ik irriteer me niet. Het verbaast me alleen uitermate.quote:Op zondag 2 november 2008 11:05 schreef PrincePolly het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zich zo irriteert aan anderen op de sportschool. Als ik dat zou doen dan zou ik net zo goed niet meer kunnen gaan. Wat je bij ons allemaal tegenkomt...
mensen kijken is altijd leuk, zeker als ze denken slim te zijn maar in werkelijkheid niet echt hendig bezig zijnquote:Op zondag 2 november 2008 11:05 schreef PrincePolly het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zich zo irriteert aan anderen op de sportschool. Als ik dat zou doen dan zou ik net zo goed niet meer kunnen gaan. Wat je bij ons allemaal tegenkomt...
quote:Op zondag 2 november 2008 12:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
mensen kijken is altijd leuk, zeker als ze denken slim te zijn maar in werkelijkheid niet echt hendig bezig zijn
leren lezen maat.quote:Op zondag 2 november 2008 15:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Ik zie dat meneer de popcorn zich altijd alleen opwindt hierover en zelfs de moeite neemt het op een forum te gooien; zonde van de tijd.
Die zie ik ook. Maar ik zie ook de positieve figuren.quote:Op zondag 2 november 2008 15:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n dude die met 1 hand in zijn korte broek staat en met zijn rechterhand een dumbel vasthoudt en een beetje op een neer beweegt.
Inderdaad ik let er niet eens op en doe mn ding een uurtje en ben weer weg, mensen kijken mij meer vreemd aan dan andersom maar dat is meer omdat ik wat (voor onze sportschool) onconventionele oefeningen doe.quote:Op zondag 2 november 2008 11:05 schreef PrincePolly het volgende:
Exrx copy paste:quote:Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef PrincePolly het volgende:
Vraagje :
Wat train je PRECIES als je een chin-up doet, maar dan met de handen wat dichter bij elkaar en een kwartslag gedraaid? Weet iemand dit?
Nee.quote:Op maandag 3 november 2008 19:43 schreef kokos het volgende:
Is het raadzaam om tijdens bank drukken met losse halters de halters een kwartslag te draaien in de opgaande beweging? Ik zie sommigen dit doen maar vraag me af of dit bijdraagt aan het gewenste eindresultaat.
Natuurlijk kan dat. En dat is ook waar ik het morgen ook over zal hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:31 schreef zquing het volgende:
Je kan toch iedere dag squats toevoegen?
Dit is erg afhankelijk van je volume en intensiteit. Mijn quads zijn het meeste gegroeit toen ik 3x per week squatte.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
Als je goed hebt getraind is 48uur herstel toch echt nodig. Dus 2x per week benen is meer dan genoeg. Of je spreidt het een beetje uit op spiergroepen binnen je benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |