Goed plan: gewoon goed hard trainen! En gooi die weegschaal in de hoek; er zit weinig overtollig vet op je lijf (of wees er op voorbereid dat je weegschaal op een gegeven moment weer hoger kan gaan uitslaan).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit ben ik:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
1.75/68-69kg
ik wou eerst afvallen, heb ook 61 gewogen, maar toen zag ik er nog al.. tietloos en breekbaar uit! Dus nu is mijn plan gewoon trainen dan komt de rest van zelf wel
Ik heb mij ook al een tijdje niet gewogenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef Rigital het volgende:
[..]
Goed plan: gewoon goed hard trainen! En gooi die weegschaal in de hoek; er zit weinig overtollig vet op je lijf (of wees er op voorbereid dat je weegschaal op een gegeven moment weer hoger kan gaan uitslaan).
Bedankt voor je snelle en uitgebreide reactie... Het eten heb ik het vandaag (thuis) al wat over gehad. Met als resultaat dat er wekelijks nasi (dus rijst) op het menu staat en er ook minimaal 2 keer per week vis gegeten wordt. Heb namelijk vernomen dat deze 2 producten het ook goed doen. Verder af en toe is een gebakken ei eten, iets wat ik nu eigenlijk nooit doe. Kwark hoe ik niet zo van, maar is misschien ook wel een optie dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:24 schreef Rigital het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Iedereen is ooit begonnen
[..]
Zoals gezegd: weinig eiwitten. En meer algemeen: de jam, hagelslag, croissaints bevatten weinig voedingsstoffen.
[..]
Jammer van die chips
[..]
Zie hierboven. Je eet al wel regelmatig maar nog niet de beste dingen.
[..]
- maak gebruik van dat beetje begeleiding dat er is
- ik weet niet waar je woont en hoe lang je abonnement loopt, maar je zou op zoek kunnen gaan naar een andere sportschool.
[..]
Goed verdeeld over de week.
[..]
OK: hier gaan dus wat dingen mis.
- wie heeft je dit schema gegeven?
- stap over op bv. 3 setjes van 10 herhalingen (=> je kunt de oefeningen met meer gewicht doen)
- geen oefeningen voor je benen in je schema
- onevenwichtig verdeeld: 4 oefeningen voor de borst?
- hoe lang doe je over een training?
- er zijn wel losse stangen/gewichten en dumbbells aanwezig?
Indien ja: dan zullen we je wat alternatieve oefeningen geven.
[..]
Mja, ik begrijp je redenatie. Maar als je echt gespierder wilt worden, zul je ook je benen moeten trainen. Je benen zijn een grote spiergroep en bij het trainen van spieren komt groeihormoon vrij. Bij het trainen van grote spiergroepen (zoals de benen) komen veel groeihormonen vrij en die helpen ook je overige spieren te laten groeien.
[..]
Ik houd altijd 3 setjes van 7x aan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
En voor het snelste resultaat is 3x 10 bij een iets zwaarder gewicht dus beter als 3x15 iets lichter?
zo ver was ik zelf ook welquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:21 schreef Semargofni het volgende:
Real man do deadlift.
belangrijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef zquing het volgende:
hoe belangerijk is 't om te deadliften? Ik probeer 't wel steeds maar ben bang dat m'n vorm niet goed is. ZIjn geen goede spiegels om mezelf in de gaten te houden................. en jammergenoeg zie ik nooit iemand deadliften
mn positie net voordat ik begin is goed(als ik in de spiegel naast me kijk) Maar als ik ga tillen gaat mn rug weer bol staan...... Morgen maar weer proberenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
belangrijk!
en je moet gewoon je goed inlezen in die deadlift, stap voor stap opzetten, en rustig beginnen met laag gewicht. Verder is het inderdaad wel eens handig om te kijken hoe je vorm is, maar doe dat niet tijdens de lift. Probeer, als er nergens spijgels zijn, ergens je spiegelbeeld in een raam oid te vinden en bekijk je positie net voordat je met de lift begint.
havermout ipv brood?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:33 schreef Fuzzysham het volgende:
Ik wil eind januari beginnen met een Low carb dieet en ik wil me er nu al op voorbereiden. Mijn doel is al t vet van me buik weg en weer helemaal droog worden.
Ik kom er echt niet uit wat ik nou de hele dag zou moeten eten.. Kwark, melk, kip, rijst, eiwitshakes.. daar red je het toch niet mee? Ik wil dit een aantal maandjes volhouden maar dan wel met wat meer afwisseling:$
Verder.. Wat is een goede vervanger voor brood? (aldus het enige wat ik op school en in de trein kan eten..)
En wat eet je nou precies als ontbijt? Zijn er alternatieven voor kwark?
Ik heb totaal geen ervaring met dit soort dieet(Ik heb nog nooit vet gehad op me lange ecto lijf
)
Beheers je squats in goede vorm ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef zquing het volgende:
[..]
mn positie net voordat ik begin is goed(als ik in de spiegel naast me kijk) Maar als ik ga tillen gaat mn rug weer bol staan...... Morgen maar weer proberen
hee Rambo...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:33 schreef Fuzzysham het volgende:
Ik wil eind januari beginnen met een Low carb dieet en ik wil me er nu al op voorbereiden. Mijn doel is al t vet van me buik weg en weer helemaal droog worden.
Ik kom er echt niet uit wat ik nou de hele dag zou moeten eten.. Kwark, melk, kip, rijst, eiwitshakes.. daar red je het toch niet mee? Ik wil dit een aantal maandjes volhouden maar dan wel met wat meer afwisseling:$
Verder.. Wat is een goede vervanger voor brood? (aldus het enige wat ik op school en in de trein kan eten..)
En wat eet je nou precies als ontbijt? Zijn er alternatieven voor kwark?
Ik heb totaal geen ervaring met dit soort dieet(Ik heb nog nooit vet gehad op me lange ecto lijf
)
Je zou met z'n tweeën kunnen gaan om zo te voorkomen dat je 'n keer overslaat, of om meer gewicht "te pakken" en de ander proberen te overtreffen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh is het noodzakelijk met iemand samen te trainen?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:59 schreef Big_Boss het volgende:
Als ik vooral lichaamsvet wil verbranden, dan zou cardiofitness in combinatie met een goede voeding en rust een oplossing zijn?
erg bekend verhaal, heb er wel twee zo gehad. Had wel een tijdje een russische trainingsmaat die er wel zin in had maar die ging weer terug naar moedertje rusland...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:09 schreef BertV het volgende:
[..]
In de praktijk heb ik getrained met afhakers die ik haast naar de sportschool moest slepen...
...wel weer een goede training...![]()
http://stronglifts.com/34-way-to-increase-your-deadlift/quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef zquing het volgende:
[..]
mn positie net voordat ik begin is goed(als ik in de spiegel naast me kijk) Maar als ik ga tillen gaat mn rug weer bol staan...... Morgen maar weer proberen
nee dat weet ik ook wel, maar er staan zeker wel handige tips is, en daar gaat het om, dat hij talks de talkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef no-look het volgende:
Stronglifts.com...
Mehdi talks the talk, but does he walk the walk? Dude maakt nog minder progressie dan ik man, en dan verkoopt hij zich als personal trainer voor 200 dollar per maand. Hondsbrutaal.
Ik ben wederom opnieuw begonnen met squaten. Nu alleen maar wijde boxsquats, merk dat ik m'n heupen verdomd hard aanpak op deze manier, which is good.
Jacco Verhaeren heeft geen kans tegen Pieter van den Hoogenband, Gerard Kemkers houdt welgeteld niemand van zijn sporters bij, Egon van Kessel wordt door zijn pupillen uit het wiel gereden op de Galibier en Dick Advocaat hoeven we ook niet meer in een wedstrijd te zien. Coachen is iets anders dan zelf presteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef no-look het volgende:
Stronglifts.com...
Mehdi talks the talk, but does he walk the walk? Dude maakt nog minder progressie dan ik man, en dan verkoopt hij zich als personal trainer voor 200 dollar per maand. Hondsbrutaal.
Ik ben wederom opnieuw begonnen met squaten. Nu alleen maar wijde boxsquats, merk dat ik m'n heupen verdomd hard aanpak op deze manier, which is good.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:03 schreef Semargofni het volgende:
Beetje jammer, vandaag aan het deadliften. Komt de gym eigenaar zeiken over het lawaai en dat het dreunt (sportschool is gelegen op 1 hoog). Mooie opmerking "of je hem misschien wat rustiger kan neerleggen, of anders minder gewicht pakken"Echt sommige mensen snappen er echt niks van.
Heb je die onzin zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:41 schreef Rigital het volgende:
Je kunt zowel ontspannen als gespannen meten. Bij de biceps zit daar wel verschil tussen, bijvoorbeeld.
Schema's: ik ben een beetje druk; hoop maandag iets voor je in elkaar gezet te hebben...
duur: 45-60 minuten. Als je langer bezig bent werkt het contraproductief.
mja, als je begint met 14 kg dumbel curls en dan 45 minuten later eindigt met 10 kg dumbel curls...quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:20 schreef Fugie het volgende:
maar hij kan wel 3 kwartier zijn biceps trainen, das ook knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |