een paar dozijn staat er.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:33 schreef NEUTE het volgende:
Dan heb je het dus over mensen die alles neuken wat los en vast zit. Volgens mij is dat in TS haar geval niet zo... Ze heeft het over een dozijn...
Ik zal ook wel even reageren, dan weet je dat.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef NEUTE het volgende:
Ok sorry, verkeerd gelezen. Maar xennia, jij deed toch iets met psygologie, wil je even in mijn topic reageren aub
Homo's mogen wel?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Xennia het volgende:
Interesseert me helemaal niets. Zolang hij maar geen maagd is en niet bi.
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Vroeger dacht ik mezelf heel liberaal in dat iedereen zoveel moest neuken als ze wilden, maar nu denk ik dat ik niet in een langdurige relatie zou kunnen zitten met iemand met heel veel bedpartners. Monogamie in een relatie ga je aan vanwege een soort wederzijdse exclusiviteit. Je hebt het 'beslag gelegd' op haar meest intieme omgang en vice versa. Maar wat is monogamie anders dan een compleet holle frase als je helemaal geen exclusiviteit over seks met haar hebt. Dat bij wijze van spreken het hele dorp weet hoe het is om seks met haar te hebben? Dat het meest intieme met haar delen niet een exclusief prerogative is, een vangst waar je de rest van je leven trots op mag zijn, waar je voor gestreden en alles voor aan de kant hebt gezet (seks met anderen, bijvoorbeeld) maar meer een natuurlijk recht voor elke eerste de beste hobo of vrachtwagenchauffeur die aan z'n kruis krabte en bovenop haar gedoken is. De magie zou voor mij wel een beetje weg zijn.
Anders is het als je een vrije relatie hebt, natuurlijk.
Keus genoeg!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wel de juiste pool kiezen.
Als ze je daarom niet wil dan kan je dus precies zien hoe ze iemandquote:Op woensdag 17 september 2008 16:07 schreef OldJeller het volgende:
Precies de reden een vrouw in het ongewisse te laten over je relatie/scharrelverleden als dat toch wel een behoorlijk aantal bevat.
Op basis van dat verleden zal ze d'r conclusies trekken, wat meestal niet positief voor jou als man is.
Ach, ignorance is bliss.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Als ze je daarom niet wil dan kan je dus precies zien hoe ze iemand
beoordeelt... Dan kan ze van mij optieffen hoor... Jammer maar
helaas...
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef Chocolate het volgende:
het kan natuurlijk ook gewoon een levensfase zijn geweest, hoeft niet overeen te komen met hoe diegene nu is.
Ik hoef ook geen moord te plegen om te weten dat dat niet verstandig is.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef B-FliP het volgende:
[..]
![]()
Een belangrijke levensfase die de meeste mensen nodig hebben om klaar
te zijn voor een echte relatie en te weten wat ze echt willen...
Bepaalde dingen moet je gewoon hebben gedaan om te leren...
Mensen die zeggen: "ja, nou, ik hoef er niet van te leren omdat ik het
zo ook wel weet" zijn hetzelfde als mensen die bijvoorbeeld nooit
dronken zijn geweest en zeggen dat ze wel weten hoe het voelt...
Ervaring is belangrijk...
haha, ik kan dat ook wel een btje waarderen hoor... Het is goed dat zequote:Op woensdag 17 september 2008 16:18 schreef OldJeller het volgende:
Ach, ignorance is bliss.
Als je een aardig lijstje hebt betreft je verleden, dan willen ze je graag een stempel geven, wat over het algemeen negatief is en op basis daarvan je b.v. langer laten wachten met seks, langer dat ze normaal zouden doen, zodat ze een beetje trots op zichzelf kunnen zijn o.i.d., niet direct toegeven zoals andere vrouwen wel doen.
of "meer op hun hoede zijn", aangezien hij weleens enkel uit zou kunnen zijn op seks, gezien de hoeveelheid waarmee hij het bed heeft gedeeld.
Al die vrouwenonzin moet je gewoon uit de weg gaan.
Haha, die verwachtte ik al!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik hoef ook geen moord te plegen om te weten dat dat niet verstandig is.
Dat is waar, maar ik vind het zo krom als een vrouw je helemaal leuk vindt, maar vanwege je relatie/seksverleden je langer laat wachten met seks, enkel daarom, dan ze normaal zou doen als ze niks over dat verleden wist.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef B-FliP het volgende:
[..]
haha, ik kan dat ook wel een btje waarderen hoor... Het is goed dat ze
een btje wantrouwend zijn omdat ze anders snel misbruikt zullen worden
door de wat mindere mensen van ons geslacht...
Veel vrouwen laten zich echter inpakken door wat een vent zegt... Dat
is zooo fout... Ze moet gewoon kijken naar wattie doet...
Het is maar hoe je het bekijkt. Op een vast cijfer wil ik me niet vastpinnen ; maar als je ongeveer even oud bent , en de ene met 5 keer meer personen naar bed ging dan jezelf ; dan zie ook ik 'n probleem.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:13 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Kan, maar hoe ga je dat bewijzen? Ik zit niet echt te wachten op een vrouw zonder zelfrespect die al door tig partners is uitgewoond.
wow, ik ben nog steeds an unique selling propositionquote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef ShadyLane het volgende:
Doe mij maar een man met een relatief klein aantal exen, die stuk voor stuk ongelooflijk leuk zijn en bloedmooi
Wat was die rule of three ook alweer?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen zeggen toch altijd een stuk of zeven.
Gemiddelde is tussen de 5 en 10 Voor mannen en vrouwenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen zeggen toch altijd een stuk of zeven.
en dat baseer je op...?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Gemiddelde is tussen de 5 en 10 Voor mannen en vrouwen
American Piequote:Op woensdag 17 september 2008 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat was die rule of three ook alweer?
Als ze niet zo ongelooflijk leuk en mooi zijn, is het makkelijker je superieur te voelen aan zijn exen en aannemelijker dat hij wel bij jou blijft. Waarom zou hij een relatie beeindigen met een ongelooflijk leuk en bloedmooi meisje?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben er ook ouderwets in, niet omdat ik het 'afgelikte boterham'-idee ranzig vind (dat zou ook onzin zijn: iemand die tien jaar lang 1 partner had is misschien wel veel heviger 'uitgewoond')
maar omdat ik het geen aantrekkelijke eigenschap vind als iemand niet kritisch is en dat moet onvermijdelijk wel het geval zijn als er sprake is van een paar dozijn bedpartners.
Doe mij maar een man met een relatief klein aantal exen, die stuk voor stuk ongelooflijk leuk zijn en bloedmooi
Een man die altijd krijgt wat hij wilt, is het jagen verleerd. En hij heeft juist dat jagen nodig om een vrouw langer interessant te vinden.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het zo krom als een vrouw je helemaal leuk vindt, maar vanwege je relatie/seksverleden je langer laat wachten met seks, enkel daarom, dan ze normaal zou doen als ze niks over dat verleden wist.
Volgens mij was het times 3 bij vrouwen en divided by 3 bij mannen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
American PieBij vrouwen 3 erbij en bij mannen 3 eraf
Volgens mij kan dat soms nog best wel eens kloppen trouwens
Hoe lang duurde die relatie dan ?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef petrelli het volgende:
Uhm als het zeg maar 70% van je vriendengroep was, zoals bij me laatste, was het toch wel kut en daardoor kon ik haar totaal niet vertrouwen. Vervolgens merkte ze dat wel, ze voelde zich niet gemakkelijk als ze met een gast stond te praten in een bar waar ik ook was. Had gewoon een kutgevoel dan, van dat is er weer 1 waar ze iets mee had en ik ken die gast ook goed.
Had eigenlijk moeten denken dat ze nu van mij was en er toch niks gebeurde... bleh maarja ik vind het nog steeds, nu het uit is, best wel erg met hoeveel vrienden van me ze al wel iets mee gedaan had.
Aan de andere kant was ik de langste en intiemste relatie ooit ofzo, woej. Ook een prestatie bij mensen die huppelen van gast naar gast!
Bah, ik hoef sowieso geen kerel die het met 1 of meer van mijn vriendinnen gedaan heeft.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef petrelli het volgende:
Uhm als het zeg maar 70% van je vriendengroep was, zoals bij me laatste, was het toch wel kut en daardoor kon ik haar totaal niet vertrouwen. Vervolgens merkte ze dat wel, ze voelde zich niet gemakkelijk als ze met een gast stond te praten in een bar waar ik ook was. Had gewoon een kutgevoel dan, van dat is er weer 1 waar ze iets mee had en ik ken die gast ook goed.
Had eigenlijk moeten denken dat ze nu van mij was en er toch niks gebeurde... bleh maarja ik vind het nog steeds, nu het uit is, best wel erg met hoeveel vrienden van me ze al wel iets mee gedaan had.
Aan de andere kant was ik de langste en intiemste relatie ooit ofzo, woej. Ook een prestatie bij mensen die huppelen van gast naar gast!
Waarom niet danquote:Op woensdag 17 september 2008 20:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Bah, ik hoef sowieso geen kerel die het met 1 of meer van mijn vriendinnen gedaan heeft.
een beetje eergevoel is jou onbekend ?quote:
Eensch.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Vroeger dacht ik mezelf heel liberaal in dat iedereen zoveel moest neuken als ze wilden, maar nu denk ik dat ik niet in een langdurige relatie zou kunnen zitten met iemand met heel veel bedpartners. Monogamie in een relatie ga je aan vanwege een soort wederzijdse exclusiviteit. Je hebt het 'beslag gelegd' op haar meest intieme omgang en vice versa. Maar wat is monogamie anders dan een compleet holle frase als je helemaal geen exclusiviteit over seks met haar hebt. Dat bij wijze van spreken het hele dorp weet hoe het is om seks met haar te hebben? Dat het meest intieme met haar delen niet een exclusief prerogative is, een vangst waar je de rest van je leven trots op mag zijn, waar je voor gestreden en alles voor aan de kant hebt gezet (seks met anderen, bijvoorbeeld) maar meer een natuurlijk recht voor elke eerste de beste hobo of vrachtwagenchauffeur die aan z'n kruis krabte en bovenop haar gedoken is. De magie zou voor mij wel een beetje weg zijn.
Anders is het als je een vrije relatie hebt, natuurlijk.
hij is al lang blij als hij ergens op mag.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:43 schreef misteriks het volgende:
[..]
een beetje eergevoel is jou onbekend ?
Die ligt ergens onderin m,n buidelquote:Op woensdag 17 september 2008 20:43 schreef misteriks het volgende:
[..]
een beetje eergevoel is jou onbekend ?
Jij niet danquote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
hij is al lang blij als hij ergens op mag.
Maar los van het eergevoel, vind ik het ook gewoon een ranzig idee
Hoeveel heb je er al gehad dan ?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je er slechts gemiddeld uit te zien om onbeperkt te kunnen neuken
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al gehad dan ?
Dat neem ik mee in mijn graf.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al gehad dan ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |