Niemand die nu gaat merken dat een frikandel eet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar dat heb ik helemaal niet in huis!!!1
Ken jij het gezegde:: Met zaklamp en koe-voet zit een hongerlap altijd goed ?quote:
Je moet een nieuw toetsenbord kopen. Je N is kapot.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef jordeeeh het volgende:
FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL
Klopt, maar zo ben ik niet. Ik heb nog genoeg alternatieven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand die nu gaat merken dat een frikandel eet.
Kaassouflé please ? je hebt er genoegquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, maar zo ben ik niet. Ik heb nog genoeg alternatieven.
Komt eraan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kaassouflé please ? je hebt er genoeg
mag ik bovenop je gaan staan ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga op m'n rug staan. (Wie o wie snapt 'm![]()
)
hvjwjnmkt(L)(K)(L)misje nu al
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je moet een nieuw toetsenbord kopen. Je N is kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |