quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:51 schreef FJD het volgende:
Taken by: Brian I NEVER report, no matter what. Very open minded
Hier net zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit programma is zo slecht voor je werkprestaties....ik loop door mijn hele huis met mijn iPhone.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:13 schreef BaggerUser het volgende:
Whoppa hier dan vanuit Zwolle die tegen een fokker uit utrecht swapped
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
AAAAAAHHHHHHHHquote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef cypher21 het volgende:
Ik las er wat over, en dacht laat ik dit ook maar eens proberen
Krijg ik eindelijk een foto van een vrouw
[ afbeelding ]
Jij ook al....quote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef cypher21 het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef Blackherrie het volgende:
kijk hier mag het wel
Komen we gewoon naar hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een Americaan die er een stokje voor wil steken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef cypher21 het volgende:
ik kreeg net een heel mooi poesje toegestuurdHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kers op het toetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Foppema op 18-09-2008 22:47:59 ]Eens een Baaron, altijd een Baaron!![]()
Ik stuur regelmatig een middelvinger als ik een belachelijke foto krijg, zal ook eerdaags wel een waarschuwing krijgen...
Vind het namelijk niet zo smakelijk al die mannetjes met de broek op de enkels...
Eens een Baaron, altijd een Baaron!![]()
Wtf ik heb dat dikke wijf ook gehad! Dus al 5 mensen uit dit topic hoeveel mensen heeft ze dan foto's gestuurd?I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 @ 13:54 schreef cypher21 het volgende:
[afbeelding]quote:! D'r tattoo is naar dr andere schouder gewandeld!
![]()
Er is nog wel meer aan de wandel bij haar....quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]! D'r tattoo is naar dr andere schouder gewandeld!
![]()
![]()
NSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:38 schreef thumper het volgende:
[..]
Er is nog wel meer aan de wandel bij haar....![]()
![]()
NSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Een paar mooie pica's:
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".![]()
Ik hoop voor haar dat ze een flat fee abonnement heeft
En erg veel geld heeft ze ook niet te makken volgens mij, ik had r gevraagd waar ze de tijd vandaan haalt om zoveel foto's de wereld in te sturen, en dit was r antwoord:
![]()
Ik stuurde een foto van het uitzicht hier op het dak, krijg een foto van iemand die zit te schijten met zijn piemel in zijn hand terug
Een andere van een of andere getatoeerde homo, en een dwaas die met een gun naar zijn iPhone richt :S
Vage figuren!
Zal de foto's wel ff uploaden als ik thuis ben, hier op het werk ga ik de gok even niet wagen dat iemand ze ziet![]()
![]()
Ik heb gisteren ook wat lol gehad met Photoswap, maar had er niet aan gedacht om screenshots te maken, ik kreeg onderandere een blote buik, die ik beantwoorde met een blote voet, met als reply nog een blote voet. Ook kreeg ik foto's van etenEn van een lieve kat, zonde dat ik daar geen screenshot van gemaakt heb
![]()
![]()
Melbourne by night
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef cypher21 het volgende:
Ik stuurde een foto van het uitzicht hier op het dak, krijg een foto van iemand die zit te schijten met zijn piemel in zijn hand terug
Een andere van een of andere getatoeerde homo, en een dwaas die met een gun naar zijn iPhone richt :S
Vage figuren!
Zal de foto's wel ff uploaden als ik thuis ben, hier op het werk ga ik de gok even niet wagen dat iemand ze ziet![]()
Dan valt het bij mij nog wel mee met enkel die dikke trien van hierboven die veel mensen hebben gekregen.![]()
Ja, de écht mooie swappende babes zijn dun gezaaid.... heb er maar twee gehad in mijn hele PhotoSwap carriëre....
Deze is leuk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik stuurde deze:
[ afbeelding ]
En kreeg deze terug.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik stuurde deze:
[ afbeelding ]
En kreeg deze terug.![]()
[ afbeelding ]
Lag gister in bed (met alles gewoon aan en handen boven de deken)
ff PS'en in het donker dus ik stuurde alleen zwarte plaatjes...mensen vonden dat niet cool denk ik:
Verder kreeg ik vandaag nog dit:
en:
En uiteraard die vrouw met een Elmo en te veel tijd:
I've started two Flickr groups that have gotten very active:
http://www.flickr.com/groups/iphone-photoswap/
http://www.flickr.com/groups/photoswapnsfw/![]()
Ik ben pics aan et uploaden
geupload
samenvatting van de dagen
Heel jammer dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk vrouwen,
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een fokker
[ Bericht 90% gewijzigd door cypher21 op 19-09-2008 16:21:00 ]![]()
Ik heb ook hot stuff!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volvo c30. you wish your honda was this hot.
Ladinkje....
Amsterdammer:
Japanner:
?
Hong Kong
?
Freak
USA?
Mr. Spoon
Geen idee
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die India or Holland had ik er ook eentje van vandaagquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:11 schreef cypher21 het volgende:
Ik ben pics aan et uploaden
geupload
samenvatting van de dagen
en nog een fokker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lol..quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die India or Holland had ik er ook eentje van vandaag![]()
![]()
Laatste Singapore aan het geld te zien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:57 schreef matthijst het volgende:
Ladinkje....
Amsterdammer:
[ afbeelding ]
Japanner:
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
Hong Kong
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
Freak
[ afbeelding ]
USA?
[ afbeelding ]
Mr. Spoon
[ afbeelding ]
Geen idee
[ afbeelding ]![]()
Nut() kewl. Totally weak.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?![]()
Wat de fok IS dat?quote:Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Kramer uit Seinfeldquote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef thettes het volgende:
Wie is die laatste persoon ook alweer? Kan er niet op komen
(:![]()
Die eerste is denk ik via zo'n spiegel genomen die je wel eens langs de weg, bij onoverzichtelijk uitritten, ziet staan.![]()
Nee door middel van draaien.quote:Op zondag 21 september 2008 21:53 schreef nicomart het volgende:
Die eerste is denk ik via zo'n spiegel genomen die je wel eens langs de weg, bij onoverzichtelijk uitritten, ziet staan.
Doe maar eens. Maak foto en roteer je iPhone tegelijkertijd om zijn as. [voorbeeldje]
[ Bericht 4% gewijzigd door eleusis op 21-09-2008 22:57:42 (v1.1 voorbeeld toegevoegd) ]Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Echt een heel leuke app dit. Ik hoop dat dit topic beetje actief blijft. Leuk om te zien wat mensen versturen.![]()
Mooie pic:
Tof programma. Ze zouden het niet alleen aan de iphone moeten binden, maar gewoon elke telefoon met camera.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.![]()
Met name aan ladyphonesquote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Tof programma. Ze zouden het niet alleen aan de iphone moeten binden, maar gewoon elke telefoon met camera.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
Forum Opties Forumhop: Hop naar: