abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62878926
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:05 schreef PrincePolly het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zich zo irriteert aan anderen op de sportschool. Als ik dat zou doen dan zou ik net zo goed niet meer kunnen gaan. Wat je bij ons allemaal tegenkomt...
ik irriteer me niet. Het verbaast me alleen uitermate.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 2 november 2008 @ 12:47:04 #152
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62879688
quote:
Ik snap niet dat iedereen zich zo irriteert aan anderen op de sportschool. Als ik dat zou doen dan zou ik net zo goed niet meer kunnen gaan. Wat je bij ons allemaal tegenkomt...
mensen kijken is altijd leuk, zeker als ze denken slim te zijn maar in werkelijkheid niet echt hendig bezig zijn
pi_62883464
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:47 schreef Fugie het volgende:

[..]

mensen kijken is altijd leuk, zeker als ze denken slim te zijn maar in werkelijkheid niet echt hendig bezig zijn
Ja dat vind ik ook. Ik zie dat meneer de popcorn zich altijd alleen opwindt hierover en zelfs de moeite neemt het op een forum te gooien; zonde van de tijd.

Wij hebben ook zo'n dude die met 1 hand in zijn korte broek staat en met zijn rechterhand een dumbel vasthoudt en een beetje op een neer beweegt. Als hij deze repeterende beweging dan een paar keer heeft gedaan dan gaat hij met 2 handen in zijn korte broek staan en tv kijken. That's it.
Oh ja: 2x per week.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_62896978
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:30 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. Ik zie dat meneer de popcorn zich altijd alleen opwindt hierover en zelfs de moeite neemt het op een forum te gooien; zonde van de tijd.

leren lezen maat.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 3 november 2008 @ 09:44:31 #155
37248 BertV
Klei indiaan
pi_62901233
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:30 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Wij hebben ook zo'n dude die met 1 hand in zijn korte broek staat en met zijn rechterhand een dumbel vasthoudt en een beetje op een neer beweegt.
Die zie ik ook. Maar ik zie ook de positieve figuren.

Een man in de vijftig die kwam voor wat cardio. Af en toe bijna verlegen naar het krachtgedeelte kwam en interesse toonde... en nu echt goed vooruitgang maakt als krachtsporter.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  maandag 3 november 2008 @ 11:06:20 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62902844
quote:
Inderdaad ik let er niet eens op en doe mn ding een uurtje en ben weer weg, mensen kijken mij meer vreemd aan dan andersom maar dat is meer omdat ik wat (voor onze sportschool) onconventionele oefeningen doe.

Wat me dan wel goed doet is dat ik zaterdag mn hang cleans aan het doen ben en er een enorme bodybuilder naar me toe komt en me even verteld dat hij die oefeningen ook ooit probeerde en 2 dagen lang zn nest niet uit kon komen en dat hij wel respect had voor wat ik deed
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62915019
Vraagje :

Wat train je PRECIES als je een chin-up doet, maar dan met de handen wat dichter bij elkaar en een kwartslag gedraaid? Weet iemand dit?
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  maandag 3 november 2008 @ 19:43:01 #158
101852 kokos
mividaloca
pi_62915962
Is het raadzaam om tijdens bank drukken met losse halters de halters een kwartslag te draaien in de opgaande beweging? Ik zie sommigen dit doen maar vraag me af of dit bijdraagt aan het gewenste eindresultaat.
Viva los Vatos Locos
pi_62916393
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef PrincePolly het volgende:
Vraagje :

Wat train je PRECIES als je een chin-up doet, maar dan met de handen wat dichter bij elkaar en een kwartslag gedraaid? Weet iemand dit?
Exrx copy paste:

Target

* Latissimus Dorsi

Synergists

* Brachialis
* Brachioradialis
* Teres Major
* Deltoid, Posterior
* Rhomboids
* Levator Scapulae
* Trapezius, Lower
* Trapezius, Middle
* Pectoralis Major, Sternal
* Pectoralis Minor

Dynamic Stabilizers

* Biceps Brachii
* Triceps, Long Head
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:43 schreef kokos het volgende:
Is het raadzaam om tijdens bank drukken met losse halters de halters een kwartslag te draaien in de opgaande beweging? Ik zie sommigen dit doen maar vraag me af of dit bijdraagt aan het gewenste eindresultaat.
Nee.
pi_62919220
Led, kan ik dit samenvatten als:

- Hoofdzakelijk rug
- Met als bijzaken : de rest van upper-body
pi_62931405
Inderdaad.
En hoe meer je je handen van 'pronated' grip naar 'supinated' grip verandert, hoe groter de rol van je biceps worden bij de chin/pull up.
pi_62973197
tijdje hier niet geweest. Rugproblemen zijn nog niet over. iets zwaarder geworden. Nu 110kg
  woensdag 5 november 2008 @ 16:31:28 #163
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62973637
Laatste 2 weken boeken ik weer lekker veel vooruitgang. Nog wel steeds 3 setjes van 15. Binnenkort maar eens overgaan op setjes van 10.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_62975290
Er is zelfs een term voor vrouwen (en mannen) die met te weinig gewicht denken aan "krachtraining" te doen:
PDS (Pink Dumbbell Syndrome)
  woensdag 5 november 2008 @ 20:12:19 #165
97745 Thorical
finding a way
pi_62979876
Ik ga nu mijn 3e maand in qua training. Ik ben dus een beginneling. Maar nu stelt de sportschool voor om een ander trainingsschema te volgen. Ik zat tot nu toe op dinsdag onderlichaam 10, 9, 8. Donderdag bovenlichaam ook 10 enz. en ook op 5 verschillende toestellen. De laatste acht tot tandenbrekens toe qua gewicht.
Maar nu stellen ze voor om het bovenlichaam in stukken te verdelen qua training. Borst, armen, rug, misschien vergeet ik er een.
Maar nu ben ik bang dat mijn benen achter gaan blijven omdat er minstens 3 keer het bovenlichaam getraind wordt op 1 keer m'n benen. Terwijl dit toch de basis is die alles moet dragen.
Is mijn vrees gegrond?
Ik train trouwens bij UFA in Amsterdam.
pi_62980486
Je kan toch iedere dag squats toevoegen?
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 5 november 2008 @ 21:14:34 #167
97745 Thorical
finding a way
pi_62982003
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:31 schreef zquing het volgende:
Je kan toch iedere dag squats toevoegen?
Natuurlijk kan dat. En dat is ook waar ik het morgen ook over zal hebben.
Mijn benen mijn basis en die hebben onderhoud nodig.
pi_62993949
Elke spiergroep 1x per week willen ze naartoe. Niks mee mis. Je benen blijven echt niet achter.
En 4x per week squatten heb je geen reet aan, wat dacht je van hersteltijd?
pi_63011337
Herstellen doe je wel in je de-load?
pi_63030241
Als je goed hebt getraind is 48uur herstel toch echt nodig. Dus 2x per week benen is meer dan genoeg. Of je spreidt het een beetje uit op spiergroepen binnen je benen.
pi_63050482
Ben inmiddels ook weer begonnen met sporten. Dit is mijn trainingsschema:
Bankdrukken
Squat
Dumble row
Shoulder press
Lunge
Pulldown
Biceps EZ stang
En tussendoor nog buikspieren.
Maandag en woensdag 4 setjes,
Set 1 15her, set 2 12her, set 3 10her, set 4 8her
Vrijdag zwaardere gewichten
Set 1 8her, set 2 6her, set 3 3her, set 4 3her.

Hier begin ik vanaf maandag mee.

Iemand ervaring met Universal Amino 2700?
pi_63059603
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
Als je goed hebt getraind is 48uur herstel toch echt nodig. Dus 2x per week benen is meer dan genoeg. Of je spreidt het een beetje uit op spiergroepen binnen je benen.
Dit is erg afhankelijk van je volume en intensiteit. Mijn quads zijn het meeste gegroeit toen ik 3x per week squatte.
pi_63070248
train altijd max
pi_63072230
Dat doen de meeste denk ik maar dat kan met zowel een hoog/laag volume als wel intensiteit.
pi_63118648
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
train altijd max
Leer je training iig te periodiseren voor optimaal resultaat. De boog kan niet altijd gespannen staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')