Hier kan ik me werkelijk niets bij voorstellen. Je wordt toch automatisch veel hitsiger als je met iemand bent bij wie je het ook daadwerkelijk van levensbelang vindt dat hij door het plafond gaat van genot?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:45 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik heb toch wel top 10 seks gehad met 'one-nightstands', 'neukertjes', 'tweedagsvliegen' etc. Vieze, zweterige, hitsige afragsex doe je toch eerder met een onenightstand, die zie je toch niet meer.
Ik vind vriendinseks vooral een ander soort sex, minder situationeel. Het is meer gericht op het fijne en minder op het 'kleding van het lijf scheuren en rammen'. Nu kunnen beiden wel enigzins samengaan, maar ik heb instinctief een 'liever' gevoel bij een vriendin dan een geil neukobject.
Een verklaring heb ik er ook niet voor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:50 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Hier kan ik me werkelijk niets bij voorstellen. Je wordt toch automatisch veel hitsiger als je met iemand bent bij wie je het ook daadwerkelijk van levensbelang vindt dat hij door het plafond gaat van genot?
Woach, het is nou eenmaal makkelijker om met je zatte harses wat grenzen te overschrijden bij een persoon die je toch nooit weer wilt zien, dan bij iemand waar je indruk op wilt maken en hopelijk nog lang en gelukkig mee leeft.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:50 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Hier kan ik me werkelijk niets bij voorstellen. Je wordt toch automatisch veel hitsiger als je met iemand bent bij wie je het ook daadwerkelijk van levensbelang vindt dat hij door het plafond gaat van genot?
Mee eens. Mij persoonlijk maakt het geen reet uit. Ik maak er ook geen geheim van hoeveel mensen ik zelf geneukt heb, als hij het wil weten, mag hij het weten, maar zo niet, ook goed. Andersom, ik hoef het niet echt te weten, maakt me echt niet uit hoeveel me voor geweest zijn. Het gaat me om hoe de sex tussen ons is, niet hoe die met hem en anderen was.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:47 schreef Kreator het volgende:
Ja, stel je voor dat je partner geleefd heeft voor jou, dat kán natuurlijk niet. Wees er blij mee, dan hoeft ie ook niet op jou te oefenen om beter te worden maar krijg je gelijk goeie sex.
En als je het niet wil weten, moet je het niet vragen. Als je je hier niet overheen kunt zetten, dan ben je in mijn optiek wel vreemd jaloers.
Ik heb er toch best goede herinneringen aan mag ik stellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:38 schreef Kluts het volgende:
Het gaat me om hoe de sex tussen ons is, niet hoe die met hem en anderen was.
Ik denk dat ik vrij gemiddeld ben qua ervaring lol. Vroeger was het een hell als een meisje je afwees...Nu is dat minder. Op een potje passen gewoon meedere dekseltjes om het zomaar te zeggen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:20 schreef heartz het volgende:
[..]
En heb je ook veel ervaring met vrouwen....?
Idd, ik hou ook van een man met humor
True, maar ik hoef van hem niet te weten wie hij hoe en waar geneukt heeft, dat is me te concreet en een stuk minder interressant dan bedenken hoe en waar hij mij neukt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik heb er toch best goede herinneringen aan mag ik stellen.![]()
Het gaat altijd om het vergelijk, toch?
Mijn huidige vriendin heeft niet zoveel (historische) noten op haar zang, dus dat vind ik wel fijn. Verder vind ik het niet zo erg, als maar niet het vergelijk wordt getrokken ( zo van 'ow die kon echt super beffen'). Dat is dan toch een egoding waar ik niet op zit te wachten. Als een dame vertelt over haar escapades in een telefoonhokje of op een fietsenstalling in algemenere zin, vind ik het niet zo'n probleem. Als het maar lekker was, toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar ik hoef van hem niet te weten wie hij hoe en waar geneukt heeft, dat is me te concreet en een stuk minder interressant dan bedenken hoe en waar hij mij neukt.
Zullen er wel geen 3 zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat neem ik mee in mijn graf.
Of tenminste ik zal daarover niets op fok publiceren
Wat is toch wel veelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:48 schreef griekjeee het volgende:
toch wel veel, ik hoef geen stoepslet
ik bedoel natuurlijk ik hecht er best wel veel WAARDE aanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |