abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61699888
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef speknek het volgende:
Niet. Ik heb geen one night stands gehad .
ic. ik kan je vertellen dat het nihil is. dus ik zou iemand die met een meisje gaat dat ooit veel rondgeneukt heeft niet meer of minder gaan vinden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61699998
Ik zou er niet te veel waarde aanhechten. Ik weet van mijn vriendin hoeveel zij er voor mij had en zij weet het van mij. En het heeft haar beeld over mij niet beinvloed en andersom. Het is totaal nutteloos die info.
Ik zou me eerder afvragen of het wel allemaal veilig is gegaan.
nee echt niet !
pi_61700054
mijn vriendin heeft (als surinaamse) vaker een gangbang gedaan. ben ik niet razend enthousiast over, maar is iets wat ik a. niet kan terugdraaien b. het is haar leven c. ik ben niet onzeker.
  woensdag 17 september 2008 @ 13:17:18 #29
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61700501
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:54 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin heeft (als surinaamse) vaker een gangbang gedaan. ben ik niet razend enthousiast over, maar is iets wat ik a. niet kan terugdraaien b. het is haar leven c. ik ben niet onzeker.
En als Thaise?

Ik weet het niet... Geen ervaring mee. Ik weet van mijn huidige vriendin dat ik de eerste ben.

De (twee) one-night-stands die ik heb gehad heb ik er niet naar gevraagd, maar gelukkig was ik daarvan niet de eerste!

Maar je valt toch op een persoon? Niet op zjin/haar bedpartners. Als je vind dat het verleden ook bi8j de persoon hoort, en de persoon heeft in het verleden dingen gedaan die jij niet kunt handelen... Kap er mee.

Kijktip: Chasing Amy
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_61700568
Interesseert me helemaal niets. Zolang hij maar geen maagd is en niet bi.
pi_61700629
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Xennia het volgende:
zullen we?
nee echt niet !
pi_61700819
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En als Thaise?
ik wilde vooral even aangeven dat het in die cultuur nogal normaal is.
pi_61701034
Tsja het boeit me wel eigenlijk, zie mijn eigen topic

Ookal zijn het er bij mijn huidige vriendin niet veel geweest, en weet ik heus wel dat het de normaalste zaak van de wereld is dat ze vriendjes voor mij heeft gehad. Me verstand snapt het, alleen me gevoel nog niet en geen id hoe ik dat moet veranderen!
ARGH?!
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 september 2008 @ 13:39:40 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_61701044
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Xennia het volgende:
Lekker toch, zo'n heerlijke jonge vent die je alles nog kan leren en die je niet tegenspreekt.
"Doorgaan! Het is heel normaal om 2 uur vleesgordijn te likken!"
  woensdag 17 september 2008 @ 13:39:49 #35
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_61701049
Ik zou daar "mee om kunnen". Ik vind eigenlijk dat een partner op zijn minst toch vijf anderen gehad moet hebben, en het liefst één of meerdere lange relaties. Dit brengt hopelijk een zekere mate van ervaring met zich mee zowel in de relatie zelf als onder de dekens.

Ik wil geen onzekere passieve muts in mijn bed, die al klamme handjes krijgt bij alleen het zien van een piemel.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_61701107
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef NEUTE het volgende:
Tsja het boeit me wel eigenlijk, zie mijn eigen topic

Ookal zijn het er bij mijn huidige vriendin niet veel geweest, en weet ik heus wel dat het de normaalste zaak van de wereld is dat ze vriendjes voor mij heeft gehad. Me verstand snapt het, alleen me gevoel nog niet en geen id hoe ik dat moet veranderen!
als je kan ontdekken wat je precies zo vervelend vindt zal dat al veel schelen. ben je bang dat andere mannen haar wel lieten gillen oid?
pi_61701140
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Lekker toch, zo'n heerlijke jonge vent die je alles nog kan leren en die je niet tegenspreekt.
"Doorgaan! Het is heel normaal om 2 uur vleesgordijn te likken!"
Ik wil helemaal niet iemand alles nog moeten leren, ik wil zelf een keer verbaasd worden en ik houd ervan om tegen gesproken te worden.

En vleesgordijn klinkt echt ranzig man
  woensdag 17 september 2008 @ 13:49:18 #38
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61701236
Ik begrijp TS wel. Je wilt een meisje natuurlijk gewoon voor jezelf, en het is gewoon niet makkelijk te bevatten in je hoofd dat ze voor jou hetzelfde heeft meegemaakt met een ander

Of ik begrijp het niet, dat kan ook
Primum non nocere
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 september 2008 @ 13:49:40 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_61701243
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:44 schreef Xennia het volgende:
En vleesgordijn klinkt echt ranzig man
Kapotgeslagen rosbief?
pi_61701245
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je kan ontdekken wat je precies zo vervelend vindt zal dat al veel schelen. ben je bang dat andere mannen haar wel lieten gillen oid?
Nee daar heeft het niet mee te maken. Probeer serieus te bedenken wat het kan zijn. Het is ook niet altijd, zoals nu, vrijdag beetje woorden gehad, ik voel me kut, ga denken, denken aan onze gesprekken over haar ex en mijn ex. Maak er een soort van film van in me hoofd waar ik dan maar over blijf denken en denken en voila, sinds zondag een kut gevoel. Soms kan ik me er ff overheen zetten en paar minuten later begint het weer. Misschien ben ik gewoon een jaloers krengetje.
ARGH?!
pi_61701273
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kapotgeslagen rosbief?
platgeslagen vleesvlinder.
pi_61701307
een zoute snor halen ?
nee echt niet !
pi_61701333
even de batterij likken
pi_61701373
tapijt happen
nee echt niet !
  woensdag 17 september 2008 @ 13:59:39 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61701475
Joh, laat beide een SOA-test doen en maak je druk over andere dingen. Wat je vanavond gaat eten, bijvoorbeeld.
KuikenGuppy
pi_61701479
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef HighVolume het volgende:
tapijt happen
Jonges tochhhhh
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  woensdag 17 september 2008 @ 14:00:43 #47
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61701498
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Burdie het volgende:
Joh, laat beide een SOA-test doen en maak je druk over andere dingen. Wat je vanavond gaat eten, bijvoorbeeld.
Platgeslagen rosbief
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 17 september 2008 @ 14:13:50 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61701820
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Platgeslagen rosbief
dit is een serieus subforum!
KuikenGuppy
pi_61701860
Mijn laatste bedpartner vond het nodig om zonder wat te vragen al haar avondtuurtjes met ex-bedpartners (en dat waren er nog wel wat) met me delen. Toen vond ze het blijkbaar vreemd dat ik daar totaal geen behoefte aan had om het te weten, en werd mevrouwtje boos op me

Het mag geen verassing zijn dat de relatie niet lang heeft geduurd.
pi_61701972
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Vroeger dacht ik mezelf heel liberaal in dat iedereen zoveel moest neuken als ze wilden, maar nu denk ik dat ik niet in een langdurige relatie zou kunnen zitten met iemand met heel veel bedpartners. Monogamie in een relatie ga je aan vanwege een soort wederzijdse exclusiviteit. Je hebt het 'beslag gelegd' op haar meest intieme omgang en vice versa. Maar wat is monogamie anders dan een compleet holle frase als je helemaal geen exclusiviteit over seks met haar hebt. Dat bij wijze van spreken het hele dorp weet hoe het is om seks met haar te hebben? Dat het meest intieme met haar delen niet een exclusief prerogative is, een vangst waar je de rest van je leven trots op mag zijn, waar je voor gestreden en alles voor aan de kant hebt gezet (seks met anderen, bijvoorbeeld) maar meer een natuurlijk recht voor elke eerste de beste hobo of vrachtwagenchauffeur die aan z'n kruis krabte en bovenop haar gedoken is. De magie zou voor mij wel een beetje weg zijn.

Anders is het als je een vrije relatie hebt, natuurlijk.
My point exactly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')