abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:06:04 #61
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_62288418
Vandaag 220 1x gesquat!

ada fare stop stalking me
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:35:40 #62
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_62292603
Netjes

je cameravrouw vond het nogal grappig volgens mij (gezien de "hihi" aan het begin)
pi_62297901
Vandaag niks te doen op de sportschool dus voor het eerst gedipt met extra weight (10kg).
Ging erg goed. Eerst 12x zonder extra. Daarna 3x 10 met 10 extra. Alleen wel lastig met dat ding tussen je benen. Voelde me net een well-hung neger.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:55:22 #64
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_62298207
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:06 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag 220 1x gesquat!

Nais!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_62414894
Oh dit topic is er ook nog, tvp.
pi_62431932
mooie squat ivo!

leeft team baffer nog eigenlijk? zou wel weer 's n filmpie willen zien
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62445409
Ik denk dat ze opgerold zijn door de DBB mod squat.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:24:43 #68
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_62446605
Nee, DBB heeft er niets mee te maken gehad. Ze waren gewoon eens de verkeerde tegen het lijf gelopen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_62446684
Wat bedoel je J?

Bij ons is de sportschool compleet van inventaris veranderd. Wel lache. Merk gewoon dat het weer eens iets anders is. Net andere apparaten die net iets fijner zijn. Wel een stuk minder losse bankjes dus of het allemaal zo'n verbetering is??
Ook geen enkele losse stang gezien, maar goed. We zullen zien.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:31:07 #70
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_62446791
Tvpness.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:06:17 #72
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62532563
ik wil trainen maar heb last van mijn schouder/rug/ribben

Beetje jammer weer
pi_62537447
Enig idee hoe je daar aangekomen bent?
(sterkte, btw)
pi_62546556
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:06 schreef Fugie het volgende:
ik wil trainen maar heb last van mijn schouder/rug/ribben

Beetje jammer weer
klinkt als .... na-een-avond-stappen-dronken-van-je-fiets-tegen-paaltje-aanvallen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:34:54 #75
37248 BertV
Klei indiaan
pi_62546575
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:27 schreef PrincePolly het volgende:
Wat bedoel je J?

Bij ons is de sportschool compleet van inventaris veranderd. Wel lache.
Bij ons hebben ze weer 's alle spullen van plek verwisseld. (geen idee wat de verbetering zou moeten zijn)

Ik kan daar echt niet tegen, ik houd van vastigheid.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:01:08 #76
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62546873
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:32 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

klinkt als .... na-een-avond-stappen-dronken-van-je-fiets-tegen-paaltje-aanvallen.
Die tijd heb ik gehad

Ik denk dat het is gebeurd tijdens een training american football of een paar rondjes karten.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:45:34 #77
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62547638
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef Fugie het volgende:

[..]

Die tijd heb ik gehad

Ik denk dat het is gebeurd tijdens een training american football of een paar rondjes karten.
Klinkt goed
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:09:04 #78
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62548100
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:45 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Klinkt goed
Dat was het ook, tot vrijdagochtend
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:34:53 #79
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_62561929
Heb mammoth besteld, hoop dat ik nu wel wat aan kan komen want op deze manier lukt het voor geen meter
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_62562741
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef Fugie het volgende:

[..]

Die tijd heb ik gehad

oh dat is saai zeg.

Vandaag voor het eerst cable crunches gedaan, best n aardige oefening geloof ik.
pi_62564908
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef honda1990 het volgende:
Heb mammoth besteld, hoop dat ik nu wel wat aan kan komen want op deze manier lukt het voor geen meter
Hmmmm mammoth. Heb laatst een pot van een maat gehad van mij, die het dus fucking goor vond. Ben benieuwd hoe jij het vind smaken.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:02:13 #82
182728 honda1990
pi_62566820
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Hmmmm mammoth. Heb laatst een pot van een maat gehad van mij, die het dus fucking goor vond. Ben benieuwd hoe jij het vind smaken.
Ik heb aardbei besteld en hoop dat ik het een beetje vind smaken idd, als het maar werkt dat vind ik het belangrijkste
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_62567489
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef honda1990 het volgende:
Gewoon veel eten, zelfs ik kan spier aankomen terwijl ik voor triatlon train. En doe de juiste oefeningen, en wissel deze juiste oefeningen af. Het lichaam went aan steeds dezelfde oefeningen met als gevolg dat het geen trainingsprikkel meer bewerkstelligt.
pi_62567724
M.b.t. whey: ik heb nu Cytosport Chocolade en die vind ik wat minder. Had hiervoor Ultimate Prostar aarbei: die vond ik wel erg lekker. Zit er nu over te denken Gold Whey te kopen. Per 4 potten is die 189 euro, maar ik heb er maar 1 nodig. Als er mensen met mij mee willen doen: stuur even een PM. Ik wil ze kopen bij muscletotaal.

Mammoth: daar heb ik de repen van gehad. Behoorlijk hard en niet echt lekker. En ik moest er erg van ruften. Ik heb nu VPX Zero Impact Bars en die zijn echt goed. Goed te eten en geen neveneffecten. Echt de beste reep die ik ooit gehad heb (heb ook repen van Met-RX, Muscletech en Precision Engineering gehad).
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:57:38 #85
182728 honda1990
pi_62568831
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:20 schreef Koert het volgende:

[..]

Gewoon veel eten, zelfs ik kan spier aankomen terwijl ik voor triatlon train. En doe de juiste oefeningen, en wissel deze juiste oefeningen af. Het lichaam went aan steeds dezelfde oefeningen met als gevolg dat het geen trainingsprikkel meer bewerkstelligt.
Veel meer dan ik nu eet krijg ik dus echt niet weg, ik weet niet of je toevallig in dit topic mijn eetschematje heb gezien? Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten en dan ook mammoth erbij.
pi_62577656
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:03 schreef honda1990 het volgende:
TVP ben net 2 weken begonnen met KT....ik heb net geen ondergewicht, ik eet nu veel meer als eerst. Een gemiddelde dag is

Ontbijt:
2 boterhammen met tonijnsalade*
1 bakje yoghurt met rozijnen, chocolade wat suiker en wat kaneel

de dag door:
10 boterhammen met tonijnsalade

Avondeten:
Standaardmaaltijd wel gevarieerd want ik woon nog thuis

's avonds:
Pastasalade of 4a5 boterhammen met tonijnsalade of kipfilet

*Tonijnsalade is tonijn, ei, mayo, olijven, augurk, tomaat, wat olijfolie

En ik eet 3 keer in de week een extra ei als ik er zin in heb.

En ik doe 2a3 keer in de week KT, tussendoor tennis ik ook nog, en ga nu vroeger naar bed als eerst. Ik voel me iig beter nu ik sport en hopelijk kom ik ook nog aan
Ik eet

's ochtends 6 bruine boterhammen met hagelslag, stroop, jam, kipfilet, rookvlees of iets dergelijks

10:30 stuk fruit + 2 boterham

1h 6 bruine boterhammen met zelfde beleg als ontbijt of 150gr muesli met magere yoghurt

3h 4 boterhammen met beleg + stuk fruit

Vlak voor mn training nog 4 boterhammen of ontbijtkoek / eierkoek

8h avondeten, +150gr (drooggewicht) pasta/rijst 100gr vlees 200gr groente

10h 6 boterhammen / fruit / ontbijtkoek of iets dergelijks

Maargoed, ik heb niet zoveel eiwitten nodig als mensen die (alleen maar) spier aan willen komen aangezien ik meer duursport doe (roeien / triatlon) met specifieke krachttraining.

Verschil tussen onze eetschema's: Ik eet relatief weinig vet, als het goed is 15% tot 20% van al mijn eten. 15% eiwit en 70% koolhydraten. Weinig vet = veel kunnen eten, omdat vet lang in de maag blijft zitten en daardoor het hongergevoel uitstelt. Ik verzeker je, ik heb om de 2/3 uur honger.

Oftewel, stop wat meer eten in je muil en heb geduld - ik heb het idee dat mensen al vrij rap naar shakes en dergelijke grijpen ivm weinig aankomen. Waar ik zelf wel veel voordeel uithaal is direct naar mijn training 50% eitwit en 50% koolhydraten shake te pakken, voor goed herstel. Ook las ik dat je maar 2x per week KT doet, maak daar sowieso permanent 3x van. Ik zit nu op 2x met nog 6 andere trainingen

Edit, natuurlijk is t voor iedereen anders, elk lichaam is verschillend. Maar volgens mij kan jij meer eten
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:35:42 #87
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62593237
tvp
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:54:00 #88
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62593874
Zit nu vanaf April op de sportschool en zie al wel flink wat vooruitgang, maar ben al die tijd totaal niet zwaarder geworden. Is dit normaal en/of goed. Was altijd al vrij mager en ben dat opzich nog steeds wel, maar merk wel duidelijk aan borst en buik dat er duidelijk progressie inzit. Vraag me daarom jusit of hoe het kan dat ik niet echt zwaarder wordt. Sinds ik bij de sportschool zit eet ik al wel een stuk meer, maar dat is vooral omdat ik ook simpelweg meer honger heb. Is nog meer eten dus gewoon nodig?

Verder vind ik het ook ietwat vaag dat mijn buik en borst al wel echt iets zijn toegenomen in massa, maar mijn armen en rug nog niet echt. Terwijl ik deze net zo hard train. Deze spieren ontwikkelen zich gewoon wat trager?

Verder heb ik op de sportschool zegma een vast rondje met toestellen dat ik altijd doe. Deze ronde maak ik 3x per week Ma/wo/vr waarbij ik de toestellen gemiddeld een kilo per 2/3 weken zwaarder kan hebben. Is dit ook een beetje normaal enzo?

Het is een flink verhaaltje met wat vragen, maar als ik de OP zo lees ben ik hier wel aan het goede adres.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_62604208
Hardstyle_babbels: welkom!
Post je voedingsschema en je trainingschema eens.
M.b.t. trainen: je hebt het over toestellen: in het algemeen verdienen oefeningen met dumbbells en barbells de voorkeur.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:56:29 #90
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62618344
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:29 schreef Rigital het volgende:
Hardstyle_babbels: welkom!
Post je voedingsschema en je trainingschema eens.
M.b.t. trainen: je hebt het over toestellen: in het algemeen verdienen oefeningen met dumbbells en barbells de voorkeur.
Bedankt

Nou vooraf al vast even, in verhouding met de mensen hier ben ik echt een beginner geloof ik...

lengte 1.83
Gewicht: 72 Kl (Voor ik begon met sporten in April 70Kl)

Tot dusver heb ik me met het eet patroon overigens nog totaal niet bezig gehouden.
Mijn gemiddelde eet patroon ziet er ongeveer zo uit.
> S'ochtends tegen kwart voor zes 3 bruin brood met Kaas/ham/hagelslag/jam +wat fruit(gl melk)
> Tegen half 9/9 uur 2 croissants (2gl koffie)
>Tegen 11 uur: 2 Bolletjes kaas (1 gl multivrucht)
>Tegen half 2: 2 tosti's ham kaas met curry (paar glazen fris)
>Tegen 5: Gewoon gezonde maaltijd met groente en afsluiting met wat zuivel.

Daarna vaak sporten. 3 in de week sportschool plus 3 keer in de week voetbal. (drink daarbij veel water)

>S'avonds vaak wat fruit en een hele zak chips that's it. (ook weer met wat fris)

Dit is dus wat ik op een gemiddelde werkdag eet, eigenlijk nergens rekening mee houdende.

Vraag is dus gewoon is dit redelijk oke? helemaal fout? Zijn er wat kleine aanpassingen die al flink wat kunnen veranderen?

Dan over het trainen zelf. Ik heb al vaker vernomen dat trainen met losse gewichten eigenlijk beter is, maar hiervoor heb ik een beetje de verkeerde spotschool gekozen. Er is hier de mogelijkheid wel toe, maar niet er veel begeleiding voor. Als ik met de toestellen bezig ben weet ik iig zeker dat ik de oefeningen kwa houding etc goed doe. Bovendien heb ik dus al wel iets resultaat en kan de gewichten tot nu toe elke keer wel wat opkrikken.

Maandag: Sportschool
Dinsdag: voetbal training
Woensdag: Sportschool
Donderdag: voetbaltraining
Vrijdag: Sportschool
Zaterdag: Rust
Zondag: Voetbal wedstrijd.

Onder sportschool bestaat dus het rondje toestellen dat ik er doe. Hierbij zit 1 toestel voor de schouders, 4 toestellen voor de borst, 4 voor de armen, 3 voor de rug en 1 voor de buik. Op de oefening van de buik na maak ik overal setjes van 3 setjes van 15 met 30 sec pauze. Bij de buik maak ik 4 setjes van 30.

Ik doe dus alle 3 de dagen hetzelfde en train met opzet de benen niet omdat ik al op voetbal zit. Ik reken dit dan zegma als training voor de benen...

Alle hulp/advies is welkom...!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')