Hier ben ik gestopt met lezen wat je insteek klopt niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:45 schreef BB-boy het volgende:
Op basis van welke kwaliteiten
Ergens is deze post wel grappig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
lol, Burgerking medewerkers, royal sadness.
Volgens mij kom ik er al jaren, alleen lijkt het steeds erger te worden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
Volgens mij ben jij dan voor het eerst in je leven in een burgerking geweest, dat is vanaf het begin zo.
verkapt-kijk-mij-een-mooie-auto-hebbentopic.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Noueuh, vorige keer bij BurgerKing Drive te Ruyven, kwamen we met uitgebouwde auto aanrijden.
Dus wij big king xxl en een hamburger bestellen..
Die kerel zegt dus, heey mooie auto man, laat eens je geluidje horen krijg je een volle zak.
Nou en toen kregen we onze bestelling, en cola + sinas + long chicken + big king gratis erbij
Topzaak
*ding* *ding*quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:00 schreef On het volgende:
Op huidskleur geloof ik.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ergens is deze post wel grappig.
Toen ik in Breda studeerde werkte er altijd iemand met een smerige koortslip. Smakelijk etenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Dactus het volgende:
Getverdemme...echt alleen de meest walgelijke creaturen van de Nederlandse verzorgingsstaat werken daar. Op station Breda heb je ook zo'n enorme tank in die toko staan, een soort mismaakte robot: dik, vies, lomp, onverstaanbaar, in haar kop gestampte "vriendelijkheid" en daarnaast buitensporig traag als dikke stront ....maar toch blijf ik er weer terugkomen.
Extra dingen die iemand anders op de grond had laten vallen in je zakje, lekker man.....quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Noueuh, vorige keer bij BurgerKing Drive te Ruyven, kwamen we met uitgebouwde auto aanrijden.
Die kerel zegt dus, heey mooie auto man, laat eens je geluidje horen krijg je een volle zak.
Nou en toen kregen we onze bestelling, en cola + sinas + long chicken + big king gratis erbij
Topzaak
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
![]()
Zonder jouw post had ik em niet gesnipsnapt.
RACE WAR!@quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:09 schreef IHVK het volgende:
Racisme alert, dit topic vernietigt zichzelf over 20 seconden.
Het enige wat ik koop bij de BK is een Longchicken menuquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:45 schreef BB-boy het volgende:
Op basis van welke kwaliteiten worden die mensen aangenomen? In ieder geval niet op beheersing van de Nederlandse taal, klantvriendelijkheid of hygiëne.
Daar heb ik me gisteren staan ergeren. Wat een hoerenpersoneel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat de Kentucky hier ook niet onopgemerkt mag blijven.
HALLO SER WAT WULD U LAY..?quote:Op woensdag 17 september 2008 01:38 schreef boku het volgende:
Ik merk trouwens ook steeds vaker dat je bij de BK in het Engels wordt aangesproken. (laatst ook bij de AH op Utrecht CS)
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Dactus het volgende:
Getverdemme...echt alleen de meest walgelijke creaturen van de Nederlandse verzorgingsstaat werken daar. Op station Breda heb je ook zo'n enorme tank in die toko staan, een soort mismaakte robot: dik, vies, lomp, onverstaanbaar, in haar kop gestampte "vriendelijkheid" en daarnaast buitensporig traag als dikke stront ....maar toch blijf ik er weer terugkomen.
winner winner, (long)chicken dinner!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:00 schreef On het volgende:
Op huidskleur geloof ik.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:19 schreef Trafasi het volgende:
Burgerking Nijmegen station![]()
Burgerking Nijmegen molenstraat![]()
Snap het ook niet
Dat was dus een discussie tussen Rifapen onderling?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Topzaak
haha mooi toch. maja zulke baantjes verdienen voor geen meter dus ik snap de depressie heerst daar.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:14 schreef Ferdie88 het volgende:
Laatst bij de Mac werden we geholpen door de chef daaro, slaat hij de cola verkeerd aan en begint daarna het dichtstbijzijnde personeel af te kankeren. De chef loopt weg terwijl ik op mn eten wacht, en het meisje dat ons daarna kwam helpen begint daarna tegen ons de chef af te zeiken. Wat een topsfeer daar zeg..
Joh ze werken in ieder geval, het is ook niet gauw goed he!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Dactus het volgende:
Hihi, jij komt elke week bij de McDonalds!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:38 schreef RSie het volgende:
een keer meegemaakt hoe iemand solliciteerde bij de McDonalds.
kwam zo'n stuk tuig naar de balie lopen, brult naar een medewerker dat ie de manager wil spreken, manager komt aanwandelen, en het enige wat ie zei was, "ik wil hier werken, heb je een formulier ofzo?"
en hij krijgt netjes een formuliertje, vult dat in en een week later staat ie hamburgers te flippen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Hihi, jij komt elke week bij de McDonalds!
Doortastend, oplossingsgericht. Zou ik ook aannemen.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:38 schreef RSie het volgende:
een keer meegemaakt hoe iemand solliciteerde bij de McDonalds.
kwam zo'n stuk tuig naar de balie lopen, brult naar een medewerker dat ie de manager wil spreken, manager komt aanwandelen, en het enige wat ie zei was, "ik wil hier werken, heb je een formulier ofzo?"
en hij krijgt netjes een formuliertje, vult dat in en een week later staat ie hamburgers te flippen.
Molenstraat is ook kut, liever die mac dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:19 schreef Trafasi het volgende:
Burgerking Nijmegen station![]()
Burgerking Nijmegen molenstraat![]()
Snap het ook niet
"De Kentucky"quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat de Kentucky hier ook niet onopgemerkt mag blijven.
Doortastend zeker, oplossingsgericht misschien. Maar zoeen zou ik niet willen hebben, mij iets te doortastend en te assertief.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Doortastend, oplossingsgericht. Zou ik ook aannemen.
Ghe, mijn eerste ervaring met BK was op Mallorca en toen was ik ook verrast door de lekkere versche burgers. Toen de BK in Enschede kwam, ging ik er dus ook meteen naartoe en toen werd ik ook zwaar teleurgesteld.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:47 schreef Berzerker het volgende:
Mijn eerste aanraking met Burger King was in Spanje (Malgrat) tijdens een schoolreis naar Barcelona, die whoppers waren heerlijk, verse tomaat ertussen, echte ketchup en niet zoals die droge hamburgers van McDonalds. Dit is ongeveer 10 jaar geleden, toen hier in de buurt een aantal jaar geleden een Burger King kwam, dacht ik terug aan die heerlijke whoppers van Spanje..
Nou niet eens iets dat erop lijkt, koude taaie kleffe zooi, die ontiechelijk duur is. Wilt u daar een plakje kaas op? ja? (50 eurocent) dit erbij dat erbij, en ze vragen het je ook alsof het erbij zit en het een keuze is, maar ondertussen is je Menu al in prijs verdubbelt..
Sowieso kun je het daar geen fastfood meer noemen, je moet ALTIJD wachten, niks ligt klaar, de drive through, is altijd leeg en op de parkeerplaats staan die mensen dan te wachten, omdat hen is mede gedeeld dat het gebracht word... Ik zie de functie van de drive-through niet meer.
Verkapte reclame voor je sig?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef JvA-8 het volgende:
Ik vind de broodjes helemaaaaal niets..
hahahaa!!!~~!!!111quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:27 schreef danipilani het volgende:
doe mij maar een wopper kaas hahahaha
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef swollywood het volgende:
Big Mac volgens de reclame:
[ afbeelding ]
Big Mac in werkelijkheid:
[ afbeelding ]
Whopper volgens de reclame:
[ afbeelding ]
Whopper in werkelijkheid:
[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijk om af en toe een whopper of big mac te eten. Zeker in de trein na een dag werken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie gaat er dan ook nog naar de McD/BK om lekker te eten? Mensen die nog verwachten dat ze hetzelfde broodje als op de reclameposter krijgen
Die zal dan al snel enkele duizenden medewerkers lang zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 12:34 schreef KingOfPop het volgende:
Zwarte lijst maken van BK in Nederland. En er überhaupt nooit heen gaan.
Mensen die in de trein tegenover je zitten en dan een big mac wegproppenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om af en toe een whopper of big mac te eten. Zeker in de trein na een dag werken.
Mensen die in de trein tegenover je zitten en dan de hele tijd verlekkerd naar je Whopper of Patat Oorlog zitten te kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die in de trein tegenover je zitten en dan een big mac wegproppen.
Dat is inderdaad vervelend, hetzelfde als je vraagt voor een dubbele of tripple whopper, vragen ze aan jou of je een menu wilt, anders vroeg ik dat toch wel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Lol @ foto's.
Laatst was ik bij de BK op Utrecht CS en ik vroeg om een Big King. Zegt Abdullah ''Een Big King, of een Big King XL''
Als ik een XL wilde, had ik dat verdomme wel gezegd.
Mensen die bij BK/KFC/MAC werken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:27 schreef danipilani het volgende:
doe mij maar een wopper kaas hahahaha
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend, hetzelfde als je vraagt voor een dubbele of tripple whopper, vragen ze aan jou of je een menu wilt, anders vroeg ik dat toch wel?
Paste die nog wel in de drive dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb je "falling down" gezien? "They spit in your food if you're not nice to them!"quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:45 schreef BB-boy het volgende:
Op basis van welke kwaliteiten worden die mensen aangenomen? In ieder geval niet op beheersing van de Nederlandse taal, klantvriendelijkheid of hygiëne.
Die heb ik ook wel eens gehad. Niet te vretenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |