen feit.

En mensen verwijten hun kop in het zand te steken als ze niet klakkeloos jouw beweringen voor waar aannemen, dat is geen zwaktebod?
  woensdag 17 september 2008 @ 20:45:26 #84
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61712660
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat je het over je zelf hebt. Domme kut racist.
bwahah

Iemand racist noemen zonder diegene te kennen Ik zal even aan een paar van mijn allochtone vrienden vragen of ze echt zo'n last ervan hebben. Als je nou gewoon het nieuwsbericht en daarna mijn topic rustig had gelezen, had je gezien dat ik het alleen grappig en raar vind dat Moslims zoiets in eigen land doorgevoerd zouden willen zien. Persoonlijk boeit het mij geen flikker wat ze doen. Van mijn part gaan ze allemaal in een tutu de sirtaki dansen in een weiland terwijl ze zwaaien met een varkenskop op een stokje, ik vind het best.

Ik vind het alleen apart dat mensen vanwege een geloof zulke gewoontes op die manier aan niet-gelovigen zouden willen opdringen. (Ook al is het maar een enquête, sommige mensen denken kennelijk wel zo). En ik begrijp ook wel dat het een klein percentage moslims is, maar ik mag het dan toch nog wel raar vinden

Echt lachwekkend hoe sommige mensen kunnen reageren op een stukje tekst op een forum. En zoals in de OP stond (die je kennelijk niet gelezen hebt), als je het er niet mee eens bent flikker je maar op uit het topic
Primum non nocere
  woensdag 17 september 2008 @ 20:50:59 #85
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61712872
Kijk zo wel. Wat ik er iig uit kan halen is dat TS het artikel niet gelezen heeft en we nu een discussie hebben tussen een paar racistroepers, boomknuffelaars en lui die Arabieren baardapen noemen. Way to go. We faxen

Zal later nog eens kijken als iedereen weer tot 10 kan tellen zonder een natte onderbroek op te lopen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')