abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2008 @ 22:54:00 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61718040
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat neem ik mee in mijn graf.

Of tenminste ik zal daarover niets op fok publiceren
hoe is het nu met je psorijasses?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61718559
Mijn vriendin plaagt me er wel eens mee. Ik denk dat ze het niet leuk vind, maar een groot issue is het niet. Ze weet waarom ik sekspartners had, en hoe ik nu anders in het leven sta.
pi_61718631
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:01 schreef B-FliP het volgende:
Het is goed om iemand te hebben die zijn wilde haren kwijt is en genoeg
heeft gezien... Deze mensen weten meestal wat ze willen en hebben
genoeg van al dat rondgeneuk...

Dat moet je natuurlijk wel aan zijn gedrag kunnen zien...

Veel mensen die jong in een vaste relatie komen te zitten, zitten nog met
allerlei wensen en nieuwschierigheden en gaan de relatie op een gegeven
moment als een soort van gevangenis zien...

Bovendien kan hij (als het goed is) je goed laten genieten omdat hij
al veel ervaring heeft...

Als je onzeker bent dat je 1 van de zoveel bent en hij niet serieus is
in zijn liefde en trouw moet je dat ook kunnen herkennen... Komt het
uit jouw onzekerheid of is het iets dat hij doet?

Een ervaren persoon zal niet zo snel in een relatie stappen met
iemand waarbij deze twijfelt... Ervaring leert...
Hier sluit ik me bij aan.
pi_61718727
quote:

[..]

Jij staat toch ook in Fok's neuklijstje?
pi_61718824
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Jij staat toch ook in Fok's neuklijstje?
Ja, met kasta maar goed dat is algemeen bekend.
pi_61719120
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Mijn vriendin plaagt me er wel eens mee. Ik denk dat ze het niet leuk vind, maar een groot issue is het niet. Ze weet waarom ik sekspartners had, en hoe ik nu anders in het leven sta.
Verslavingsproblematiek?
pi_61719938
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:21 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Verslavingsproblematiek?
Oke, daar moest ik wel een beetje om lachen
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 september 2008 @ 08:50:27 #108
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_61723816
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef Xennia het volgende:
Ja, met kasta maar goed dat is algemeen bekend.
WAT?!?!

[ Bericht 21% gewijzigd door Kreator op 18-09-2008 13:26:50 ]
pi_61726172
Die lui die het erg vinden dat hun partner zoveel bedpartners gehad heeft; Hoe zouden jullie het vinden als het andersom is. Dat ie zeg maar nogal weinig ervaring heeft.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:29:13 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_61728451
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef hersenchirurg het volgende:
Die lui die het erg vinden dat hun partner zoveel bedpartners gehad heeft; Hoe zouden jullie het vinden als het andersom is. Dat ie zeg maar nogal weinig ervaring heeft.
Weinig partners zegt op zich niet zo heel veel over ervaring. Zoals iemand al zei, iemand die vijf jaar een relatie heeft, zal nog heel wat meer seks hebben gehad dan iemand die vijf jaar lang vrijgezel is terwijl ie veel rondneukt. Weinig ervaring heb je er in principe ook zo bijgeleerd, het gaat er meer om of die partner uberhaupt zin heeft in experimenteren.

Nouja, op zich is er natuurlijk wel wat correlatie tussen een vrije seksuele moraal en veel bedpartners.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 september 2008 @ 15:26:39 #111
81237 releaze
best of both worlds
pi_61732848
Alsof je zoveel beter wordt in seks door one night stands. Met je zatte kop lekker neuken, nou, waardeloos. Vaak genoeg gedaan hoor, daar niet van, maar het bokst totaal niet op tegen relatieseks. Relatieseks doe je ook met de ander, one night stand seks doe je vooral en voornamelijk voor jezelf, voor het lozen van je kwakkie of gewoon om een lul in je kut te voelen. Nou, feest, wat een ervaring en wat een verbetering voor je bedpartner!

Maar goed, mijn partner mag dat best allemaal gedaan hebben, maar als ie nog in een serie one night stands zit als ie mij leert kennen dan geef ik mijn portie wel aan fikkie. Ik kan hem dan totaal niet vertrouwen in omgang met vrouwen, relaties, seksuele relaties. Vrouwen boven alles als neukvee gebruiken en dan eens blijven hangen, toedeloe. Ik ben geen neukvee. Wil je je pik erin steken, dan moet je ook je hart erin steken. Merk ik dat dat ambigu gevoelens oproept, doei!
  donderdag 18 september 2008 @ 15:43:31 #112
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61733243
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:26 schreef releaze het volgende:
Alsof je zoveel beter wordt in seks door one night stands. Met je zatte kop lekker neuken, nou, waardeloos. Vaak genoeg gedaan hoor, daar niet van, maar het bokst totaal niet op tegen relatieseks. Relatieseks doe je ook met de ander, one night stand seks doe je vooral en voornamelijk voor jezelf, voor het lozen van je kwakkie of gewoon om een lul in je kut te voelen. Nou, feest, wat een ervaring en wat een verbetering voor je bedpartner!
wie heeft het over one-night-stands?
quote:
Maar goed, mijn partner mag dat best allemaal gedaan hebben, maar als ie nog in een serie one night stands zit als ie mij leert kennen dan geef ik mijn portie wel aan fikkie. Ik kan hem dan totaal niet vertrouwen in omgang met vrouwen, relaties, seksuele relaties. Vrouwen boven alles als neukvee gebruiken en dan eens blijven hangen, toedeloe. Ik ben geen neukvee. Wil je je pik erin steken, dan moet je ook je hart erin steken. Merk ik dat dat ambigu gevoelens oproept, doei!
Het is maar net wat je zoekt... Seks met liefde voelt idd beter, maar als die
liefde er niet is maar de aantrekkingskracht wel kan je dat niet forceren, en
is er niets op tegen om seks te hebben... Zo heb k vaker seks met goede
vriendinnen gehad waarmee ik normaal vriendschappelijk omging, maar
we beiden wisten dat we geen relatiemateriaal voor elkaar waren, en
er wel een aantrekkingskracht was... Wat is er dan op tegen? Ik behandelde
deze vriendinnen met respect en we hadden lol, dus er was van 'neukvee'
geen sprake... Net alsof vrouwen geen lust voelen ofzo...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 18 september 2008 @ 15:59:37 #113
81237 releaze
best of both worlds
pi_61733662
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef B-FliP het volgende:

[..]

wie heeft het over one-night-stands?
[..]
Als je voor je 30e 30+ "relaties" hebt gehad dan vind ik dat zelf ook niet bijzonder betrouwbaar voor een relatie. Maar goed, dat is mijn persoonlijke voorkeur.
quote:
Het is maar net wat je zoekt... Seks met liefde voelt idd beter, maar als die
liefde er niet is maar de aantrekkingskracht wel kan je dat niet forceren, en
is er niets op tegen om seks te hebben... Zo heb k vaker seks met goede
vriendinnen gehad waarmee ik normaal vriendschappelijk omging, maar
we beiden wisten dat we geen relatiemateriaal voor elkaar waren, en
er wel een aantrekkingskracht was... Wat is er dan op tegen? Ik behandelde
deze vriendinnen met respect en we hadden lol, dus er was van 'neukvee'
geen sprake... Net alsof vrouwen geen lust voelen ofzo...
tja, ikzelf ben op zo'n leeftijd dat ik niet meer opzoek ben naar relatielozeseksuele aandacht. zoals het vrouwelijke klokje tikt, tikt het bij een man nergens maar ik ben wel opzoek naar een kerel die bij dat plaatje wil passen. dus als deze nog heel erg zit in een ongebonden langlevedelolfase, dan houdt het gewoon op.
pi_61734529
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Vroeger dacht ik mezelf heel liberaal in dat iedereen zoveel moest neuken als ze wilden, maar nu denk ik dat ik niet in een langdurige relatie zou kunnen zitten met iemand met heel veel bedpartners. Monogamie in een relatie ga je aan vanwege een soort wederzijdse exclusiviteit. Je hebt het 'beslag gelegd' op haar meest intieme omgang en vice versa. Maar wat is monogamie anders dan een compleet holle frase als je helemaal geen exclusiviteit over seks met haar hebt. Dat bij wijze van spreken het hele dorp weet hoe het is om seks met haar te hebben? Dat het meest intieme met haar delen niet een exclusief prerogative is, een vangst waar je de rest van je leven trots op mag zijn, waar je voor gestreden en alles voor aan de kant hebt gezet (seks met anderen, bijvoorbeeld) maar meer een natuurlijk recht voor elke eerste de beste hobo of vrachtwagenchauffeur die aan z'n kruis krabte en bovenop haar gedoken is. De magie zou voor mij wel een beetje weg zijn.

Anders is het als je een vrije relatie hebt, natuurlijk.
Vol in de roos.
pi_61737320
Ik kick daar juist op!
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  donderdag 18 september 2008 @ 19:54:03 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61738686
Het zal mij een zorg zijn met hoeveel mijn vent het bed gedeeld heeft. Zolang als ik er niet mee vergeleken wordt, en er niets over hoef te horen.

Priiiiiiiiiiiiiima.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_61740454
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

WAT?!?!

pi_61743400
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Vroeger dacht ik mezelf heel liberaal in dat iedereen zoveel moest neuken als ze wilden, maar nu denk ik dat ik niet in een langdurige relatie zou kunnen zitten met iemand met heel veel bedpartners. Monogamie in een relatie ga je aan vanwege een soort wederzijdse exclusiviteit. Je hebt het 'beslag gelegd' op haar meest intieme omgang en vice versa. Maar wat is monogamie anders dan een compleet holle frase als je helemaal geen exclusiviteit over seks met haar hebt. Dat bij wijze van spreken het hele dorp weet hoe het is om seks met haar te hebben? Dat het meest intieme met haar delen niet een exclusief prerogative is, een vangst waar je de rest van je leven trots op mag zijn, waar je voor gestreden en alles voor aan de kant hebt gezet (seks met anderen, bijvoorbeeld) maar meer een natuurlijk recht voor elke eerste de beste hobo of vrachtwagenchauffeur die aan z'n kruis krabte en bovenop haar gedoken is. De magie zou voor mij wel een beetje weg zijn.

Anders is het als je een vrije relatie hebt, natuurlijk.
Dat dus.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:04:27 #119
107984 The-Hcs
Heet stiekem gewoon Henk.
pi_61750537
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:47 schreef Kreator het volgende:
Ja, stel je voor dat je partner geleefd heeft voor jou, dat kán natuurlijk niet. Wees er blij mee, dan hoeft ie ook niet op jou te oefenen om beter te worden maar krijg je gelijk goeie sex.
En als je het niet wil weten, moet je het niet vragen. Als je je hier niet overheen kunt zetten, dan ben je in mijn optiek wel vreemd jaloers.
Dat dus.

Ik vertel dat soort dingen overingens nooit. Mijn huidige vriendin vond dat stom.
Maar ik vind/vond gewoon dat zoiets je niet aangaat als nieuwe vriendin.
"Ik heb ook voor jou een leven gehad, get over it."
On the third, look out for Otis Wright. Until then, keep your head up.
pi_61751050
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef The-Hcs het volgende:

[..]

Dat dus.

Ik vertel dat soort dingen overingens nooit. Mijn huidige vriendin vond dat stom.
Maar ik vind/vond gewoon dat zoiets je niet aangaat als nieuwe vriendin.
"Ik heb ook voor jou een leven gehad, get over it."
Moet eerljk zeggen dat ik niet denk dat ik dat zou accepteren, ik wil zoiets gewoon weten van mijn partner, het heeft hem tenslotte gemaakt tot wie hij is. Ik zou het ook niet accepteren als hij op mijn vraag welke banen hij allemaal al gehad heeft zou zeggen dat het mij niets aan gaat, omdat hij nou eenmaal een leven voor mij had.
Ik maak alleen uiteraard van beiden geen probleem.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_61751096
Moet je me toch even leren dan As_33 hoe je daar geen probeem van maakt. Ik snap zelf ook wel dat het geen probleem moet zijn, maar me gevoel zegt wat anders :s
ARGH?!
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:38:55 #122
107984 The-Hcs
Heet stiekem gewoon Henk.
pi_61751273
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef As_33 het volgende:

[..]

Moet eerljk zeggen dat ik niet denk dat ik dat zou accepteren, ik wil zoiets gewoon weten van mijn partner, het heeft hem tenslotte gemaakt tot wie hij is. Ik zou het ook niet accepteren als hij op mijn vraag welke banen hij allemaal al gehad heeft zou zeggen dat het mij niets aan gaat, omdat hij nou eenmaal een leven voor mij had.
Ik maak alleen uiteraard van beiden geen probleem.
Dat klopt inderdaad, maar dit was al in de eerste week. Dan vind ik het sowieso nergens op slaan om naar dingen te vragen waarvan je weet dat je voor 80% zeker iets hoort wat je niet wil horen.
Dan hoor je verliefd te zijn en alles leuk te vinden

Tuurlijk zal ik het haar ooit nog wel vertellen. Maar dat moet dan gewoon ter sprake komen.
Maak verder nergens een geheim van ofzo hoor, heb haar zaterdag nog aan een ex van me voorgesteld
On the third, look out for Otis Wright. Until then, keep your head up.
pi_61751480
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef The-Hcs het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, maar dit was al in de eerste week. Dan vind ik het sowieso nergens op slaan om naar dingen te vragen waarvan je weet dat je voor 80% zeker iets hoort wat je niet wil horen.
Dan hoor je verliefd te zijn en alles leuk te vinden

Tuurlijk zal ik het haar ooit nog wel vertellen. Maar dat moet dan gewoon ter sprake komen.
Maak verder nergens een geheim van ofzo hoor, heb haar zaterdag nog aan een ex van me voorgesteld
Ow, dat maakt er inderdaad iets heel anders van ja; ik bedoel ook gewoon dat als het om een langdurige relatie gaat, ik het wel normaal vind om dit soort dingen van elkaar te weten. Als iemand in de eerste week dat soort dingen gaat vragen dan valt het niet in de categorie 'ik wil nou eenmaal weten hoe jouw leven voor mij was qua banen, vrienden, opleidingen en ja, ook vrouwen', maar gewoon in die van 'ik stel vragen zodat ik daarna lekker jaloers kan gaan doen'.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:30 schreef NEUTE het volgende:
Moet je me toch even leren dan As_33 hoe je daar geen probeem van maakt. Ik snap zelf ook wel dat het geen probleem moet zijn, maar me gevoel zegt wat anders :s
Tja, het leven dat mijn vriend voor mij had heeft hem gemaakt tot wie hij nu is, en dat is de persoon op wie ik stapelgek ben. De sekspartners voor mij horen daar ook gewoon bij; ik weet verder gewoon dat mijn vriend makkelijk is met seks, op het moment dat de relatie begon heb ik dat ook gewoon geaccepteert. Omgekeerd heeft hij mij ook geaccepteert voor wie ik ben en ruim 2 maanden geduld gehad tot ik aan seks toe was zonder ooit één keer mij het idee te geven dat ik eerder 'moest'.
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik het even makkelijk had kunnen accepteren als er voor mij een even serieuze partner was geweest met wie hij een even diepe band had gehad. Ik vind het toch wel prettig dat ik op emotioneel gebied echt de eerste ben.
pi_61751549
Ja dat weet ik van mijn vriendin ook dat ik de 1e ben waar het op emotioneel gebied zo is. En zij was en is helemaal niet makkelijk met sex, daarom snap ik ook niet wat me probleem is. Ze heeft met niet veel jongens "geneukt" om het maar even zo te zeggen. En voordat ze ontmaagd werd met een paar wat aangekloot. Dat is het rare, ik weet dat het eigenlijk geen drol uitmaakt, ik heb hetzelfde gedaan in pubertijd, beetje uitproberen, nieuwsgierig noem het maar op. Maar op de een of andere manier steekt het me wat zij gedaan heeft...
ARGH?!
pi_61774077
Ik zou er ook niet tegen kunnen als mijn vriend voor mij al zoveel verschillende meiden in bed heeft gehad. Nu nog, ik moet er niet aan denken. Het liefst wou ik een maagd, en wou ik ook nog maagd zijn, haha maarja de tijd ken je niet meer terug draaien he!
Maar om je erover heen te zetten is gewoon, zo min mogelijk erover nadenken.. Anders wordt je gek in je hoofd, je moet maar positief denken, hij heeft zo vaak sex gehad, dan heeft hij ook genoeg ervaring en hoef je hem dat niet meer te leren, hahaha. Dat helpt!
  zaterdag 20 september 2008 @ 09:44:33 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_61775763
Daar hecht ik vrij weinig belang aan of ze moet het wel heel bont gemaakt hebben in haar sex/relatieverleden
  zaterdag 20 september 2008 @ 11:22:56 #127
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61777078
quote:
Ja, stel je voor dat je partner geleefd heeft voor jou, dat kán natuurlijk niet. Wees er blij mee, dan hoeft ie ook niet op jou te oefenen om beter te worden maar krijg je gelijk goeie sex.
En als je het niet wil weten, moet je het niet vragen. Als je je hier niet overheen kunt zetten, dan ben je in mijn optiek wel vreemd jaloers.
Dus dat..... wees blij dat hij na al die ervaring, jou wil hebben en zijn ervaring met jou kan delen
Het heeft toch geen zin om je druk te maken over zijn ervaringen....wees jezelf en samen creëeren jullie nieuwe ervaringen .
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_61778144
Voor mij zou het btw niet zo héél veel uitmaken. Zolang er maar geen extremiteiten zijn. Stel nu dat ze weleens aan een gangbang oid meegedaan heeft *ril*.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:37:33 #129
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61778219
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:32 schreef hersenchirurg het volgende:
Voor mij zou het btw niet zo héél veel uitmaken. Zolang er maar geen extremiteiten zijn. Stel nu dat ze weleens aan een gangbang oid meegedaan heeft *ril*.
Maar mensen kijken toch altijd anders naar de geschiedenis van man dan die van een vrouw.
Persoonlijk doe ik dat ook. Ik heb zelf niet veel bedpartners gehad, zou het niet erg vinden als mij partner dat wel heeft gehad. Maar als bijv. mijn broer een meisje heeft, die veel bedpartners heeft gehad krijg ik toch een 'minder fris' idee bij dat meisje.
pi_61778481
Wat is niet veel?
ARGH?!
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:53:19 #131
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61778499
3
pi_61788669
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:37 schreef heartz het volgende:

[..]

Maar mensen kijken toch altijd anders naar de geschiedenis van man dan die van een vrouw.
Persoonlijk doe ik dat ook. Ik heb zelf niet veel bedpartners gehad, zou het niet erg vinden als mij partner dat wel heeft gehad. Maar als bijv. mijn broer een meisje heeft, die veel bedpartners heeft gehad krijg ik toch een 'minder fris' idee bij dat meisje.
Maar andersom denk ik dat een man het bijvoorbeeld wel weer makkelijker accepteert als een vrouw in haar verleden met vrouwen heeft geëxperimenteert (of het zelfs geil vinden), maar een vrouw snel meer moeite zal hebben met een man die het ook met mannen heeft gedaan.
Een man die wel eens een trio met twee vrouwen heeft gehad is stoer, een vrouw met twee mannen eerder intimederend. Tja, heel oneerlijk allemaal, maar er is wat dat betreft gewoon geen gelijkheid.
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:57:30 #133
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61790046
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef As_33 het volgende:

[..]

Maar andersom denk ik dat een man het bijvoorbeeld wel weer makkelijker accepteert als een vrouw in haar verleden met vrouwen heeft geëxperimenteert (of het zelfs geil vinden), maar een vrouw snel meer moeite zal hebben met een man die het ook met mannen heeft gedaan.
Een man die wel eens een trio met twee vrouwen heeft gehad is stoer, een vrouw met twee mannen eerder intimederend. Tja, heel oneerlijk allemaal, maar er is wat dat betreft gewoon geen gelijkheid.
Ik denk dat het komt omdat mannelijke concurrentie, ja geen echt concurrentie is voor de vrouw.
Als ik verlieft wordt op een leuke jongeman, en ik kom er achter dat hij (ook) op mannen valt, is dat toch
wel een afknapper. Stel je voor dat hij verlieft wordt op een andere man tijdens je relatie...
Vrouwelijke concurrenten hebben wij dames zoiezo wel, maar mannelijke concurrentie....
  zondag 21 september 2008 @ 05:20:02 #134
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_61793524
Niet al teveel belang aan hechten. Ik heb ooit een iets met een meid gehad die opbiechte al meer dan 30 bed partners te hebben gehad maar vond de seks niet bijzonder boeiend. Voor de rest wel leuke verhalen over de andere bedpartners. Ik heb ook seks gehad met meiden die nog maagd waren...met de laatste ben ik getrouwed en zij is een heel stuk beter in bed.

Een heleboel bedpartners maakt je nog geen slet of player....
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  zondag 21 september 2008 @ 15:00:56 #135
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61800196
quote:
Op zondag 21 september 2008 05:20 schreef breaky het volgende:
Niet al teveel belang aan hechten. Ik heb ooit een iets met een meid gehad die opbiechte al meer dan 30 bed partners te hebben gehad maar vond de seks niet bijzonder boeiend. Voor de rest wel leuke verhalen over de andere bedpartners. Ik heb ook seks gehad met meiden die nog maagd waren...met de laatste ben ik getrouwed en zij is een heel stuk beter in bed.

Een heleboel bedpartners maakt je nog geen slet of player....
Nee, maar een man die ervaring heeft met vrouwen en weet hoe hij een vrouw kan charmeren, heeft toch wel het voordeel.......vind ik dan
  zondag 21 september 2008 @ 15:03:11 #136
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61800238
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:00 schreef heartz het volgende:

[..]

Nee, maar een man die ervaring heeft met vrouwen en weet hoe hij een vrouw kan charmeren, heeft toch wel het voordeel.......vind ik dan
Ik bedoel, de meeste mannen die goed een vrouw kunnen charmeren, hebben veel ervaring met vrouwen...
  maandag 22 september 2008 @ 06:52:18 #137
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_61816859
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:03 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik bedoel, de meeste mannen die goed een vrouw kunnen charmeren, hebben veel ervaring met vrouwen...
Ik merk gewoon hoe ouder ik word, hoe makkelijker het is om een vrouw te charmeren. Een goede dosis humor is vooral belangrijk en niet te serieus zijn
Modus Vivendi!
  maandag 22 september 2008 @ 11:41:54 #138
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61821034
Zolang het tot in het redelijke blijft heb ik er geen probleem mee als mijn partner een aantal bedpartners gehad heeft voor mij. Als het echt absurde vormen aan neemt (bv 20 ofzo ) dan vind ik het wel een beetje een probleem worden, dat geeft je zo'n gevoel van ik ben de zoveelste en wanneer word ik aan de kant gezet.

En ervaring in bed, ach dat kunnen we de dame in kwestie ook gewoon leren
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_61821151
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef Xennia het volgende:
Als ze niet zo ongelooflijk leuk en mooi zijn, is het makkelijker je superieur te voelen aan zijn exen en aannemelijker dat hij wel bij jou blijft.
Da's een redenering van een onzeker iemand.
Ik vind het moeilijk een man aantrekkelijk te vinden die in het verleden steeds juichend bij de eerste de beste bimbo in bed stapte.
quote:
Waarom zou hij een relatie beeindigen met een ongelooflijk leuk en bloedmooi meisje?
Wellicht beeindigde zij de relatie, of waren beide het erover eens dat het niet meer werkte?

Ik blijf in het kamp van speknek en consorten.
pi_61824396
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:41 schreef Metro2005 het volgende:
Zolang het tot in het redelijke blijft heb ik er geen probleem mee als mijn partner een aantal bedpartners gehad heeft voor mij. Als het echt absurde vormen aan neemt (bv 20 ofzo ) dan vind ik het wel een beetje een probleem worden, dat geeft je zo'n gevoel van ik ben de zoveelste en wanneer word ik aan de kant gezet.

En ervaring in bed, ach dat kunnen we de dame in kwestie ook gewoon leren
Je hebt liever dat ze een paar jaar een relatie heeft gehad en in die periode elke dag compleet uitgewoond is door haar ex? Dat de eerste keer met jou de 1083ste keer is dat ze seks heeft? Dat is beter dan dat het de 21ste keer is, maar met verschillende bedpartners?
  maandag 22 september 2008 @ 14:43:45 #141
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61825105
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:09 schreef As_33 het volgende:

[..]

Je hebt liever dat ze een paar jaar een relatie heeft gehad en in die periode elke dag compleet uitgewoond is door haar ex? Dat de eerste keer met jou de 1083ste keer is dat ze seks heeft? Dat is beter dan dat het de 21ste keer is, maar met verschillende bedpartners?
Het interesseert mij niet of ze met die vorige partner elke dag 5 keer op elkaar lagen te bonken nee maar als je met heel veel partners sex hebt gehad geeft dat ook wel iets aan hoeveel waarde je aan een persoon / relatie hecht. Het gaat dus niet zozeer om het aantal keer dat ze sex heeft maar meer om het idee wat je erbij krijgt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 23 september 2008 @ 01:20:29 #142
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61841833
quote:
Op maandag 22 september 2008 06:52 schreef breaky het volgende:

[..]

Ik merk gewoon hoe ouder ik word, hoe makkelijker het is om een vrouw te charmeren. Een goede dosis humor is vooral belangrijk en niet te serieus zijn
En heb je ook veel ervaring met vrouwen....?
Idd, ik hou ook van een man met humor
pi_61841894
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 01:20 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik niet
  dinsdag 23 september 2008 @ 01:45:02 #144
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61841971
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 01:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik niet
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:58:09 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_61843415
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:09 schreef As_33 het volgende:
Ja. De hoeveelheid seks maakt niet uit, het gebrek aan exclusiviteit wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61847501
Ik hoef geen maagden, ze mag best wat rondgeneukt hebben. Een beetje ervaring is een pre. Ik wil wel vrouwen met enige smaak en geen exen van kennissen die er niet uitzien.

Het moet gek lopen wil er een meid op mijn pad komen die me inhaalt, deze vriendin komt in ieder geval niet in de buurt (5 voor mij)
Verbaal terrorist
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:29:51 #147
172358 oddman
Introspecteur
pi_61850232
Mijn ervaringen zijn wisselend: ik heb een relatie gehad met een dame die met net zo weinig anderen naar bed was geweest als ik, en met een dame die meer dan 10 keer zo veel heren had verschalkt als ik dames.
Beide hadden hun mérites, en beiden hadden hun tekortkomingen - op seksueel gebied, dan, en die correleerden voor een deel met hun ervaringsniveau.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De een was terughoudend, liefdevol, invoelend en gevoelig. De ander was assertief, in zichzelf gekeerd, kinky en afstandelijk. (We hebben 't puur over hoe ze waren tijdens de seks, overigens. In andere interacties golden deze dingen niet.) Kun je raden wie welke was?
quote:
Alsof je zoveel beter wordt in seks door one night stands. Met je zatte kop lekker neuken, nou, waardeloos. Vaak genoeg gedaan hoor, daar niet van, maar het bokst totaal niet op tegen relatieseks. Relatieseks doe je ook met de ander, one night stand seks doe je vooral en voornamelijk voor jezelf
Emphasis mine.
Grappig dat je dat zo zegt. Dat is dus precies wat ik ook merkte bij de dame die al veel heren had verschalkt - ze had geen seks met mij, ze had seks met zichzelf met behúlp van mij. OK, da's lichtelijk overdreven, maar het effect was zeker daar.

Dit is dus een duidelijk nadeel van ervaring (of een persoonlijkheid die veel ervaring mogelijk maakt, zie spoiler). Het heeft echter ook wel degelijk voordelen! De seksuele openheid wordt groter. Grenzen worden gemakkelijker verlegd. Terughoudendheid wordt minder. Voor het hoofd stoten in bed is moeilijker: men is de schaamte voorbij. Da's wel rustig, want bij seksen wil het nog wel eens voorkomen dat er dingen gebeuren die niet per sé de bedoeling zijn (enthousiast stoten, 'afdwalen', spontaan nieuwe dingen proberen waar de ander eigenlijk geen raad mee weet) - en daar gaat iemand met ervaring véél beter mee om.

Kortom, ik vind het eigenlijk allebei prima. Het belangrijkste is dat je ongeveer dezelfde smaak hebt, denk ik. Als de één wel van het grenzen verleggen is en de ander alleen van vanille houdt, is er weinig land te bezeilen.
quote:
, voor het lozen van je kwakkie of gewoon om een lul in je kut te voelen. Nou, feest, wat een ervaring en wat een verbetering voor je bedpartner!

Om het even over een iets andere boeg te gooien: relatieseks is gewoon veel beter dan ONS-seks. Zo veel, dat ONS-seks eigenlijk niet de moeite van het investeren van persoonlijke intimiteit waard is, zeker niet voor mij: ik ben van nature fysiek best afstandelijk, en hoewel ik graag één persoon helemaal doodknuffel / platneuk, ga ik niet gemakkelijk over mijn fysieke grenzen heen met onbekenden, wat toch wel essentieel is voor een ONS. Niet de moeite waard, dus.

Dat in combinatie met belachelijk hoge standaarden zorgt er voor dat dames zich geen zorgen hoeven te maken over een bijzonder grote hoeveelheid voorgangers .
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_61853445
Ik heb toch wel top 10 seks gehad met 'one-nightstands', 'neukertjes', 'tweedagsvliegen' etc. Vieze, zweterige, hitsige afragsex doe je toch eerder met een onenightstand, die zie je toch niet meer.

Ik vind vriendinseks vooral een ander soort sex, minder situationeel. Het is meer gericht op het fijne en minder op het 'kleding van het lijf scheuren en rammen'. Nu kunnen beiden wel enigzins samengaan, maar ik heb instinctief een 'liever' gevoel bij een vriendin dan een geil neukobject.
Verbaal terrorist
pi_61856184
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:15 schreef Eliminator20 het volgende:
Mijn laatste bedpartner vond het nodig om zonder wat te vragen al haar avondtuurtjes met ex-bedpartners (en dat waren er nog wel wat) met me delen. Toen vond ze het blijkbaar vreemd dat ik daar totaal geen behoefte aan had om het te weten, en werd mevrouwtje boos op me

Het mag geen verassing zijn dat de relatie niet lang heeft geduurd.
Herkenning
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:48:34 #150
154880 Bolter
Awesomeness
pi_61856278
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:44 schreef ImTheBase het volgende:

[..]

Herkenning
Mijn vorige vriendin deed dat ook. Ze vroeg er naar bij mij; ben ik vrij eerlijk in en daarna kreeg ik haar 'stoere' verhalen waar ik totaal niet om had gevraagd.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_61856331
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:45 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik heb toch wel top 10 seks gehad met 'one-nightstands', 'neukertjes', 'tweedagsvliegen' etc. Vieze, zweterige, hitsige afragsex doe je toch eerder met een onenightstand, die zie je toch niet meer.

Ik vind vriendinseks vooral een ander soort sex, minder situationeel. Het is meer gericht op het fijne en minder op het 'kleding van het lijf scheuren en rammen'. Nu kunnen beiden wel enigzins samengaan, maar ik heb instinctief een 'liever' gevoel bij een vriendin dan een geil neukobject.
Hier kan ik me werkelijk niets bij voorstellen. Je wordt toch automatisch veel hitsiger als je met iemand bent bij wie je het ook daadwerkelijk van levensbelang vindt dat hij door het plafond gaat van genot?
pi_61926944
Voor diegenen die het interesseert: ben zo stilaan over het gevoel.
Ik had nog altijd liever wat exclusiever geweest, maar het is nu zo en als het gevoel blijft zoals het is hebben we een mooie toekomst.
Andere negatieve gevoel waar in nu aal het doorwerken ben is dat ik hem liever 5 jaar eerder tegengekomen was. Maar dan wel met onze prioriteiten van nu. Zoals we elk waren 10 jaar geleden had het zo niet gemarcheerd. 5 jaar mss net al wel...
On echo beach! (e-mail weer geactiveerd!)
pi_61966712
Het kan me eigenlijk geen enkele zak uitmaken. Aangezien ik zelf ook niet bepaald degene ben met de kortste lijst.
Mijn huidige vriend weet ik van dat het er niet veel zijn aangezien hij de laatste 5 jaar getrouwd is geweest en wel betrouwbaar is.
pi_62017911
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:50 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Hier kan ik me werkelijk niets bij voorstellen. Je wordt toch automatisch veel hitsiger als je met iemand bent bij wie je het ook daadwerkelijk van levensbelang vindt dat hij door het plafond gaat van genot?
Een verklaring heb ik er ook niet voor.
Verbaal terrorist
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:20:01 #155
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62018218
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:50 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Woach, het is nou eenmaal makkelijker om met je zatte harses wat grenzen te overschrijden bij een persoon die je toch nooit weer wilt zien, dan bij iemand waar je indruk op wilt maken en hopelijk nog lang en gelukkig mee leeft.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_62019786
quote:
Mee eens. Mij persoonlijk maakt het geen reet uit. Ik maak er ook geen geheim van hoeveel mensen ik zelf geneukt heb, als hij het wil weten, mag hij het weten, maar zo niet, ook goed. Andersom, ik hoef het niet echt te weten, maakt me echt niet uit hoeveel me voor geweest zijn. Het gaat me om hoe de sex tussen ons is, niet hoe die met hem en anderen was.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62021203
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:38 schreef Kluts het volgende:
Het gaat me om hoe de sex tussen ons is, niet hoe die met hem en anderen was.
Ik heb er toch best goede herinneringen aan mag ik stellen.
Het gaat altijd om het vergelijk, toch?
Verbaal terrorist
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:14:38 #158
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_62021748
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 01:20 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik denk dat ik vrij gemiddeld ben qua ervaring lol. Vroeger was het een hell als een meisje je afwees...Nu is dat minder. Op een potje passen gewoon meedere dekseltjes om het zomaar te zeggen.

Tja humor van beide kanten is gewoon leuk. Ben getrouwd dus dan is de druk er ook een beetje af.
Modus Vivendi!
pi_62021947
Ik bedenk me net dat ik de hoeveelheid partners niet belangrijk vind, al dan niet voor 1 nacht.
De manier waarop wel tho. Het maakt nogal verschil of je iemand gebruikt van wie je weet dat diegene gevoelens voor jou heeft, of of je gewoon met wederzijds goedvinden een leuke nacht hebt.

Iemand die mensen misbruikt en geen rekening houdt met gevoelens van de ander hoef ik niet, verder maakt het me niet uit hoeveel die rond geslettebakt heeft

I know I did my share
pi_62022854
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik heb er toch best goede herinneringen aan mag ik stellen.
Het gaat altijd om het vergelijk, toch?
True, maar ik hoef van hem niet te weten wie hij hoe en waar geneukt heeft, dat is me te concreet en een stuk minder interressant dan bedenken hoe en waar hij mij neukt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62024184
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:58 schreef Kluts het volgende:

[..]

True, maar ik hoef van hem niet te weten wie hij hoe en waar geneukt heeft, dat is me te concreet en een stuk minder interressant dan bedenken hoe en waar hij mij neukt.
Mijn huidige vriendin heeft niet zoveel (historische) noten op haar zang, dus dat vind ik wel fijn. Verder vind ik het niet zo erg, als maar niet het vergelijk wordt getrokken ( zo van 'ow die kon echt super beffen'). Dat is dan toch een egoding waar ik niet op zit te wachten. Als een dame vertelt over haar escapades in een telefoonhokje of op een fietsenstalling in algemenere zin, vind ik het niet zo'n probleem. Als het maar lekker was, toch? (het is ook niet alsof ik zelf heb stilgezeten...)

Iemand die neukt om het neuken hoef ik niet, dat riekt naar onzekerheid...
iemand die nooit neukte en altijd zo gereserveerd en exclusief was, vind ik ook geen drol aan.
Verbaal terrorist
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:33:12 #162
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62058316
quote:

[..]

Zullen er wel geen 3 zijn
pi_62059464
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:33 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Zullen er wel geen 3 zijn
Inderdaad, dat kan ik je wel vertellen. Het waren er meer of minder dan exact 3
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:48:52 #164
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_62066145
toch wel veel, ik hoef geen stoepslet
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_62092729
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:48 schreef griekjeee het volgende:
toch wel veel, ik hoef geen stoepslet
Wat is toch wel veel
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:02:11 #166
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_62093243
....niets....helemaal niets....

te veel.....neen das ervaring....en dat kan in dit geval geen kwaad,

kan me er niet druk over maken....is het niet zoiets als dont ask, dont tell
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:27:38 #167
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_62095713
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat is toch wel veel
ik bedoel natuurlijk ik hecht er best wel veel WAARDE aan
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')