Breng het probleem eens onder woorden. Met andere woorden: Wat is er precies erg aan?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:13 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ik zit met het volgende: nieuwe vriend heeft genoeg zijn bed zien passeren, geen idee hoeveel, durf het niet vragen, maar zeker een paar dozijn....
En dat hypothekeert onze relatie omdat ik me daar niet over kan zetten.
Dus de vraag: zouden jullie ermee om kunnen? Zonee, vanaf wanneer is het teveel?
Tips om er me over te zetten zijn ook altijd welkom...
anders bekijken als in: het is een slet. sommige mensen hebben nou eenmaal veel partners nodig om een bepaalde zelfverzekerdheid op te bouwen. als je een goede partner bent geef je die persoon de zelfverzekerdheid die hij/zij nodig heeft.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:46 schreef leonpwner1 het volgende:
Ik vind het wel belangrijk... Als iemand op z'n 20e al met 30 mensen het bed heeft gedeeld is hij/zij gewoon een ontzettende slet en dus absoluut niet het type waar ik naar op zoek bent.
Je kunt natuurlijk wel gaan tegen spreken dat het allemaal niet belangrijk is, maar je kunt het ook anders bekijken...
nou wil ik je weer gaan herhalenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:47 schreef Kreator het volgende:
Ja, stel je voor dat je partner geleefd heeft voor jou, dat kán natuurlijk niet. Wees er blij mee, dan hoeft ie ook niet op jou te oefenen om beter te worden maar krijg je gelijk goeie sex.
En als je het niet wil weten, moet je het niet vragen. Als je je hier niet overheen kunt zetten, dan ben je in mijn optiek wel vreemd jaloers.
het kan natuurlijk ook gewoon een levensfase zijn geweest, hoeft niet overeen te komen met hoe diegene nu is.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:46 schreef leonpwner1 het volgende:
Ik vind het wel belangrijk... Als iemand op z'n 20e al met 30 mensen het bed heeft gedeeld is hij/zij gewoon een ontzettende slet en dus absoluut niet het type waar ik naar op zoek bent.
Kan, maar hoe ga je dat bewijzen? Ik zit niet echt te wachten op een vrouw zonder zelfrespect die al door tig partners is uitgewoond.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef Chocolate het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook gewoon een levensfase zijn geweest, hoeft niet overeen te komen met hoe diegene nu is.
hey! voor jou 10 anderenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:13 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Kan, maar hoe ga je dat bewijzen? Ik zit niet echt te wachten op een vrouw zonder zelfrespect die al door tig partners is uitgewoond.
Een beetje vertrouwen is daarbij wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:13 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Kan, maar hoe ga je dat bewijzen? Ik zit niet echt te wachten op een vrouw zonder zelfrespect die al door tig partners is uitgewoond.
even een vraagje: hoe vaak denk jij spontaan na over eerdere one night stands?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Vroeger dacht ik mezelf heel liberaal in dat iedereen zoveel moest neuken als ze wilden, maar nu denk ik dat ik niet in een langdurige relatie zou kunnen zitten met iemand met heel veel bedpartners. Monogamie in een relatie ga je aan vanwege een soort wederzijdse exclusiviteit. Je hebt het 'beslag gelegd' op haar meest intieme omgang en vice versa. Maar wat is monogamie anders dan een compleet holle frase als je helemaal geen exclusiviteit over seks met haar hebt. Dat bij wijze van spreken het hele dorp weet hoe het is om seks met haar te hebben? Dat het meest intieme met haar delen niet een exclusief prerogative is, een vangst waar je de rest van je leven trots op mag zijn, waar je voor gestreden en alles voor aan de kant hebt gezet (seks met anderen, bijvoorbeeld) maar meer een natuurlijk recht voor elke eerste de beste hobo of vrachtwagenchauffeur die aan z'n kruis krabte en bovenop haar gedoken is. De magie zou voor mij wel een beetje weg zijn.
Anders is het als je een vrije relatie hebt, natuurlijk.
ic. ik kan je vertellen dat het nihil is. dus ik zou iemand die met een meisje gaat dat ooit veel rondgeneukt heeft niet meer of minder gaan vinden.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef speknek het volgende:
Niet. Ik heb geen one night stands gehad.
En als Thaise?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:54 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin heeft (als surinaamse) vaker een gangbang gedaan. ben ik niet razend enthousiast over, maar is iets wat ik a. niet kan terugdraaien b. het is haar leven c. ik ben niet onzeker.
zullen we?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Xennia het volgende:
Interesseert me helemaal niets. Zolang hij maar geen maagd is en niet bi.
quote:
Lekker toch, zo'n heerlijke jonge vent die je alles nog kan leren en die je niet tegenspreekt.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Xennia het volgende:
als je kan ontdekken wat je precies zo vervelend vindt zal dat al veel schelen. ben je bang dat andere mannen haar wel lieten gillen oid?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef NEUTE het volgende:
Tsja het boeit me wel eigenlijk, zie mijn eigen topic![]()
Ookal zijn het er bij mijn huidige vriendin niet veel geweest, en weet ik heus wel dat het de normaalste zaak van de wereld is dat ze vriendjes voor mij heeft gehad. Me verstand snapt het, alleen me gevoel nog niet en geen id hoe ik dat moet veranderen!
Ik wil helemaal niet iemand alles nog moeten leren, ik wil zelf een keer verbaasd worden en ik houd ervan om tegen gesproken te worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lekker toch, zo'n heerlijke jonge vent die je alles nog kan leren en die je niet tegenspreekt.
"Doorgaan! Het is heel normaal om 2 uur vleesgordijn te likken!"
Kapotgeslagen rosbief?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:44 schreef Xennia het volgende:
En vleesgordijn klinkt echt ranzig man
Nee daar heeft het niet mee te maken. Probeer serieus te bedenken wat het kan zijn. Het is ook niet altijd, zoals nu, vrijdag beetje woorden gehad, ik voel me kut, ga denken, denken aan onze gesprekken over haar ex en mijn ex. Maak er een soort van film van in me hoofd waar ik dan maar over blijf denken en denken en voila, sinds zondag een kut gevoel. Soms kan ik me er ff overheen zetten en paar minuten later begint het weer. Misschien ben ik gewoon een jaloers krengetje.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je kan ontdekken wat je precies zo vervelend vindt zal dat al veel schelen. ben je bang dat andere mannen haar wel lieten gillen oid?
platgeslagen vleesvlinder.quote:
Jonges tochhhhhquote:
Platgeslagen rosbiefquote:Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Burdie het volgende:
Joh, laat beide een SOA-test doen en maak je druk over andere dingen. Wat je vanavond gaat eten, bijvoorbeeld.
My point exactly.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Vroeger dacht ik mezelf heel liberaal in dat iedereen zoveel moest neuken als ze wilden, maar nu denk ik dat ik niet in een langdurige relatie zou kunnen zitten met iemand met heel veel bedpartners. Monogamie in een relatie ga je aan vanwege een soort wederzijdse exclusiviteit. Je hebt het 'beslag gelegd' op haar meest intieme omgang en vice versa. Maar wat is monogamie anders dan een compleet holle frase als je helemaal geen exclusiviteit over seks met haar hebt. Dat bij wijze van spreken het hele dorp weet hoe het is om seks met haar te hebben? Dat het meest intieme met haar delen niet een exclusief prerogative is, een vangst waar je de rest van je leven trots op mag zijn, waar je voor gestreden en alles voor aan de kant hebt gezet (seks met anderen, bijvoorbeeld) maar meer een natuurlijk recht voor elke eerste de beste hobo of vrachtwagenchauffeur die aan z'n kruis krabte en bovenop haar gedoken is. De magie zou voor mij wel een beetje weg zijn.
een paar dozijn staat er.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:33 schreef NEUTE het volgende:
Dan heb je het dus over mensen die alles neuken wat los en vast zit. Volgens mij is dat in TS haar geval niet zo... Ze heeft het over een dozijn...
Ik zal ook wel even reageren, dan weet je dat.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef NEUTE het volgende:
Ok sorry, verkeerd gelezen. Maar xennia, jij deed toch iets met psygologie, wil je even in mijn topic reageren aub
Homo's mogen wel?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Xennia het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Keus genoeg!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wel de juiste pool kiezen.
Als ze je daarom niet wil dan kan je dus precies zien hoe ze iemandquote:Op woensdag 17 september 2008 16:07 schreef OldJeller het volgende:
Precies de reden een vrouw in het ongewisse te laten over je relatie/scharrelverleden als dat toch wel een behoorlijk aantal bevat.
Op basis van dat verleden zal ze d'r conclusies trekken, wat meestal niet positief voor jou als man is.
Ach, ignorance is bliss.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Als ze je daarom niet wil dan kan je dus precies zien hoe ze iemand
beoordeelt... Dan kan ze van mij optieffen hoor... Jammer maar
helaas...
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef Chocolate het volgende:
het kan natuurlijk ook gewoon een levensfase zijn geweest, hoeft niet overeen te komen met hoe diegene nu is.
Ik hoef ook geen moord te plegen om te weten dat dat niet verstandig is.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef B-FliP het volgende:
[..]
![]()
Een belangrijke levensfase die de meeste mensen nodig hebben om klaar
te zijn voor een echte relatie en te weten wat ze echt willen...
Bepaalde dingen moet je gewoon hebben gedaan om te leren...
Mensen die zeggen: "ja, nou, ik hoef er niet van te leren omdat ik het
zo ook wel weet" zijn hetzelfde als mensen die bijvoorbeeld nooit
dronken zijn geweest en zeggen dat ze wel weten hoe het voelt...
Ervaring is belangrijk...
haha, ik kan dat ook wel een btje waarderen hoor... Het is goed dat zequote:Op woensdag 17 september 2008 16:18 schreef OldJeller het volgende:
Ach, ignorance is bliss.
Als je een aardig lijstje hebt betreft je verleden, dan willen ze je graag een stempel geven, wat over het algemeen negatief is en op basis daarvan je b.v. langer laten wachten met seks, langer dat ze normaal zouden doen, zodat ze een beetje trots op zichzelf kunnen zijn o.i.d., niet direct toegeven zoals andere vrouwen wel doen.
of "meer op hun hoede zijn", aangezien hij weleens enkel uit zou kunnen zijn op seks, gezien de hoeveelheid waarmee hij het bed heeft gedeeld.
Al die vrouwenonzin moet je gewoon uit de weg gaan.
Haha, die verwachtte ik al!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik hoef ook geen moord te plegen om te weten dat dat niet verstandig is.
Dat is waar, maar ik vind het zo krom als een vrouw je helemaal leuk vindt, maar vanwege je relatie/seksverleden je langer laat wachten met seks, enkel daarom, dan ze normaal zou doen als ze niks over dat verleden wist.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef B-FliP het volgende:
[..]
haha, ik kan dat ook wel een btje waarderen hoor... Het is goed dat ze
een btje wantrouwend zijn omdat ze anders snel misbruikt zullen worden
door de wat mindere mensen van ons geslacht...
Veel vrouwen laten zich echter inpakken door wat een vent zegt... Dat
is zooo fout... Ze moet gewoon kijken naar wattie doet...
Het is maar hoe je het bekijkt. Op een vast cijfer wil ik me niet vastpinnen ; maar als je ongeveer even oud bent , en de ene met 5 keer meer personen naar bed ging dan jezelf ; dan zie ook ik 'n probleem.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:13 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
wow, ik ben nog steeds an unique selling propositionquote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef ShadyLane het volgende:
Doe mij maar een man met een relatief klein aantal exen, die stuk voor stuk ongelooflijk leuk zijn en bloedmooi
Wat was die rule of three ook alweer?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen zeggen toch altijd een stuk of zeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |