Wanneer niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Ik las dat je de weg kwijt was?
Wil je wel oud worden?quote:
Het zou niet voor het eerst zijn. De Marokkaanse overheid arresteert wel vaker personen (criminelen) op verzoek van de AIVD. En ze zijn zich bewust van de terrorismedreiging die van Europese Marokkanen uitgaat (Madrid), dus die houden ze in de gaten.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja en die overheid zoekt ze dan op en ruimt ze uit de weg?
Ik heb mijzelf jarenlang voorgehouden dat ik dat niet wilde. Zo langzamerhand begin ik mijn mening toch te herzien.quote:
Ik mis in de media de juiste vragen over de spionage-activiteiten. Uiteraard is opsporing door bvd's uit het buitenland in NL niet rechtsgeldig, maar ondertussen doet de aivd toch ook zaken met andere landen en zullen de gegevens niet altijd uit een officieel register komen. Wat ik zie is dat die Marokkaanse politieman zijn "eigen" Marokkanen verlinkt aan "zijn" land. "Onze" Marokkanen leven echter wel in de Nederlandse rechtsstaat en staan dus onder "onze" bescherming. Politieman is dus fout en moet strafrechtelijk worden vervolgd.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn. De Marokkaanse overheid arresteert wel vaker personen (criminelen) op verzoek van de AIVD. En ze zijn zich bewust van de terrorismedreiging die van Europese Marokkanen uitgaat (Madrid), dus die houden ze in de gaten.
quote:The model American male devotes more than 1600 hours a year to his car. He sits in it while it goes and while it stands idling. He parks it and searches for it. He earns the money to put down on it and to meet the monthly installments. He works to pay for gasoline, tolls, insurance, taxes, and tickets. He spends four of his sixteen waking hours on the road or gathering his resources for it. And this figure does not take into account the time consumed by other activities dictated by transport: time spent in hospitals, traffic courts, and garages; time spent watching automobile commercials or attending consumer education meetings to improve the quality of the next buy. The model American puts in 1600 hours to get 7500 miles: less than five miles per hour. In countries deprived of a transportation industry, people manage to do the same, walking wherever they want to go, and they allocate only 3 to 8 percent of their society's time budget to traffic instead of 28 percent.
Wat is er met je vorige vrouw gebeurd?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_ooit__.html?p=4,2
Het past precies in die nieuwe conservatieve anti islam stroming die door Europa golft.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef vanRillandBath het volgende:
Wat een figuur is die Wilders.
Net als Fortuynquote:Op woensdag 17 september 2008 21:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het past precies in die nieuwe conservatieve anti islam stroming die door Europa golft.
Gaat wel weer over.
??quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is er met je vorige vrouw gebeurd?
Je kent pberends nog niet zo lang?quote:
Ja die moest het ook zeker niet van de inhoud hebben.quote:
ruim een jaar of 3.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kent pberends nog niet zo lang?
Lul niet zo slap.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die moest het ook zeker niet van de inhoud hebben.
quote:ruim een jaar of 3.
met grote gaten daarin.
Prachtig....quote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef One_of_the_few het volgende:
nu ik mezelf teruglees. de 1e 2 zinnen geven wel aanleiding voor een gedicht.
[..]
Als iemand zich ergens een mening over gevormd had was hij het wel. En hij kon het debat makkelijk aan met die slapjanussen in de politiek.quote:
dat is aanleiding voor een vervolg.quote:
quote:De dop van de top
De kurk uit de hals
Laat het stoppen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat is aanleiding voor een vervolg.
[..]
het einde dan:quote:
ging er niet meer geld bijkomen voor kunstsubsidies?quote:een slok naar binnen
korsakov kan beginnen
Meer subsidie voor kunstquote:Op woensdag 17 september 2008 21:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
het einde dan:
[..]
ging er niet meer geld bijkomen voor kunstsubsidies?
ho ho. geen concurrentie he.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Meer subsidie voor kunst
en het volk krijgt een gunst
Zonder concurrentiequote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ho ho. geen concurrentie he.
Straks moet ik nog kwaliteit gaan leveren.
ow ow ow,
zit dat zo.
Moslims hebben heel veel op met vrijheid, vrijheid om hun geloof te kunnen praktiseren zoals ze willen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom specifiek D66, want je zegt zelf alleen onder moslims te willen recruteren?![]()
Moslims hebben weinig op met vrijheid, getuige de godsdienstverbintenis, dus waarom zou D66 goed voor ze zijn?
En de vrijheid om hun geloof bij andere door de strot te douwen of met stenen eruit te gooien natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Moslims hebben heel veel op met vrijheid, vrijheid om hun geloof te kunnen praktiseren zoals ze willen bijvoorbeeld.
Volgens bij ben je in de war met extremisten. Die hebben (ongeacht politieke of religieuze voorkeur) altijd de neiging om hun overtuiging bij de ander door de strot te douwen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En de vrijheid om hun geloof bij andere door de strot te douwen of met stenen eruit te gooien natuurlijk.
Vrijheid en de drie woestijnreligies gaan per definitie niet samen.
Vrijheid is los zijn van alles dus ook religie.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslims hebben heel veel op met vrijheid, vrijheid om hun geloof te kunnen praktiseren zoals ze willen bijvoorbeeld.
Uhm..ja....uhm dus? Dat zullen extremisten niet leuk vinden nee, alsof ik hen ga benaderen op D66 te stemmen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vrijheid is los zijn van alles dus ook religie.
Waarom noem je dan specifiek moslims? Waarom verveel je ons met die info die er blijkbaar ook volgens jezelf niet toe doet?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm..ja....uhm dus? Dat zullen extremisten niet leuk vinden nee, alsof ik hen ga benaderen op D66 te stemmen.
Waarom ik specifiek moslims noem? Omdat dat de doelgroep is die ik ga benaderen. Ik vind dat moslims zich moeten realiseren dat de Pvda een partij is van schijnvrijheid, velen hebben dat nog niet door en stemmen eigenlijk puur uit traditie op die partij.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom noem je dan specifiek moslims? Waarom verveel je ons met die info die er blijkbaar ook volgens jezelf niet toe doet?
D66 staat een seculiere staat voor, ik hoop dat je dat ook aan je moslims vertelt. Voorkomt weer heetgebakerde discussies.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom ik specifiek moslims noem? Omdat dat de doelgroep is die ik ga benaderen. Ik vind dat moslims zich moeten realiseren dat de Pvda een partij is van schijnvrijheid, velen hebben dat nog niet door en stemmen eigenlijk puur uit traditie op die partij.
De meeste moslims die ik spreek (eigenlijk alle) hebben daar geen enkel probleem mee en zien dat juist als enige voorwaarde om in vrijheid te kunnen leven.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
D66 staat een seculiere staat voor, ik hoop dat je dat ook aan je moslims vertelt. Voorkomt weer heetgebakerde discussies.
Dan nog snap ik niet waarom je over moslims spreekt en niet gewoon over mensen met een geloof. Alsof je toch iets van apartheid voorstaat. Het gezwets over de PvdA en moslims snap ik nl. ook niet. Alsof het de schuld van de PvdA is dat moslims op die partij stemmen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De meeste moslims die ik spreek (eigenlijk alle) hebben daar geen enkel probleem mee en zien dat juist als enige voorwaarde om in vrijheid te kunnen leven.
Alsof ik zeg dat het de schuld is van de PvdA dat moslims op hun stemmen. En ik spreek over moslims, omdat zoals ik het al eerder zei... ik moslims als mijn doelgroep zie. Ik wil hen overtuigen, omdat ze veel te vastgeroest zijn bij 1 partij. Dat hebben de meeste autochtonen imo niet. Dat heeft niets met apartheid te maken, maar met constatering van verschillen in manier van stemmen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom je over moslims spreekt en niet gewoon over mensen met een geloof. Alsof je toch iets van apartheid voorstaat. Het gezwets over de PvdA en moslims snap ik nl. ook niet. Alsof het de schuld van de PvdA is dat moslims op die partij stemmen.
Jij spreekt namens 1 miljoen moslims?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ik zeg dat het de schuld is van de PvdA dat moslims op hun stemmen. En ik spreek over moslims, omdat zoals ik het al eerder zei... ik moslims als mijn doelgroep zie. Ik wil hen overtuigen, omdat ze veel te vastgeroest zijn bij 1 partij. Dat hebben de meeste autochtonen imo niet. Dat heeft niets met apartheid te maken, maar met constatering van verschillen in manier van stemmen.
800.000. Hoezo, waarom mag ik nu ineens niet generaliseren?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij spreekt namens 1 miljoen moslims?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |