Breng het probleem eens onder woorden. Met andere woorden: Wat is er precies erg aan?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:13 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ik zit met het volgende: nieuwe vriend heeft genoeg zijn bed zien passeren, geen idee hoeveel, durf het niet vragen, maar zeker een paar dozijn....
En dat hypothekeert onze relatie omdat ik me daar niet over kan zetten.
Dus de vraag: zouden jullie ermee om kunnen? Zonee, vanaf wanneer is het teveel?
Tips om er me over te zetten zijn ook altijd welkom...
anders bekijken als in: het is een slet. sommige mensen hebben nou eenmaal veel partners nodig om een bepaalde zelfverzekerdheid op te bouwen. als je een goede partner bent geef je die persoon de zelfverzekerdheid die hij/zij nodig heeft.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:46 schreef leonpwner1 het volgende:
Ik vind het wel belangrijk... Als iemand op z'n 20e al met 30 mensen het bed heeft gedeeld is hij/zij gewoon een ontzettende slet en dus absoluut niet het type waar ik naar op zoek bent.
Je kunt natuurlijk wel gaan tegen spreken dat het allemaal niet belangrijk is, maar je kunt het ook anders bekijken...
nou wil ik je weer gaan herhalenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:47 schreef Kreator het volgende:
Ja, stel je voor dat je partner geleefd heeft voor jou, dat kán natuurlijk niet. Wees er blij mee, dan hoeft ie ook niet op jou te oefenen om beter te worden maar krijg je gelijk goeie sex.
En als je het niet wil weten, moet je het niet vragen. Als je je hier niet overheen kunt zetten, dan ben je in mijn optiek wel vreemd jaloers.
het kan natuurlijk ook gewoon een levensfase zijn geweest, hoeft niet overeen te komen met hoe diegene nu is.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:46 schreef leonpwner1 het volgende:
Ik vind het wel belangrijk... Als iemand op z'n 20e al met 30 mensen het bed heeft gedeeld is hij/zij gewoon een ontzettende slet en dus absoluut niet het type waar ik naar op zoek bent.
Kan, maar hoe ga je dat bewijzen? Ik zit niet echt te wachten op een vrouw zonder zelfrespect die al door tig partners is uitgewoond.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:53 schreef Chocolate het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook gewoon een levensfase zijn geweest, hoeft niet overeen te komen met hoe diegene nu is.
hey! voor jou 10 anderenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:13 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Kan, maar hoe ga je dat bewijzen? Ik zit niet echt te wachten op een vrouw zonder zelfrespect die al door tig partners is uitgewoond.
Een beetje vertrouwen is daarbij wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:13 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Kan, maar hoe ga je dat bewijzen? Ik zit niet echt te wachten op een vrouw zonder zelfrespect die al door tig partners is uitgewoond.
even een vraagje: hoe vaak denk jij spontaan na over eerdere one night stands?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
Vroeger dacht ik mezelf heel liberaal in dat iedereen zoveel moest neuken als ze wilden, maar nu denk ik dat ik niet in een langdurige relatie zou kunnen zitten met iemand met heel veel bedpartners. Monogamie in een relatie ga je aan vanwege een soort wederzijdse exclusiviteit. Je hebt het 'beslag gelegd' op haar meest intieme omgang en vice versa. Maar wat is monogamie anders dan een compleet holle frase als je helemaal geen exclusiviteit over seks met haar hebt. Dat bij wijze van spreken het hele dorp weet hoe het is om seks met haar te hebben? Dat het meest intieme met haar delen niet een exclusief prerogative is, een vangst waar je de rest van je leven trots op mag zijn, waar je voor gestreden en alles voor aan de kant hebt gezet (seks met anderen, bijvoorbeeld) maar meer een natuurlijk recht voor elke eerste de beste hobo of vrachtwagenchauffeur die aan z'n kruis krabte en bovenop haar gedoken is. De magie zou voor mij wel een beetje weg zijn.
Anders is het als je een vrije relatie hebt, natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |