SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
AAAAAAHHHHHHHHquote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef cypher21 het volgende:
Ik las er wat over, en dacht laat ik dit ook maar eens proberen
Krijg ik eindelijk een foto van een vrouw
[ afbeelding ]
Jij ook al....quote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef cypher21 het volgende:
Ik las er wat over, en dacht laat ik dit ook maar eens proberen
Krijg ik eindelijk een foto van een vrouw
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef Blackherrie het volgende:
kijk hier mag het wel
Komen we gewoon naar hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een Americaan die er een stokje voor wil steken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef cypher21 het volgende:
ik kreeg net een heel mooi poesje toegestuurdHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kers op het toetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Foppema op 18-09-2008 22:47:59 ]Eens een Baaron, altijd een Baaron!![]()
Ik stuur regelmatig een middelvinger als ik een belachelijke foto krijg, zal ook eerdaags wel een waarschuwing krijgen...
Vind het namelijk niet zo smakelijk al die mannetjes met de broek op de enkels...
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |