ic. ik kan je vertellen dat het nihil is. dus ik zou iemand die met een meisje gaat dat ooit veel rondgeneukt heeft niet meer of minder gaan vinden.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef speknek het volgende:
Niet. Ik heb geen one night stands gehad.
En als Thaise?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:54 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin heeft (als surinaamse) vaker een gangbang gedaan. ben ik niet razend enthousiast over, maar is iets wat ik a. niet kan terugdraaien b. het is haar leven c. ik ben niet onzeker.
zullen we?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Xennia het volgende:
Interesseert me helemaal niets. Zolang hij maar geen maagd is en niet bi.
quote:
Lekker toch, zo'n heerlijke jonge vent die je alles nog kan leren en die je niet tegenspreekt.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Xennia het volgende:
Interesseert me helemaal niets. Zolang hij maar geen maagd is en niet bi.
als je kan ontdekken wat je precies zo vervelend vindt zal dat al veel schelen. ben je bang dat andere mannen haar wel lieten gillen oid?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef NEUTE het volgende:
Tsja het boeit me wel eigenlijk, zie mijn eigen topic![]()
Ookal zijn het er bij mijn huidige vriendin niet veel geweest, en weet ik heus wel dat het de normaalste zaak van de wereld is dat ze vriendjes voor mij heeft gehad. Me verstand snapt het, alleen me gevoel nog niet en geen id hoe ik dat moet veranderen!
Ik wil helemaal niet iemand alles nog moeten leren, ik wil zelf een keer verbaasd worden en ik houd ervan om tegen gesproken te worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lekker toch, zo'n heerlijke jonge vent die je alles nog kan leren en die je niet tegenspreekt.
"Doorgaan! Het is heel normaal om 2 uur vleesgordijn te likken!"
Kapotgeslagen rosbief?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:44 schreef Xennia het volgende:
En vleesgordijn klinkt echt ranzig man
Nee daar heeft het niet mee te maken. Probeer serieus te bedenken wat het kan zijn. Het is ook niet altijd, zoals nu, vrijdag beetje woorden gehad, ik voel me kut, ga denken, denken aan onze gesprekken over haar ex en mijn ex. Maak er een soort van film van in me hoofd waar ik dan maar over blijf denken en denken en voila, sinds zondag een kut gevoel. Soms kan ik me er ff overheen zetten en paar minuten later begint het weer. Misschien ben ik gewoon een jaloers krengetje.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je kan ontdekken wat je precies zo vervelend vindt zal dat al veel schelen. ben je bang dat andere mannen haar wel lieten gillen oid?
platgeslagen vleesvlinder.quote:
Jonges tochhhhhquote:
Platgeslagen rosbiefquote:Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Burdie het volgende:
Joh, laat beide een SOA-test doen en maak je druk over andere dingen. Wat je vanavond gaat eten, bijvoorbeeld.
My point exactly.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Vroeger dacht ik mezelf heel liberaal in dat iedereen zoveel moest neuken als ze wilden, maar nu denk ik dat ik niet in een langdurige relatie zou kunnen zitten met iemand met heel veel bedpartners. Monogamie in een relatie ga je aan vanwege een soort wederzijdse exclusiviteit. Je hebt het 'beslag gelegd' op haar meest intieme omgang en vice versa. Maar wat is monogamie anders dan een compleet holle frase als je helemaal geen exclusiviteit over seks met haar hebt. Dat bij wijze van spreken het hele dorp weet hoe het is om seks met haar te hebben? Dat het meest intieme met haar delen niet een exclusief prerogative is, een vangst waar je de rest van je leven trots op mag zijn, waar je voor gestreden en alles voor aan de kant hebt gezet (seks met anderen, bijvoorbeeld) maar meer een natuurlijk recht voor elke eerste de beste hobo of vrachtwagenchauffeur die aan z'n kruis krabte en bovenop haar gedoken is. De magie zou voor mij wel een beetje weg zijn.
Anders is het als je een vrije relatie hebt, natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |