quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:51 schreef FJD het volgende:
Taken by: Brian I NEVER report, no matter what. Very open minded
Hier net zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit programma is zo slecht voor je werkprestaties....ik loop door mijn hele huis met mijn iPhone.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:13 schreef BaggerUser het volgende:
Whoppa hier dan vanuit Zwolle die tegen een fokker uit utrecht swapped
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
AAAAAAHHHHHHHHquote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef cypher21 het volgende:
Ik las er wat over, en dacht laat ik dit ook maar eens proberen
Krijg ik eindelijk een foto van een vrouw
[ afbeelding ]
Jij ook al....quote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef cypher21 het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef Blackherrie het volgende:
kijk hier mag het wel
Komen we gewoon naar hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een Americaan die er een stokje voor wil steken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef cypher21 het volgende:
ik kreeg net een heel mooi poesje toegestuurdHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kers op het toetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Foppema op 18-09-2008 22:47:59 ]Eens een Baaron, altijd een Baaron!![]()
Ik stuur regelmatig een middelvinger als ik een belachelijke foto krijg, zal ook eerdaags wel een waarschuwing krijgen...
Vind het namelijk niet zo smakelijk al die mannetjes met de broek op de enkels...
Eens een Baaron, altijd een Baaron!![]()
Wtf ik heb dat dikke wijf ook gehad! Dus al 5 mensen uit dit topic hoeveel mensen heeft ze dan foto's gestuurd?I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 @ 13:54 schreef cypher21 het volgende:
[afbeelding]quote:! D'r tattoo is naar dr andere schouder gewandeld!
![]()
Er is nog wel meer aan de wandel bij haar....quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]! D'r tattoo is naar dr andere schouder gewandeld!
![]()
![]()
NSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:38 schreef thumper het volgende:
[..]
Er is nog wel meer aan de wandel bij haar....![]()
![]()
NSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Een paar mooie pica's:
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".![]()
Ik hoop voor haar dat ze een flat fee abonnement heeft
En erg veel geld heeft ze ook niet te makken volgens mij, ik had r gevraagd waar ze de tijd vandaan haalt om zoveel foto's de wereld in te sturen, en dit was r antwoord:
![]()
Ik stuurde een foto van het uitzicht hier op het dak, krijg een foto van iemand die zit te schijten met zijn piemel in zijn hand terug
Een andere van een of andere getatoeerde homo, en een dwaas die met een gun naar zijn iPhone richt :S
Vage figuren!
Zal de foto's wel ff uploaden als ik thuis ben, hier op het werk ga ik de gok even niet wagen dat iemand ze ziet![]()
![]()
Ik heb gisteren ook wat lol gehad met Photoswap, maar had er niet aan gedacht om screenshots te maken, ik kreeg onderandere een blote buik, die ik beantwoorde met een blote voet, met als reply nog een blote voet. Ook kreeg ik foto's van etenEn van een lieve kat, zonde dat ik daar geen screenshot van gemaakt heb
![]()
![]()
Melbourne by night
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef cypher21 het volgende:
Ik stuurde een foto van het uitzicht hier op het dak, krijg een foto van iemand die zit te schijten met zijn piemel in zijn hand terug
Een andere van een of andere getatoeerde homo, en een dwaas die met een gun naar zijn iPhone richt :S
Vage figuren!
Zal de foto's wel ff uploaden als ik thuis ben, hier op het werk ga ik de gok even niet wagen dat iemand ze ziet![]()
Dan valt het bij mij nog wel mee met enkel die dikke trien van hierboven die veel mensen hebben gekregen.![]()
Ja, de écht mooie swappende babes zijn dun gezaaid.... heb er maar twee gehad in mijn hele PhotoSwap carriėre....
Deze is leuk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik stuurde deze:
[ afbeelding ]
En kreeg deze terug.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik stuurde deze:
[ afbeelding ]
En kreeg deze terug.![]()
[ afbeelding ]
Lag gister in bed (met alles gewoon aan en handen boven de deken)
ff PS'en in het donker dus ik stuurde alleen zwarte plaatjes...mensen vonden dat niet cool denk ik:
Verder kreeg ik vandaag nog dit:
en:
En uiteraard die vrouw met een Elmo en te veel tijd:
I've started two Flickr groups that have gotten very active:
http://www.flickr.com/groups/iphone-photoswap/
http://www.flickr.com/groups/photoswapnsfw/![]()
Ik ben pics aan et uploaden
geupload
samenvatting van de dagen
Heel jammer dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk vrouwen,
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een fokker
[ Bericht 90% gewijzigd door cypher21 op 19-09-2008 16:21:00 ]![]()
Ik heb ook hot stuff!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volvo c30. you wish your honda was this hot.
Ladinkje....
Amsterdammer:
Japanner:
?
Hong Kong
?
Freak
USA?
Mr. Spoon
Geen idee
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die India or Holland had ik er ook eentje van vandaagquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:11 schreef cypher21 het volgende:
Ik ben pics aan et uploaden
geupload
samenvatting van de dagen
en nog een fokker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lol..quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die India or Holland had ik er ook eentje van vandaag![]()
![]()
Laatste Singapore aan het geld te zien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:57 schreef matthijst het volgende:
Ladinkje....
Amsterdammer:
[ afbeelding ]
Japanner:
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
Hong Kong
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
Freak
[ afbeelding ]
USA?
[ afbeelding ]
Mr. Spoon
[ afbeelding ]
Geen idee
[ afbeelding ]![]()
Nut() kewl. Totally weak.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?![]()
Wat de fok IS dat?quote:Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Kramer uit Seinfeldquote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef thettes het volgende:
Wie is die laatste persoon ook alweer? Kan er niet op komen
(:![]()
Die eerste is denk ik via zo'n spiegel genomen die je wel eens langs de weg, bij onoverzichtelijk uitritten, ziet staan.![]()
Nee door middel van draaien.quote:Op zondag 21 september 2008 21:53 schreef nicomart het volgende:
Die eerste is denk ik via zo'n spiegel genomen die je wel eens langs de weg, bij onoverzichtelijk uitritten, ziet staan.
Doe maar eens. Maak foto en roteer je iPhone tegelijkertijd om zijn as. [voorbeeldje]
[ Bericht 4% gewijzigd door eleusis op 21-09-2008 22:57:42 (v1.1 voorbeeld toegevoegd) ]Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Echt een heel leuke app dit. Ik hoop dat dit topic beetje actief blijft. Leuk om te zien wat mensen versturen.![]()
Mooie pic:
Tof programma. Ze zouden het niet alleen aan de iphone moeten binden, maar gewoon elke telefoon met camera.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.![]()
Met name aan ladyphonesquote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Tof programma. Ze zouden het niet alleen aan de iphone moeten binden, maar gewoon elke telefoon met camera.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Microsoft LifeCam VX-7000 Win USB Port EnglishDutchFrenchGermanGreek EMEA
Now it’s fast and easy to share real-time videos and photos with friends and family. And, with a High Definition 2.0 megapixel sensor and noise-canceling microphone, you’ll think you’re in the same room as your friends!
Photo Swap
Share and swap photos in real time with your friends and family using Windows Live Messenger—right in the video call window!
Windows Live™ Call Button
Just press this button and select an Online Contact to start a video call.
LifeCam Dashboard
Add special effects and control your webcam—all from the Windows Live Messenger ...meer...
Ik vraag me af wat jouw vrouw dan voor foto's gemaakt heeft, gezien de 4 nieuwe berichten in de wachtrijquote:
Foto's van onze HONDquote:Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jouw vrouw dan voor foto's gemaakt heeft, gezien de 4 nieuwe berichten in de wachtrij![]()
![]()
Doggystyle?quote:
Sorry ik las te vlug
Wat een ongelooflijke toffe applicatie... Jammer dat ie alleen op de iphone is helaas.
Toch ga ik lekker meelezen hierIn de hoop dat ie nog naar de n95 geport wordt
TVP!![]()
Heb al wel berichten hierover gelezen, maar niets definitiefs. Projecten en "to-do's" zijn er genoeg natuurlijk. Alleen, zit ik wel te wachten op random troep op m'n telefoon?quote:Op maandag 22 september 2008 @ 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ongelooflijke toffe applicatie... Jammer dat ie alleen op de iphone is helaas.
Toch ga ik lekker meelezen hierIn de hoop dat ie nog naar de n95 geport wordt
TVP!
ja!
Deze kreeg ik na een foto van de Eclipse IDE op m'n laptop:
Moet vįst een FOK!ker zijn whehehevolvo c30. you wish your honda was this hot.
TVP. Heb mijn iPhone terug en ben druk aan het PSen. Jammer dat je eigen foto's niet opgeslagen worden, maak zelf ook wel wat leuke al zeg ik het zelf. En jammer dat er zo weinig creatieve PSers zijn... Heb al 1 paar benen en een vage piemelfoto gehad. Krijg nu foto's van een Amerikaan die op weg is naar iets en vrouwen op de fiets fotografeert lol.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory![]()
ik ben nieuw, wat wordt nou bedoeld met reporten..? en in geval van een ban, wat wordt er precies geband je telefoonnummer?
[ Bericht 41% gewijzigd door DeVille80 op 23-09-2008 19:22:21 ]![]()
Aaaaah wat schattig!
(En tieten op de achtergrond)
Origineel!
Whehehe
Waarschijnlijk word je IMEI nummer geblokkeerd voor deze applicatiequote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef DeVille80 het volgende:
ik ben nieuw, wat wordt nou bedoeld met reporten..? en in geval van een ban, wat wordt er precies geband je telefoonnummer?
Elke iPhone heeft een uniek device nummer. Ik gok dat het daar op gebeurd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef DeVille80 het volgende:
Je IMEI nummer is het iig niet, die kun je niet opvragen als developer.![]()
![]()
weg
[ Bericht 34% gewijzigd door Dikkertje op 25-09-2008 04:32:13 ]i know i know. ugly women can have feelings too, which frankly doesnt improve them any.![]()
Tot 4 uur door gegaan en toen om 6.45 weer op en meteen weer swappen? Jij bent een fan van dee app!!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:29 schreef thumper het volgende:
Ik heb ook hot stuff!!!Ahh jong SthumperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat photo swappen, gaat dat af van je belminuten of sms of internet bij zo een Tmobile iPhone abbo?My entrance music: Freemasons - When you touch me (Bart B More dub)![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef soylent het volgende:
Ontvangen
[ afbeelding ]
=>
Teruggestuurd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
rawr!Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Kick
Wat leuk! Ik maakte een foto van mn uitzicht vanuit de huiskamer:
en ik krijg een getekende versie van mijn foto terug!
leuk uitzicht...waar is dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:57 schreef thumper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tekeningen krijgen ik en mijn vrouw ook regelmatig. Hij had de hond erg mooi getekend.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:57 schreef thumper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahahaha,
Zat me een beetje te vervelen en ziek te zijn op de bank en heb die app nu maar eens op de iPhone gezet. Wat een lachen app!
Jammer dat je je gemaakte foto's niet op kan slaan en je ontvangen foto's ook niet (alleen screenshotje van maken). En ook jammer dat je geen idee hebt aan wie je je plaatjes stuurt:)
Ik ga een set foto's van dit forum sturen. Kijken of die per toeval bij een fokker terecht komen.![]()
Ik vind het een beetje jammer dat je ongeveer alleen tv toestellen en huiskamers krijgt. De leukigheid is er wel beetje vanaf nu.![]()
Ja, je zou een ontvangen foto moeten kunnen raten van 1-5.
Mensen die continu foto's maken met 1 of 2 punten moeten gewoon continu elkaars foto's te zien krijgen.
En de leuke foto makers de rest.
Zoiets zou wel in korte tijd in elkaar te hacken zijn.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Het een app met zoveel potentie maar het is echt jammer dat er zoveel pervs op zitten. En je komt die pervs ook iedere keer weer tegen vooral die sneaker en voetfetisj lui.
ijs_beer fan!![]()
Die mensen krijgen van mij een plaatje terug van de SLEEP knop op de afstandsbediening van de tvquote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef NanKing het volgende:
Het een app met zoveel potentie maar het is echt jammer dat er zoveel pervs op zitten. En je komt die pervs ook iedere keer weer tegen vooral die sneaker en voetfetisj lui.
![]()
![]()
gewoon in je instellingen waar je dus ook je wifi regelt enzo.. komt onderin een dingetje bij voor je photoswap instellingenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb het vandaag pas ontdekt
Maar hoe kun je je naam en mailadres enz setten?En ook voor andere apps is dat zo
![]()
![]()
Ow ja dat vergeet ik nog wel is dat plekje ja! Dank je!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon in je instellingen waar je dus ook je wifi regelt enzo.. komt onderin een dingetje bij voor je photoswap instellingenEn ook voor andere apps is dat zo
![]()
sommige plekjes moet je de juiste aandacht gevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja dat vergeet ik nog wel is dat plekje ja! Dank je!![]()
![]()
Dat zie ik op bepaalde fotos jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige plekjes moet je de juiste aandacht geven
![]()
![]()
Ah dus ik kreeg jouw lulquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vandaag pas ontdekt en ik vind het geniaal!!
Loop de hele dag foto's te maken
![]()
![]()
Dude!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee mijn trein!
Ik kreeg van jou een screen met woar is dat dan
You got me!;d:D::D:D:D:
![]()
Er zijn dus nog twee mensen die het programma gebruiken
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.![]()
Nee hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:26 schreef Ad_rem het volgende:
Er zijn dus nog twee mensen die het programma gebruiken
Deze mensen waren er ook:
Gezellig feestje:
En nog een andere dame:![]()
![]()
moet serieus de eerste meiden nog tegenkomen maar gisteren weer wezen swappen helaas alleen maar gozers en lullen gehad![]()
![]()
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory![]()
Ik verveelde me ook weer een keertje:
Dit soort mensen zijn echt dom:
Dus ik reageerde met "Get a life".
Zijn reactie:
Mijn reactie:
PS4 online: micro_nl![]()
De lol is er bij mij inmiddels wel vanaf.
Ik heb genoeg piemels, behaarde benen, tv's en huisdieren gezien.![]()
quote:
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.![]()
Daar is ze weer, plus nog wat anderen... M'n hosting was er mee opgehouden...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
Stout meisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door SKa_BoSS op 17-01-2009 16:12:43 ]![]()
Ben beetje op afgeknapt
Teveel voeten, glazen, muren etcIk in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Teveel gasten zal je bedoelen,quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:51 schreef eleusis het volgende:
Ben beetje op afgeknapt
Teveel voeten, glazen, muren etc
Had gister nog een aantal mooie shots![]()
![]()
Ah ja, schuldigquote:Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef NanKing het volgende:
Er zit atm een FOK!ker met mijn vriendin (die onder mijn nick zit) te photoswappen.![]()
![]()
Ik doe niet aan nicks :pquote:
Ik verander dat om de zoveel tijd
Valt het niet zo op dat ik steeds diegene ben die zn penis lamp laat zien :p![]()
Sinds 1 avond PhotoSwap is dit het resultaat:
[ Bericht 1% gewijzigd door Blauwe_Apen op 14-04-2009 14:29:52 ]![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef Blauwe_Apen het volgende:
1 Avond PhotoSwap, en dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D:D
-- edit --
Iemand trouwens enig idee hoe je die emoticon-achtige dingen in je info doet? Kan het nergens vinden!![]()
dude hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef Blauwe_Apen het volgende:
1 Avond PhotoSwap, en dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik krijg alleen maar gozers die met hun fallus op et scherm zitten![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:25 schreef Blauwe_Apen het volgende:
Hmmm, als je het echt wil weten![]()
Met deze tekeningen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Met deze tekeningen![]()
[ afbeelding ]
in dat geval mis ik een paar foto's![]()
![]()
![]()
Maak een of andere wazige foto om het eens te proberen, krijg ik een (lelijke) naakte chick terug
![]()
Ben benieuwd hoe lang Apple dat leuk gaat vinden...PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef Cid het volgende:
Maak een of andere wazige foto om het eens te proberen, krijg ik een (lelijke) naakte chick terug
![]()
Ben benieuwd hoe lang Apple dat leuk gaat vinden...![]()
![]()
is dit niet 1 van die youtube meisjes ?
http://www.shareyourphotoswap.com/index.php?id=671&title=A%20girl!%20There![]()
Pomme of Kelly bedoel je? Volgens mij niet..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:39 schreef BaggerUser het volgende:
is dit niet 1 van die youtube meisjes ?
http://www.shareyourphotoswap.com/index.php?id=671&title=A%20girl!%20There![]()
Het vreet wel accuquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Loop de hele dag foto's te maken
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill![]()
Met deze tekeningen![]()
[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill![]()
hopelijk is er snel zoiets voor Android.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!![]()
En toen ging dit topic een beetje dood
Nog mensen die druk aan het Photoswappen zijn?
Ik sinds 1,5 dag maar ben nog niet echt wat speciaals tegengekomen![]()
Erg vermakelijke app!A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Het is weer raak vanavond.... De piemels en aarsen vliegen me weer om de oren
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Lol, ik ben sinds enige tijd ook aardig aan het swappen...wordt alleen knetter gek van al die homo's die je onverwachts een dikke swans toesturen! aarrgghhh
Tsjaa en qua vrouwen,daarvoor hoef je het iig niet te doen .
Voor de rest wel geinigeen dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??![]()
Of al die sukkels die hun blote behaarde benen op de foto zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef madmuppet het volgende:
Lol, ik ben sinds enige tijd ook aardig aan het swappen...wordt alleen knetter gek van al die homo's die je onverwachts een dikke swans toesturen! aarrgghhh
Gisteren een paar foto's verstuurd van de buste van m'n vriendin.
Het liep meteen storm.....![]()
Wat leven we toch in een simpele wereld....
Deze was dan weer wel leuk!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Tsjaa foto's van de buste versturen is vragen om piemels heb ik het idee op PS ... tries helaas ...
Die kat daarentegen is dan wel weer kickuh!!!
omfg!! zit ik foto's van mijn pakkie shag tre versturen ... krijg ik een Perm Ban message!! en dan ook nog dat de moderator ze heeft gereviewd...wtf ? ...
[ Bericht 35% gewijzigd door madmuppet op 17-06-2009 13:11:38 ]een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??![]()
Het leukste blijft boter kaas en eieren spelen via photoswap
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Hoelang duurt zon ban eingelijk ... zat gisteren tegen gtst beetje te swappen , kreeg alleen maar piemels in beeld (yuch) en alleen maar gereplyed met een middelvinger... heb nu nog steeds een Warning please read ...blabla... veel users hebben je gereport... FFS... krijg je onbedoelt een swans in beeld en dan wordt ik gereport ... trieste lui eigenlijk...
Maar ik kan eigenlijk ook niet zonderit's part of my life !!! (ok niet echt maar toch leuk om te doen op het werk
)
een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??![]()
Half dagje ongeveer...
Had precies ook zoiets...A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Oow danquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Half dagje ongeveer...
Had precies ook zoiets...
lekker verder swappen mhuhahahaha
een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??![]()
dat heb ik een hele tijd geleden gedaan met een Nederlander, was jij dat toevallig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Het leukste blijft boter kaas en eieren spelen via photoswap![]()
![]()
Ik deed't met een Amerikaan, na 2 beurten stond er boven zijn blaadje: Shit...I'm screwed
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Ik reageer altijd zo als zo'n sufferd zijn piemol stuurt:quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:18 schreef madmuppet het volgende:
Hoelang duurt zon ban eingelijk ... zat gisteren tegen gtst beetje te swappen , kreeg alleen maar piemels in beeld (yuch) en alleen maar gereplyed met een middelvinger...
.
Ghehehe...ja denk dat ik dat de volgende keer ook maar ga doen ... ik heb nu nog steeds een " ban " dus tis ook geen half daggie ... aaarhggg...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik reageer altijd zo als zo'n sufferd zijn piemol stuurt:
[ afbeelding ]
.
gisteren was mijn ban tegen 20.20 eindelijk opgeheven ! ,...gelijk weer druk swappen ! ...kwam gelijk chickies tegen !! .... hoe kan ik direct ploaties van die iphone uploaden en hier posten ? ...een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??![]()
Nieuwe versie?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik reageer altijd zo als zo'n sufferd zijn piemol stuurt:
[ afbeelding ]
.
![]()
![]()
Volgens mij gaan ze de boel opschonen/updaten ofzoo... krijg idd de melding server maintenance ... basterds!!!quote:een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??![]()
haha dat ook maar dat bedoelde ik niet! Jouw interface ziet er anders uit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze de boel opschonen/updaten ofzoo... krijg idd de melding server maintenance ... basterds!!!![]()
Ik zag inderdaad zojuist dat het aan OS 3.0 lag.. Had ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:27 schreef super-muffin het volgende:
die interface heb ik ookheb je al OS 3.0?
![]()
![]()
ghehehe lol!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad zojuist dat het aan OS 3.0 lag.. Had ik nog niet geprobeerd
blijft leuk zo swappen
Edit:
Pfff dat swappen slurpt batterij ... en heb mijn oplader niet mee...20% over...en moet nog tot 17.00 werken !!! aaargghjhh
[ Bericht 11% gewijzigd door madmuppet op 26-06-2009 14:50:47 ]een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??![]()
Nou ben al weer een poosje aan het swappen ... maar ik krijg helemaal geen vrouwen meer ...
het is een uitstervend ras op de photoswap denk ik ...![]()
Lol..ok en dat is ??quote:
Kun je die uit installous halen ? ....een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??![]()
Wat is photocast?
Weinig creatieve uitspattingen tegen gekomen helaas, piemels reageer ik gewoon niet op.
Wel een potje boter, kaas en eieren gespeeld met iemand. Erg grappig.
Narcist![]()
Morgen stuur ik mn iphone op voor reparatie van mn camera, kan ik eindelijk weer swappen!In me Burberry......![]()
Haha leuke app! Sommige foto's die ik ontvang zijn echt mooi, zeker van de nieuwste iPhone!"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."![]()
Dit lijkt me op zich een toffe app maar eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel behoefte aan dat tietenkontgedoe.
Vormen die foto's de uitzondering of wordt het daar alleen maar voor gebruikt?
Hoe dan ook, ik moet eerst wachten tot het beschikbaar komt op de Google marketLife is what you make it.![]()
tieten zijn een enorm hoge uitzondering, verwacht voornamelijk benen en schoenen, blurry lampen en af en toe leuke foto's van buiten of dieren of andere grappige dingetjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef Schanulleke het volgende:
Dit lijkt me op zich een toffe app maar eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel behoefte aan dat tietenkontgedoe.
Vormen die foto's de uitzondering of wordt het daar alleen maar voor gebruikt?
Hoe dan ook, ik moet eerst wachten tot het beschikbaar komt op de Google market![]()
Heb die app een tijdje gehad, maar alleen maar foto's van kerels die duidelijk helemaal klaar lagen om alles te showen als ze een meid te pakken hadden. Begin er niet meer aan
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."![]()
Is er ergens een menuscherm ofzo? Of is het als je op een nieuwe message klikt dat je automatisch niet meer kunt reageren op de vorige?![]()
Dr is nu wat nieuws, net als photoswap: t heet phototrader, en daar zit een optie in voor adult content. dan word je dus niet meer gebanned.![]()
Ik heb het even geprobeerd.quote:Op zondag 15 november 2009 15:17 schreef purmernoord het volgende:
Dr is nu wat nieuws, net als photoswap: t heet phototrader, en daar zit een optie in voor adult content. dan word je dus niet meer gebanned.
En inderdaad, je kunt nu nog makkelijker swappen voor penissen!
net wat ik zocht...
ohnee, juist niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: