quote:Op woensdag 17 september 2008 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze waren alvast begonnen.
De Dollars, daar kom ik nou nooitquote:Op woensdag 17 september 2008 09:15 schreef Nielez het volgende:
@Pietje: 'ie'? & inderdaad, UPC hier, maar ik zit tussen Denbosch en Eindhoven in.
Dollars, ben ik tijdens intro met wat mentorpapa's geweest, en.. Moblo was jij daar niet ook nog bij?
Volgensmij wel, dat was toen iedereen al naar huis was
Is dat niet die tent met rock enzo? Is opzich wel ok, maar niet helemaal mijn ding. Van Anne inderdaad wel, die gaat ook naar van die concerten daarvan.
Dan hou ik t op het concert van Jason Mraz volgende week
Dit is 't nieuwe topic, er wordt om de 2 uur of zo gescand op nieuwe topics.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:24 schreef Nielez het volgende:
Waarom staat deze 207 trouwens niet bij Piles nu t toch over statistieken gaat.
Ben blij dat er niets over interpunctie of grammatica staat.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:33 schreef swarmahoer het volgende:
en wel n erg hoopvolle tt
ja ik ookquote:Op woensdag 17 september 2008 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben blij dat er niets over interpunctie of grammatica staat.
Misschien komen we ooit bij die stapquote:Op woensdag 17 september 2008 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ben blij dat er niets over interpunctie of grammatica staat.
Is Guantanamo al uit?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iemand nog een hot onderwerp wat betreft mensenrechten?
ja, daar was ik bij ja, tof bandje, en daarnaquote:Op woensdag 17 september 2008 09:15 schreef Nielez het volgende:
Dollars, ben ik tijdens intro met wat mentorpapa's geweest, en.. Moblo was jij daar niet ook nog bij?
Volgensmij wel, dat was toen iedereen al naar huis was
introkindjes en drankquote:Op woensdag 17 september 2008 10:09 schreef Nielez het volgende:
Haha ja stimmt, maar volgensmij ben ik na dat bandje gegaan..
Ofniet?
Onee toen gingen we nog naar kkp friet eten.
Of was dat ervoor?
Vaag geheugen
Ik weet niet wat gevaarlijker voor je gezondheid is; overdag blind het keizer karel-plein oversteken of 's nachts daar bij die snackbar eten.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben nog patat gegeten ja, bij de snackbar op keizer karel![]()
Volgensmij was jij officieel ook een introkindjequote:Op woensdag 17 september 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
introkindjes en drank![]()
we hebben nog patat gegeten ja, bij de snackbar op keizer karel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |