Ja, kamperfamilie vs. pedobear.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pauperbuurt?
Jij bent laatstgenoemde?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja, kamperfamilie vs. pedobear.
Hmmm officieel is 18+ en 16 verboden toch? Maar is het dan niet ebofilie? Of ben je dan gewoon een gezonde jongen?quote:
Dikke kans op een witte kerst dus!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Do komt trouwens in 't kerstnummer van de Playboy, las ik tussen 't prinsjesdag- & economisch instornieuws door in de krant.
Ach kom op, hij is wel een klein beetje leukquote:
Daarom reageer ik toch ook metquote:Op woensdag 17 september 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach kom op, hij is wel een klein beetje leuk.
Oh, eenquote:
Die met dat "komen" de hele tijd is geniaalquote:
Jupquote:Op woensdag 17 september 2008 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die met dat "komen" de hele tijd is geniaal![]()
.
en de dag erna de her zekerquote:Op woensdag 17 september 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vandaag diktaat, morgen toets, like wtf?
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie nergens winkelwagentjes in de tuin, dus zo pauper kan die wijk niet zijn!
Wij zeggen hier dictaat.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vandaag diktaat, morgen toets, like wtf?
Kennen ze niet he in Drutenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
OH MY FUCKING GOD een politie auto! How rare
Nee ik ken alleen die wannabee van mijn Buurjongen, maar ik had nog nooit een echte gezienquote:Op woensdag 17 september 2008 11:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kennen ze niet he in Druten
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee ik ken alleen die wannabee van mijn Buurjongen, maar ik had nog nooit een echte gezien
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:15 schreef Nielez het volgende:
You've got mail.
blijft ie hangen jaquote:Op woensdag 17 september 2008 12:17 schreef Houniet het volgende:
Nielez je komt in de volgende OP te staan.
Zit Groenen ook in Hatert? woar dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Groenen Hatert niets over te klagen![]()
Bij welk postkantoor krijg je een vriendin bij je OVquote:Op woensdag 17 september 2008 12:15 schreef Nielez het volgende:
You've got mail.
Ik ga vriendin + OV even ophalen.
Ik kreeg een PM van hem dus, jaquote:
Je R&Pkloon, wat doe je?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:29 schreef Michael16000 het volgende:
Altijd vers uit het vet toch?
gewoon uhm, als je hatertsebrug af rijd meteen naar rechts, of voor de hatertsebrug afslaan naar linksquote:Op woensdag 17 september 2008 12:31 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Zit Groenen ook in Hatert? woar dan.
Gastquote:Op woensdag 17 september 2008 12:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bij welk postkantoor krijg je een vriendin bij je OV
Ok, keer proberen dan. Die harde rommel in de stad trek ik echt niet, zelfs niet met 10 bier achter de kiezen.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gewoon uhm, als je hatertsebrug af rijd meteen naar rechts, of voor de hatertsebrug afslaan naar linksEn dan op de hoek zit een islamitische supermarkt, daar naast
Die kleintjes zijn lekkerquote:Op woensdag 17 september 2008 12:45 schreef swarmahoer het volgende:
zo maar s ff een pizzadingetje halen bij de bakkert
Werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef morgane het volgende:
Weet iemand een goed copycenter in/vlakbij het centrum? Ik heb een soort brochure in kleur op a3formaat waar ik 3 pagina's uit wil kopieëren.
Owh. Ik welquote:Op woensdag 17 september 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, eenna een grap ervaar ik niet als positief.
Die hangen hier inderdaad ook nog op de deur sinds vorig jaar. Kreeg ze zelf niet gelukkig, maar een huisgenoot leek het leuk om de achterdeur ermee te behangenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik zo'n sticker met 'Feest!' erop
Ach één kopietje maken doen ze vast wel heur!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef morgane het volgende:
Das drukkerij luxor...ik kan op de site niet vinden dat je losse kopietjes kan laten maken, alleen oplages zeg maar.
Een andere zit bij op de Heyendaalse weg, stukje voorbij de Uni aan de linkerkant. Wel wat verder weg.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef morgane het volgende:
Das drukkerij luxor...ik kan op de site niet vinden dat je losse kopietjes kan laten maken, alleen oplages zeg maar.
Doe je altijd zo moeilijk over een kopietje maken?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:35 schreef morgane het volgende:
Er zit nu zo'n pizzasnackding in de oven
iemand ervaring met The Print op kelfkensbos? edit: *wijst naar het linkje van Swarma*
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 17 september 2008 13:35 schreef Mikkie het volgende:
Oooh ik heb honger en zin in vette hap!.
Het zijn zeg maar posters om aan de muur te hangen, dus een beetje goede kwaliteit zal wel fijn zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:36 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Doe je altijd zo moeilijk over een kopietje maken?
Op de oranjesingel zit er ergens een, weet niet meer precies waarquote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef morgane het volgende:
Weet iemand een goed copycenter in/vlakbij het centrum? Ik heb een soort brochure in kleur op a3formaat waar ik 3 pagina's uit wil kopieëren.
Psiesquote:Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef Mikkie het volgende:
@ Morgane: steek gewoon over en die het bij de copyshop op de uni.
Nee, alles zit dicht.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Psies![]()
Reply all: Is er morgenavond wat te doen in Nijmegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |