Die tijd heb ik gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
klinkt als .... na-een-avond-stappen-dronken-van-je-fiets-tegen-paaltje-aanvallen.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad
Ik denk dat het is gebeurd tijdens een training american football of een paar rondjes karten.
oh dat is saai zeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad
Ik denk dat het is gebeurd tijdens een training american football of een paar rondjes karten.
Hmmmm mammoth. Heb laatst een pot van een maat gehad van mij, die het dus fucking goor vond. Ben benieuwd hoe jij het vind smaken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef honda1990 het volgende:
Heb mammoth besteld, hoop dat ik nu wel wat aan kan komen want op deze manier lukt het voor geen meter
Ik heb aardbei besteld en hoop dat ik het een beetje vind smaken idd, als het maar werkt dat vind ik het belangrijkstequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Hmmmm mammoth. Heb laatst een pot van een maat gehad van mij, die het dus fucking goor vond. Ben benieuwd hoe jij het vind smaken.
Gewoon veel eten, zelfs ik kan spier aankomen terwijl ik voor triatlon train. En doe de juiste oefeningen, en wissel deze juiste oefeningen af. Het lichaam went aan steeds dezelfde oefeningen met als gevolg dat het geen trainingsprikkel meer bewerkstelligt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef honda1990 het volgende:
Heb mammoth besteld, hoop dat ik nu wel wat aan kan komen want op deze manier lukt het voor geen meter
Veel meer dan ik nu eet krijg ik dus echt niet weg, ik weet niet of je toevallig in dit topic mijn eetschematje heb gezien? Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten en dan ook mammoth erbij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:20 schreef Koert het volgende:
[..]
Gewoon veel eten, zelfs ik kan spier aankomen terwijl ik voor triatlon train. En doe de juiste oefeningen, en wissel deze juiste oefeningen af. Het lichaam went aan steeds dezelfde oefeningen met als gevolg dat het geen trainingsprikkel meer bewerkstelligt.
Ik eetquote:Op zondag 21 september 2008 12:03 schreef honda1990 het volgende:
TVP ben net 2 weken begonnen met KT....ik heb net geen ondergewicht, ik eet nu veel meer als eerst. Een gemiddelde dag is
Ontbijt:
2 boterhammen met tonijnsalade*
1 bakje yoghurt met rozijnen, chocolade wat suiker en wat kaneel
de dag door:
10 boterhammen met tonijnsalade
Avondeten:
Standaardmaaltijd wel gevarieerd want ik woon nog thuis
's avonds:
Pastasalade of 4a5 boterhammen met tonijnsalade of kipfilet
*Tonijnsalade is tonijn, ei, mayo, olijven, augurk, tomaat, wat olijfolie
En ik eet 3 keer in de week een extra ei als ik er zin in heb.
En ik doe 2a3 keer in de week KT, tussendoor tennis ik ook nog, en ga nu vroeger naar bed als eerst. Ik voel me iig beter nu ik sport en hopelijk kom ik ook nog aan
Bedanktquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:29 schreef Rigital het volgende:
Hardstyle_babbels: welkom!
Post je voedingsschema en je trainingschema eens.
M.b.t. trainen: je hebt het over toestellen: in het algemeen verdienen oefeningen met dumbbells en barbells de voorkeur.
Ik zie totaal geen eiwitrijke producten!! zo wordt je nooit een grote jongen natuurlijk. Dus meer tonijn, kipfilet & kwark in je dieet gooien!!! Vervang die kaas maar door 1 van bovengenoemde producten, kaas is zoiezo een totaal nutteloos product!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Bedankt
Nou vooraf al vast even, in verhouding met de mensen hier ben ik echt een beginner geloof ik...
lengte 1.83
Gewicht: 72 Kl (Voor ik begon met sporten in April 70Kl)
Tot dusver heb ik me met het eet patroon overigens nog totaal niet bezig gehouden.
Mijn gemiddelde eet patroon ziet er ongeveer zo uit.
> S'ochtends tegen kwart voor zes 3 bruin brood met Kaas/ham/hagelslag/jam +wat fruit(gl melk)
> Tegen half 9/9 uur 2 croissants (2gl koffie)
>Tegen 11 uur: 2 Bolletjes kaas (1 gl multivrucht)
>Tegen half 2: 2 tosti's ham kaas met curry (paar glazen fris)
>Tegen 5: Gewoon gezonde maaltijd met groente en afsluiting met wat zuivel.
Daarna vaak sporten. 3 in de week sportschool plus 3 keer in de week voetbal. (drink daarbij veel water)
>S'avonds vaak wat fruit en een hele zak chips that's it. (ook weer met wat fris)
Dit is dus wat ik op een gemiddelde werkdag eet, eigenlijk nergens rekening mee houdende.
Vraag is dus gewoon is dit redelijk oke? helemaal fout? Zijn er wat kleine aanpassingen die al flink wat kunnen veranderen?
Dan over het trainen zelf. Ik heb al vaker vernomen dat trainen met losse gewichten eigenlijk beter is, maar hiervoor heb ik een beetje de verkeerde spotschool gekozen. Er is hier de mogelijkheid wel toe, maar niet er veel begeleiding voor. Als ik met de toestellen bezig ben weet ik iig zeker dat ik de oefeningen kwa houding etc goed doe. Bovendien heb ik dus al wel iets resultaat en kan de gewichten tot nu toe elke keer wel wat opkrikken.
Maandag: Sportschool
Dinsdag: voetbal training
Woensdag: Sportschool
Donderdag: voetbaltraining
Vrijdag: Sportschool
Zaterdag: Rust
Zondag: Voetbal wedstrijd.
Onder sportschool bestaat dus het rondje toestellen dat ik er doe. Hierbij zit 1 toestel voor de schouders, 4 toestellen voor de borst, 4 voor de armen, 3 voor de rug en 1 voor de buik. Op de oefening van de buik na maak ik overal setjes van 3 setjes van 15 met 30 sec pauze. Bij de buik maak ik 4 setjes van 30.
Ik doe dus alle 3 de dagen hetzelfde en train met opzet de benen niet omdat ik al op voetbal zit. Ik reken dit dan zegma als training voor de benen...
Alle hulp/advies is welkom...!
Dat maakt niet uit. Iedereen is ooit begonnenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Bedankt
Nou vooraf al vast even, in verhouding met de mensen hier ben ik echt een beginner geloof ik...
Zoals gezegd: weinig eiwitten. En meer algemeen: de jam, hagelslag, croissaints bevatten weinig voedingsstoffen.quote:lengte 1.83
Gewicht: 72 Kl (Voor ik begon met sporten in April 70Kl)
Tot dusver heb ik me met het eet patroon overigens nog totaal niet bezig gehouden.
Mijn gemiddelde eet patroon ziet er ongeveer zo uit.
> S'ochtends tegen kwart voor zes 3 bruin brood met Kaas/ham/hagelslag/jam +wat fruit(gl melk)
> Tegen half 9/9 uur 2 croissants (2gl koffie)
>Tegen 11 uur: 2 Bolletjes kaas (1 gl multivrucht)
>Tegen half 2: 2 tosti's ham kaas met curry (paar glazen fris)
>Tegen 5: Gewoon gezonde maaltijd met groente en afsluiting met wat zuivel.
Jammer van die chipsquote:Daarna vaak sporten. 3 in de week sportschool plus 3 keer in de week voetbal. (drink daarbij veel water)
>S'avonds vaak wat fruit en een hele zak chips that's it. (ook weer met wat fris)
Zie hierboven. Je eet al wel regelmatig maar nog niet de beste dingen.quote:Dit is dus wat ik op een gemiddelde werkdag eet, eigenlijk nergens rekening mee houdende.
Vraag is dus gewoon is dit redelijk oke? helemaal fout? Zijn er wat kleine aanpassingen die al flink wat kunnen veranderen?
- maak gebruik van dat beetje begeleiding dat er isquote:Dan over het trainen zelf. Ik heb al vaker vernomen dat trainen met losse gewichten eigenlijk beter is, maar hiervoor heb ik een beetje de verkeerde spotschool gekozen. Er is hier de mogelijkheid wel toe, maar niet er veel begeleiding voor. Als ik met de toestellen bezig ben weet ik iig zeker dat ik de oefeningen kwa houding etc goed doe. Bovendien heb ik dus al wel iets resultaat en kan de gewichten tot nu toe elke keer wel wat opkrikken.
Goed verdeeld over de week.quote:Maandag: Sportschool
Dinsdag: voetbal training
Woensdag: Sportschool
Donderdag: voetbaltraining
Vrijdag: Sportschool
Zaterdag: Rust
Zondag: Voetbal wedstrijd.
OK: hier gaan dus wat dingen mis.quote:Onder sportschool bestaat dus het rondje toestellen dat ik er doe. Hierbij zit 1 toestel voor de schouders, 4 toestellen voor de borst, 4 voor de armen, 3 voor de rug en 1 voor de buik. Op de oefening van de buik na maak ik overal setjes van 3 setjes van 15 met 30 sec pauze. Bij de buik maak ik 4 setjes van 30.
Mja, ik begrijp je redenatie. Maar als je echt gespierder wilt worden, zul je ook je benen moeten trainen. Je benen zijn een grote spiergroep en bij het trainen van spieren komt groeihormoon vrij. Bij het trainen van grote spiergroepen (zoals de benen) komen veel groeihormonen vrij en die helpen ook je overige spieren te laten groeien.quote:Ik doe dus alle 3 de dagen hetzelfde en train met opzet de benen niet omdat ik al op voetbal zit. Ik reken dit dan zegma als training voor de benen...
quote:Alle hulp/advies is welkom...!
Ja, en?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eigenlijk wil ik meedoen maar ik ben een meisje [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kom hier eigenlijk door Rigital
Pics? En heb je ze al eens opgemeten?quote:Ik wil sterkere armen/schouders maar mijn benen moeten juist kleiner worden! Ik heb kuiten waar jullie allemaal jaloers op zijn
Ons motto is meer: je benen zijn niet groot, de rest moet gewoon harder groeienquote:O het plan van aanpak: inschrijven bij usc, twee keer per week krachttraining doen.
ook heb ik hardloopschoenen en sta ik ingeschreven bij kickboksen, maar daar krijg je juist grotere benen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |