En toch wil ik je niet aanraken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Maisnon het volgende:
in 2 dagen het complete eerste seizoen van project runway Australie gekeken, jawel
Je liet een dropje droppen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
KUT, IK LIET EEN DROPJE VALLEN EINS
GOOI HEM NAAR EEN NEGER!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB HET DROPJE KUNNEN LOCALIZEREN
MOOI ZO! NU DE REDDINGSOPERATIE NOG IN GOEDE BANEN LEIDEN!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB HET DROPJE KUNNEN LOCALIZEREN
40CM IS KANKERGROOT BOBBY!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je liet een dropje droppen?
Wat een kansloze mensen bij de rijdende rechterGa je druk om 40cm grond
_! Royal sadness.
Ik welquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch wil ik je niet aanraken.
prachtig tochquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je liet een dropje droppen?
Wat een kansloze mensen bij de rijdende rechterGa je druk maken om 40cm grond
_! Royal sadness.
IK HEB GEEN BAAN.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
MOOI ZO! NU DE REDDINGSOPERATIE NOG IN GOEDE BANEN LEIDEN!
Can't touch thisquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch wil ik je niet aanraken.
ALS JE HEM HARD GENOEG GOOIT DAN SCHREEUWT HIJ HET UIT!!!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHA, JA MAAR DAN KAN IK TOCH NIET ZIEN OF HEM RAAK? EINS@
Ja, voor een penis, maar niet op zo'n groot stuk land.quote:
OH. IK WIST NIET DAT JE ZELF OOK EEN NEGER WAS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |